Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

De Theepotwinkel
Wim Varwijk (De Theepotwinkel)

Prima ondersteuning

Samen vlot geïnstalleerd. Integratie op onze website was een fluitje van een cent. Prima.
Klikleesbril
Ine Dehing (Klikleesbril)

Zeer tevreden

Omdat wij op zoek waren voor klikleesbril naar een keurmerk, betaalbaar en met goede review mogelijkheden kwamen wij al snel bij webwinkelkeurmerk uit. Het was heel snel geregeld, aanmelden en de dag erna de goedkeuring. WebwinkelKeur is betaalbaar, geeft goede service en het geeft de consument vertrouwen.
Unicorn Webshop
Désirée Wassenaar (Unicorn Webshop)

Webwinkelkeur half jaar in gebruik, nog steeds tevreden

In mei 2018 bewust de keuze gemaakt voor Webwinkelkeur. Heel concrete aanwijzingen gekregen bij aanmelding. Aansluiting op de systemen en website (Wordpress en Woocommerce ) was eenvoudig. Vrijwel direct steeg mijn omzet. Het hele proces van uitnodigingen sturen, wordt automatisch geregeld, dus daar heb ik geen omkijken naar. Kortom, ik ben erg tevreden.
Kieszeker
Eric Hes (Kieszeker)

Meerwaarde voor je webwinkel

Wij zijn sinds sinds deze week aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. De procedure was duidelijk en helder. Men controleert goed of je aan de eisen voldoet, wat het keurmerk betrouwbaar maakt. Ook wij moesten een paar aanpassingen doen. Na goedkeuring krijg je binnen je abonnement veel mogelijkheden tot je beschikking voor promotie
Let us be
Let us be (Let us be)

Simpel en overzichtelijk

Goed keurmerk voor mijn webwinkel. Het geeft mij en de consument vertrouwen. De website van WebwinkelKeur is simpel en overzichtelijk. Super handig dat er ook beoordelingen van producten gegenereerd kunnen worden via dit keurmerk.
Koffie Geluk
Tijs Lutters (Koffie Geluk)

Juiste Werkwijze

Door WebwinkelKeur heb ik mijn site op die manier kunnen optimaliseren, waardoor dit uiteindelijk voor mij als webshop als voor de klant tot een positief resultaat heeft geleid.
Speeltechniek
Jan Hendrik Krook (Speeltechniek)

Uitstekende service

Al 5 jaar aangesloten met onze website, uitstekende service en ze blijven vernieuwen.
Dranken Store
Jordi Roffel (Dranken Store)

Perfect

Betaalbaar voor de beginnende ondernemer. En verhoogd zeker de omzet en wint het vertrouwen van klanten waardoor de een bestelling sneller afronden.
ISS Computers
Hans van Oers (ISS Computers)

Service

Webwinkelkeur denkt met de klant mee en stelt het belang van haar klanten voorop!
ZIX Art
Julien Beckx (ZIX Art)

ZIX Art over WebwinkelKeur

Alles stond zeer duidelijk aangegeven op de website van webwinkelkeur.nl en de verbeterpunten waren ook in detail beschreven met hulp tekst die ik kon gebruiken. Verder vriendelijk en snel geholpen via de telefoon en per email. Hoop op nog een lange en goede samenwerking :)
The Blooom
Dewi Picaulima (The Blooom)

Goede service!

Ik ben heel goed geholpen om mijn website goed te krijgen. Er zijn zoveel regels die je nog op je website moet hebben, om als webshop de beste service aan jouw klanten te bieden. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Heel blij dat WebwinkelKeur jou hierin goed de weg wijs maakt. En vooral duidelijk ook! Mijn dank is GROOT!
Crack Aging
Fred Henderson (Crack Aging)

Duidelijk uitleg voor installatie en snel te installeren

Aanvraag gedaan. Kreeg snel bericht wat er aangepast moest worden op mijn site. Aanpassingen gedaan, stappen gevolgd voor installatie. En het werkt! Terwijl ik geen programmeur ben ;-)
Lederstore
Nico Geertsen (Lederstore)

Super service en duidelijke communicatie

Wij maken met onze webshops al een tijd naar tevredenheid gebruik van WebwinkelKeur. Ze leveren zeer goede service en communiceren daarbij duidelijk. Mochten er vragen zijn of hulp nodig zijn dan krijg je altijd snel antwoord, super! De koppeling met de webshop was eenvoudig op te zetten en naar wens in te richten. Ook de mogelijkheid om rich snippets (sterren) toe te voegen is geweldig. We springen er daardoor extra uit in de zoekresultaten. Kortom een aanrader!
Martial Art Store
Erik Roukens (Martial Art Store)

Top keurmerk

Het was niet makkelijk, maar dat moet ook niet een keurmerk moet je onderscheiden van de rest. Superblij dat mijn website www.martialartsstore.nl dit keurmerk nu in zijn zak heeft!
BKM-shop
Chris Bezemer (BKM-shop)

Blij met onze WebwinkelKeur

WebwinkelKeur is goed betaalbaar en zeer hulpvaardig. Komt professioneel en vertrouwelijk over bij de klant. Begeleiding en advies goed geregeld. In andere woorden een aanrader voor alle shops.

9.6

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.