Waarom heeft de TopLedshop nog steeds jullie keurmerk

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpWaarom heeft de TopLedshop nog steeds jullie keurmerk
Ton asked 3 maanden ago
Marc Staf answered 3 maanden ago

Hi Ton,

Deze webwinkel is al een hele tijd lid van ons, waarom vind jij dat zij niet ons keurmerk verdienen?

Het valt me nu op dat zij een lage reviewscore hebben, daar ga ik ze op aanspreken. Ook spreek ik ze aan op het feit dat er sinds 2016 geen hercontrole is aangevraagd.

Ton answered 3 maanden ago

De TopLedShop adverteert met een hele goede klantenservice maar als je retour stuurt. Laten niets van zich horen nemen geen telefoon aannemen op 3 verschillende nummers , reactie op e-mails.

Dus waardeloos

Ton answered 3 maanden ago

Als Winkelkeur de TopLedShop niet verbiedt om haar keur te voeren in verband met de uiterst slechte klantenservice bij retourzendingen. Je hebt betaald maar je stuurt het terug ivm niet toepasbaarheid  van het product dan ben je geld kwijt. Dat is gewoon diefstal. Kijk naar de vele recensies over totaal ontbrekende communicatie in dergelijke gevallen.

Als jullie hier niets aan doen bij de TopLedShep zeg maar FlopLedshop stelt jullie keurmerk ook niets voor.

Doe wat !!!!!

Marc Staf answered 3 maanden ago

Dat is niet best inderdaad.

Ik raad je aan om een geschil over de webwinkel bij ons in te dienen. Meer informatie over hoe we met geschillen omgaan lees je hier en hier kun je het geschil over Topledshop indienen.