Kan ik mijn .nl en mijn .de versie beide tonen op mijn Webwinkelkeur pagina?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpKan ik mijn .nl en mijn .de versie beide tonen op mijn Webwinkelkeur pagina?
Russell Borger asked 9 maanden ago

Hallo! Ik heb sinds kort naast mijn Nederlandse webshop (degrootmeesters.com) ook een duitse versie van DEZELFDE webshop opgezet (homeartworks.de). Echter wordt er op de Webwinkelkeur pagina van homeartworks.de alleen de url van degrootmeesters.com getoond.

Kan ik degrootmeesters.com en homeartworks.de beide tonen op mijn Webwinkelkeur pagina?
Of is er een andere manier om dit op te lossen?

Dan Dezijn Staf answered 9 maanden ago

Hallo Russell,

Bedankt voor je vraag! Momenteel worden beide webwinkels al weergegeven op de ledenpagina. Wanneer je op de ledenpagina bent zie je deze rechts onder 'Meerdere webwinkels' (onder 'Grootmeesters is geregistreerd bij'). Als je daar op één van de webwinkels klikt, kom je op de overzichtspagina van alle webwinkels onder jullie account.

Is dit ook wat je bedoeld, of gaat het om iets anders?

Groetjes,

Dan

Russell Borger answered 9 maanden ago

Hallo Dan! Ik bedoel de RODE URL die BOVEN IN BEELD staat op mijn Webwinkelkeur pagina van homeartworks.de. Daar wordt alleen de url van degrootmeesters.com getoond

Kan ik daar degrootmeesters.com en homeartworks.de beide tonen op mijn Webwinkelkeur pagina?
Of is er een andere manier om dit op te lossen?

Dan Dezijn Staf answered 9 maanden ago

Beste Russel,

Ik ga deze vraag even verder oppakken via de mail, zodat we afbeeldingen kunnen sturen. Op die manier komen we er hopelijk sneller uit.

Je krijgt zo meteen een mailtje van me!

Groetjes,

Dan