Skip to content

Besteld bij vloerkleed.nl (aangesloten bij webwinkelkeur), geretourneerd, maar het geld is niet teruggestort...

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpBesteld bij vloerkleed.nl (aangesloten bij webwinkelkeur), geretourneerd, maar het geld is niet teruggestort…
Serdar Ay asked 10 maanden ago

Vloerkleed besteld op 04/04/2023 bij www.vloerkleed.nl, na ontvangst bleek de kleur niet zoals verwacht(kan gebeuren) dus wij netjes geretourneerd. Echter, 3 weken na retour hadden we opgemerkt dat het bedrag nogsteeds niet werd teruggestort. Na bellen met de klantenservice (op een vrijdag) hebben ze ons beloofd eerstvolgende werkdag het geld over te maken als we een "tikkie" zouden gaan sturen. Hebben we gedaan, maar toen ook niks ontvangen. We zijn al 3 maanden verder en nogsteeds niks terug ontvangen. Nu wordt er niet meer opgenomen bij de klantenservice, en hun Whatsapp nummer wordt niks verzonden. Hoe krijgen we ons geld terug?  Wij hadden verwacht dat we veilig konden bestellen bij hun omdat ze aangesloten zijn bij jullie...

1 Antwoorden
Marc Staf answered 10 maanden ago

Beste Serdar,

Jammer dat je deze ervaring met Vloerkleed.nl hebt. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag opgelost ziet. We helpen je graag verder.

Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we een klachtenprocedure opgesteld waarmee je een geschil tegen de webwinkel kunt indienen. Klik hier om een geschil in te dienen.

Zodra je jouw geschil hebt ingediend ontvangt de webwinkel een automatische e-mail met daarin informatie over jouw geschil. Vervolgens krijgt de webwinkel 7 dagen de tijd om het geschil op te lossen, of om op het geschil te reageren. Na 7 dagen ontvang je opnieuw een e-mail van ons waarin we vragen wat er met het geschil gedaan dient te worden. Indien je voor onze bemiddeling kiest, begint onze bemiddeling en houden we je per e-mail op de hoogte van het proces. Alle informatie over onze geschillenbemiddeling vind je hier.

Je antwoord