De reacties op onze geheel nieuwe ledenpagina waren erg positief. Vrijwel iedereen vond de nieuwe uitstraling een succes. Toch waren er nog een aantal kleine foutjes ingeslopen. Deze zijn deze week inmiddels allemaal hersteld.De problemen die we vannacht hebben opgelost zijn:
- Er werd geen e-mail verzonden naar de webwinkel bij plaatsing van een nieuwe ervaring
- De reactie van de webwinkel werd niet weergegeven op de ledenpagina
- Ook ervaringen die nog in quarantaine stonden telden mee voor het gemiddelde
- De mysteryshopping ervaring werd niet meer weergegeven
- Consumenten met een privacy plugin of add-blocker konden niet met Facebook inloggen
- Het “beoordeling plaatsen”-formulier is versimpeld voor meer beoordelingen
- De ervaring delen link op de ledenpagina werkte niet goed op mobiel
Excuses voor het ongemak, we hebben ons best gedaan om deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Mocht je nog andere zaken tegen komen, dan horen we het graag. We werken momenteel hard verder aan de lancering van het geheel nieuwe dashboard welke ook voor de komende weken gepland staat.
De weergave van een mysteryshopping bezoek
Weergave van de reactie van een webwinkel op een ervaring
Reacties
Goed bezig! De e-mail bij een nieuwe beoordeling miste ik inderdaad ook.
Je was niet de enige, ondanks uitvoerig testen zie je altijd dat er toch kleine zaken over het hoofd worden gezien 😉 .
Dat hebben jullie snel gedaan!
Bedankt, we doen ons best. Het lijken kleine aanpassingen, maar om deze op een probleemloze manier uit te rollen voor al onze leden is altijd toch wat planning en testen noodzakelijk.