Referenties

Lees hier de ervaringen van onze leden.

The Man Factory
Joey Schoofs (The Man Factory)

Keurmerk verkrijgen

Duidelijke richtlijnen gekregen na het aanvragen van het webwinkel keurmerk, aanpassingen vervolgens gedaan en voila, trotse eigenaar van het webwinkelkeurmerk. Tevens ook snel het logo geïnstalleerd gekregen op de website door de duidelijke installatie stappen.
GigaBitz
Kilian van Berlo & Gijs Koenders (GigaBitz)

Beoordeling over WebwinkelKeur

Goede ondersteuning bij het verkrijgen van het WebwinkelKeur keurmerk, snel en efficient!
Mostlikely
Daniel (Mostlikely)

Betrouwbare service

Onze webshop heeft het keurmerk van WebwinkelKeur. Klanten vinden dit erg prettig. Het geeft een veilig gevoel voor zowel webshop-houder als klant!
Fab Kids
Natascha (Fab Kids)

Zeer tevreden

Zeer tevreden. Snelle reactie op je vragen en fijne tips. Daarnaast goede uitleg om aanpassingen te doen op de website om zichtbaarheid van het keurmerk te vergroten. Super fijn!
De Watersportwinkel
Paula van der Laan (De Watersportwinkel)

Perfecte communicatie

Wij hebben tijdens het ontwikkelen van onze nieuwe website veelvuldig contact gehad. Hierbij kregen wij al snel een duidelijk en helder antwoord per mail. Wij zijn blij dat we met deze partij in zee zijn gegaan.
Solar Voordeelshop
Het Solarvoordeel team (Solar Voordeelshop)

Top!!!

Goede service, werd snel geholpen en er werd duidelijk uitgelegd wat er nodig was en waar verbeterpunten zaten, super!!!
Feluce
Luc Geurts (Feluce)

Bij WebwinkelKeur krijg je waar voor je geld. Prima ondersteuning en reactietijd!
AaboGreenTech
Wolf van Haeren (AaboGreenTech)

Simpel en snel geïnstalleerd!

Het volledige proces om het keurmerk te verkrijgen is bijzonder simpel en helder. De keuring is snel, met duidelijke vervolgstappen. De integratie binnen onze webshop was eenvoudig.
Fabryk Design
Esther Veenstra (Fabryk Design)

Fijn om mee samen te werken!

Snel in het contact, en helder en overzichtelijk! Fijne partij om mee samen te werken.
Bittenshop
Team Bittenshop (Bittenshop)

Goed keurmerk

Bekend keurmerk met handige integratie mogelijkheden.
Party Musthaves
Vanessa Hullegie (Party Musthaves)

Snel en gedegen keuring, eenvoudige aanmelding

Tijdens keuring van de webshop, werd ik geconfronteerd met een paar tekortkomingen. Deze opgelost en herkeuring aangevraagd. Aanvraagproces is eenvoudig en snelle reactie.
Goud met Hout
Team GoudmetHout (Goud met Hout)

Veilig online shoppen, yes!

Erg tevreden over de samenwerking met WebwinkelKeur! WebwinkelKeur is een partij die met ons meedenkt en de veiligheid van de shoppende klant voorop stelt. Door diverse tips kunnen wij nog meer vertrouwen in onze webshop uitstralen! Vrolijke groet team GoudmetHout.nl
LaVie Home Deco
Bob den Baas (LaVie Home Deco)

Prima webwinkelkeurmerk

Prima webwinkelkeurmerk, naast het keurmerk ook klantbeoordelingen en ondersteuning voor een betere webshop.
Go Bike Parts
Go Bike Parts (Go Bike Parts)

Gewoon goed

Installatie is met alle informatie erg makkelijk. Goed uitgelegd in een Youtube video. Betaalbaar. Top.
Headwrap Fashion
Gitty Pregers (Headwrap Fashion)

Goed proces!!! Goed bereikbare helpdesk.

Goed proces!!! Goed bereikbare helpdesk, zowel telefonisch als via de mail. Via dit keurmerk straalt mijn webwinkel absoluut nog meer zelfvertrouwen uit. Ben erg benieuwd naar de reviews die via WebwinkelKeur binnen komen. Nogmaals dank voor de goeie service!! Hopend op verdere goeie samenwerking in de toekomst!!

9.6

Onze gemiddelde waardering door onze leden

De referenties op deze pagina zijn een selectie uit onze reviews verzameld via diverse externe bronnen waaronder Yotpo, Trustpilot en Google. Onze WebwinkelKeur software voegt alle scores uit diverse bronnen samen tot 1 pagina met alle reviewscores.