Skip to content

Gemiddelde cijfer

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGemiddelde cijfer
Carine asked 1 maand ago
Goedemorgen,
wanneer we inloggen, zien we het gemiddelde beoordeling van 9,71 bij zowel CreaDream als CreaBead. Nu is dit al een aantal weken ongewijzigd, zou dat kunnen kloppen? Hebben we inmiddels zoveel reviews dat het zo langzaam verandert?
We horen het graag,
Vr. gr. Carine

3 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago
Beste Carine,

Bedankt voor jouw vraag. Goed dat je op het gemiddelde beoordelingscijfer hoger probeert te krijgen en hiernaar informeert.

Wij zagen het huidige cijfer voor Creabead 9.7102 is en dat je slechts nog 5 5-sterren reviews nodig hebt om het cijfer af te laten ronden naar 9.72.

Voor CreaDream is het cijfer momenteel 9.7087. Dit wordt afgerond naar 9.71
Na 31 5 sterren reviews zou het cijfer precies 9.7100 zijn.
Na 148 5 ster reviews verandert het cijfer naar 9.7150, waardoor het wordt afgerond naar 9.72.

Het klopt inderdaad dat het gemiddelde cijfer langzamer verandert naarmate je meer reviews hebt.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een mooie dag toe.

Carine answered 1 maand ago
Hallo Ismail,
dank je wel voor je uitgebreide antwoord! Het is zo erg leuk om zo te lezen, maar wel duidelijk dat als je inmiddels veel reviews hebt, het langzamer gaat.
We gaan hier ons best blijven doen om het nog hoger te krijgen, nu nog 147 voor CreaDream
Vr. gr. Carine

Ismail Akhan Staf answered 1 maand ago
Graag gedaan Carine!

Mocht je onverhoopt een beoordeling van 4 sterren of lager krijgen, dan heb je wel een paar 5 sterren meer nodig dan 147.

Ik wens je in ieder geval vele mooie beoordelingen en fijne dag toe!

Je antwoord