DWQA QuestionsCategorie: Praat meeHallo, ik heb een grote klacht over misleidende service van camerashop24 gemeld, wanneer eordt deze rindelijk zichtbaar?
A. Korporaal asked 11 maanden ago

Grote klacht over CAMERASHOP24, misleiding, foute informatie, leugens, slechte service. Ik voel mij opgelicht door hun omdat zij keihard LIEGEN over wat ze voor de klant "hebben gedaan". Ze ontvangen graag geld...maar geven verkeerde informatie over apparaten/recorders/camera's en helpen achteraf niet om HUN fouten (foute informatie) te corrigeren.

Marc Staf answered 11 maanden ago

Beste A. Korporaal,

Jammer dat je deze ervaring met Camerashop24 hebt. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag opgelost ziet. We helpen je graag verder.

Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we een klachtenprocedure opgesteld waarmee je een geschil tegen de webwinkel kunt indienen. Klik hier om een geschil in te dienen.

Zodra je jouw geschil hebt ingediend ontvangt de webwinkel een automatische e-mail met daarin informatie over jouw geschil. Vervolgens krijgt de webwinkel 7 dagen de tijd om het geschil op te lossen, of om op het geschil te reageren. Na 7 dagen ontvang je opnieuw een e-mail van ons waarin we vragen wat er met het geschil gedaan dient te worden. Indien je voor onze bemiddeling kiest, begint onze bemiddeling en houden we je per e-mail op de hoogte van het proces. Alle informatie over onze geschillenbemiddeling vind je hier.