Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Referenties / Ervaringen WebwinkelKeur

Wij zijn er voor onze leden, klantenservice staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. We worden door onze leden dan gemiddeld ook gewaardeerd met een 9.6 op basis van klantbeoordelingen verzameld via een extern en onafhankelijk platform. Lees onderstaand enkele referenties of klik rechts in beeld op “Ervaringen” voor alle recente ervaring.

Heel tevreden!

"Zeer tevreden over WebwinkelKeur. De communicatie is duidelijk en bovendien geven ze waardevolle informatie op hun website. "

Zeer tevreden

"Wij zijn overgestapt naar het keurmerk WebwinkelKeur. Dit omdat prijs en kwaliteit verhouding een heel stuk beter is. We zijn tot nu toe erg tevreden over alle goede mogelijkheden en handige uitleg tools die WebwinkelKeur allemaal bied. Met vriendelijke groet, Borduur Kado "

Helder keuringssysteem

"In tegenstelling tot vele andere keuringssystemen vind ik WebwinkelKeur een fijn en helder systeem. Niet teveel poespas, simpel en duidelijke uitleg. Zonder moeilijke scripts en codes toevoegen aan je website kun je het keurmerk op je website tonen. "

Geweldig en snel!

"Afgelopen vrijdag heb ik voor mijn webshop WebwinkelKeur aangevraagd. Mijn site werd meteen beoordeeld. Ik moest een paar kleine dingetjes aanpassen, en mijn site werd meteen herkeurd. Ik was goedgekeurd en kreeg meteen het keurmerk! Vooraf had ik nog wat vragen, gebeld en kreeg meteen iemand aan de telefoon. Kortom geweldig! "

Vriendelijk en erg behulpzaam

"Tot nu toe is onze ervaring erg goed, ontzettend vriendelijk en behulpzaam, geen vraag is teveel. Zo zien wij het graag. TOP! "

Goede service

"Direct reactie en vriendelijke medewerkers die hun best doen om je verder te helpen. Helemaal top! "

Behulpzaam en duidelijk

"Om een keuring aan te vragen zijn er een hoop opties en diverse bedrijven. Op het moment dat ik WebwinkelKeur tegenkwam heb ik meteen gebeld voor meer informatie. Ten eerste, ze zijn makkelijk te bereiken! Er werd vriendelijk opgenomen en mijn vragen over mijn webshop werden beantwoord. Op deze dag heb ik 3 × gebeld en ze vonden geen vraag raar. Heel het proces ging makkelijk en duidelijk. Ben er erg tevreden mee, ook van de extra optie klantbeoordelingen. Handig is dat. "

Vertrouwd adres

"De afwikkeling van onze aanvraag is uitermate snel en soepel verlopen. De website is overzichtelijk en geeft alle noodzakelijke info. "

Fijne samenwerking

"Al jaren hebben wij een fijne, objectieve samenwerking met WebwinkelKeur. Dank hiervoor. "

Super dienst!

"Mooie overzichtelijke beoordelingen en handig systeem om in te werken! Wanneer iets onduidelijk is is de klantenservice ook super behulpzaam. Bedankt WebwinkelKeur! Spetterende groet, NoordZeemeermin "

Zeer degelijke helpdesk die snel reageert

"Ik ben zeer goed geholpen door dit bedrijf met de keuring van onze webshop. Vragen worden snel opgelost en het is een echte meerwaarde voor webshop eigenaars. "

Snelle en deskundige webshop keuring

"Mijn webshop is zeer snel gekeurd waardoor ik direct kon starten met het keurmerk en onder meer de reviews. Daarnaast hebben de goede prijs-kwaliteitsverhouding en de handige app in Lightspeed ervoor gezorgd dat ik voor WebwinkelKeur heb gekozen. "

Snelle en goede service

"Na aanmelding is onze website binnen zeer korte tijd, welgeteld 1 werkdag, beoordeeld en akkoord bevonden. Met de duidelijke informatie en de voorbeelden is het gemakkelijk om de wensen en eisen van Webwinkelkeur in de site te integreren. Wil je een goede en klantvriendelijke webwinkel, dan zijn de voorschriften voor het keurmerk vanzelfsprekend. De snelle afhandeling is boven verwachting, WebwinkelKeur, dank voor de snelle afhandeling. "

Het meest perfecte keurmerk voor je webwinkel

"Iedereen weet dat een keurmerk het vertrouwen wint van de online klant, maar iedereen weet ook dat beoordelingen erg belangrijk zijn. In het verleden deze diensten apart afgenomen bij 2 verschillende partijen. WebwinkelKeur heeft beide diensten samengevoegd voor een hele nette prijs. De beoordelingen en de afhandelingen worden tevens zeer netjes en professioneel geregeld. Daarom ook het meest perfecte webwinkelkeurmerk! "

Fijne communicatie!

"Snelle en duidelijke communicatie bij aanmelding. Daarnaast zijn de voorbeeldteksten echt een uitkomst! "

Fantastisch!

"De communicatie met WebwinkelKeur is echt fantastisch, daarnaast goede uitleg via hun dashboard hoe je alles installeert in je eigen webwinkel. "

Top!

"De keuring gaat heel gemakkelijk en snel, alles is aanwezig wat je nodig bent. En de installatie van de WebwinkelKeur gaat zonder problemen! "

Snel, simpel en super support

"Ik heb mijn webwinkel Rouwbloemen.direct laten keuren en kreeg direct response en met advies en de verbeterpunten. Deze waren ook snel en makkelijk te vinden via de diverse links die ik kreeg verstuurd. Na de goedkeuring kreeg werkt WebwinkelKeur direct en kreeg ik al snel leuke recensies op mijn site. Ik ben zeer tevreden met dit keurmerk en raad het aan iedereen met een webwinkel aan!! "

Prettig en overzichtelijk!

"WebwinkelKeur werkt prettig en overzichtelijk. Alles is goed uitgelegd en er zijn veel opties mogelijk binnen het dashboard. Ik heb inmiddels al 2 webshops (binnen hetzelfde abonnement) aangemeld: SpoodZ.nl & KliederZ.nl ! "

Zeer duidelijk

"Tevreden over WebwinkelKeur, ze zijn duidelijk in de communicatie. Makkelijk te implementeren in de webshop. Fijn dat ze er zijn. "

Geweldig!

"Er zijn natuurlijk verschillende keurmerken om je als webshop bij aan te sluiten, maar de waarom wij voor WebwinkelKeur gekozen hebben is omdat ze heel veel nuttige tools bieden. Zo kun je je retourformulier of privacybeleid samenstellen met de door hun beschikbaar gestelde gratis documenten! Daarnaast is de communicatie razendsnel, als webwinkel zijnde geef je je klanten altijd zsm antwoord, wanneer je dan zelf eens op zoek bent naar iets is het natuurlijk fijn als je dit zelf ook krijgt, een antwoord binnen een uur vind ik dan ook zeer zeker de complimenten waard! Wij zouden WebwinkelKeur in ieder geval zeker aanraden! "

Vriendelijke service en makkelijk te integreren op de website

"Vlot antwoord op vragen, goede ondersteuning, duidelijke uitleg en voor je het weet heb je alles geregeld en staat het keurmerk online. Duidelijk dashboard om in te werken, op naar mooie beoordelingen! "
Kim van Heteren (Housz)

Aanmelding ging soepel en het contact met support is zeer prettig

"We hebben diverse partijen bekeken maar kwamen tot de conclusie dat WebwinkelKeur de meest functies biedt tegen een erg scherp tarief. Voor ons was ook de samenwerking met EMOTA/European Trustmark doorslaggevend omdat we internationaal verkopen. We kijken uit naar het werken met de tools! "

Top keurmerk!

"Onze verwachting is ruimschoots overtroffen! WebwinkelKeur biedt enorm veel handige informatie en tools aan voor moderne webshops. Er wordt snel op vragen gereageerd en geven goed advies. Echt een organisatie die professionele webshops ondersteund. Ga zo door! "

Een dikke 10

"Een dikke 10 voor de snelle afhandeling van mijn aanvraag!!! Zal jullie zeker aanbevelen! "

Zeer goed

"Wij zijn zeer tevreden over webwinkel keur. Goed geholpen en goed getoetst. Wij hebben nu 2 webshops [1] met het keurmerk. [1] http://www.refurbishedmobile.nu/"

Goed keurmerk dat net iets verder gaat dan anderen

"Door de koppeling van een keurmerk en feedback mogelijkheid zijn wij in 1 keer klaar. Bedankt. "

Ik ben blij met WebwinkelKeur

"Na links en rechts aanpassingen gedaan te hebben is het zo ver. Ik ben zo ontzettend blij met mijn webwinkel keurmerk. Je krijgt het keurmerk van WebwinkelKeur niet "zomaar". Ideaal en veilig voor klanten. Mijn webshop is al jaren mijn kindje. Ik onderhoud de webshop maandelijks zelf. Ik blijf er aanpassingen in doen. Het was heel gemakkelijk om jullie banners te te voegen. Bij vragen aan jullie kreeg ik steeds snel een antwoordje. Dus mijn dank is groot aan jullie team en een dikke dank je wel aan vir2biz. Een blije webshop baas, hihi Ine van Deursen "

Beoordeling WebwinkelKeur

"We zijn erg blij met onze goedkeuring voor Webwinkelkeur. Dit was mede mogelijk door de goede service en handige tips & tools op de website van Stichting WebwinkelKeur! "

TOP!!

"Als eerst een aanvraag gedaan, daar moest ik nog het een en ander aanpassen, toen telefonisch contact gehad en echt super geholpen door Daan. Top service, snelle reactie, erg vriendelijk. "

Gewoon goed!

"De aanmelding bij WebwinkelKeur verliep eigenlijk best soepel. Na een paar aanpassingen aan de algemene voorwaarden was de goedkeuring een feit en binnen een mum van tijd online met de nodige gratis plugins die het webwinkelkeurmerk laten zien op je webshop. Ook het dashboard voor de webwinkel eigenaar ziet er erg goed en overzichtelijk uit met alles wat je nodig hebt binnen handbereik. "

Goede en snelle service

"Aangemeld en binnen 2 dagen kon ik er gebruik van maken na een paar aanpassingen. En de installatie was erg makkelijk en duidelijk uitgelegd. "

Prima geregeld

"Strenge doch rechtvaardige selectie voor lidmaatschap. Blij met deze erkenning door hun! "

Prima keuring

"Ik ben net recent aan het keurmerk gekomen en moet zeggen dat het contact met de experts bij webwinkel keurmerk uitstekend is geweest. Het beoordelingsrapport wat je krijgt is duidelijk en de beoordelaar geeft ook aan wat je optioneel kan doen. Zeer handig. "

Soepel en snel

"Na de aanvraag van het keurmerk werd de beoordeling zeer snel uitgevoerd. Na een aantal kleine aanpassingen, werd de goedkeuring binnen 1 dag verleend. "

Prima investering in de webshop

"WebwinkelKeur heeft ons van goede adviezen voorzien, zodat wij als startende webshop nieuwe doelgroepen kunnen benaderen op het gebied van interieur design. Wij zijn erg tevreden over de snelle service. Het keurmerk geeft ons en onze klanten vertrouwen. "

Gedreven door passie

"De titel zegt in principe al genoeg natuurlijk, als leek in de wereld van het webswinkel bouwen en daarbij alle regeltjes en wetten, reageerd Webwinkelkeur snel en kordaat met goed advies. Top!! "

Glory Products

"Erg tevreden over WebwinkelKeur. Snel beoordeeld en 1 verbeterpunt waarmee ik meteen aan de slag kon. Herkeuring was ook heel snel voltooid. Al met al een goede keuringsservice voor je webwinkel! "

Top service

"Goed keurmerk die naast een eerlijk recensie systeem ook meedenkt met het opzetten van je juridische documenten. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan! "

Keurmerk verkrijgen

"Duidelijke richtlijnen gekregen na het aanvragen van het webwinkel keurmerk, aanpassingen vervolgens gedaan en voila, trotse eigenaar van het webwinkelkeurmerk. Tevens ook snel het logo geïnstalleerd gekregen op de website door de duidelijke installatie stappen. "

Beoordeling over WebwinkelKeur

"Goede ondersteuning bij het verkrijgen van het WebwinkelKeur keurmerk, snel en efficient! "
Kilian van Berlo & Gijs Koenders (GigaBitz)

Betrouwbare service

"Onze webshop heeft het keurmerk van WebwinkelKeur. Klanten vinden dit erg prettig. Het geeft een veilig gevoel voor zowel webshop-houder als klant! "

Zeer tevreden

"Zeer tevreden. Snelle reactie op je vragen en fijne tips. Daarnaast goede uitleg om aanpassingen te doen op de website om zichtbaarheid van het keurmerk te vergroten. Super fijn! "

Perfecte communicatie

"Wij hebben tijdens het ontwikkelen van onze nieuwe website veelvuldig contact gehad. Hierbij kregen wij al snel een duidelijk en helder antwoord per mail. Wij zijn blij dat we met deze partij in zee zijn gegaan. "

Top!!!

"Goede service, werd snel geholpen en er werd duidelijk uitgelegd wat er nodig was en waar verbeterpunten zaten, super!!! "

Goede service

"Bij WebwinkelKeur krijg je waar voor je geld. Prima ondersteuning en reactietijd! "

Simpel en snel geïnstalleerd!

"Het volledige proces om het keurmerk te verkrijgen is bijzonder simpel en helder. De keuring is snel, met duidelijke vervolgstappen. De integratie binnen onze webshop was eenvoudig. "

Fijn om mee samen te werken!

"Snel in het contact, en helder en overzichtelijk! Fijne partij om mee samen te werken. "

Goed keurmerk

"Bekend keurmerk met handige integratie mogelijkheden. "

Snel en gedegen keuring, eenvoudige aanmelding

"Tijdens keuring van de webshop, werd ik geconfronteerd met een paar tekortkomingen. Deze opgelost en herkeuring aangevraagd. Aanvraagproces is eenvoudig en snelle reactie. "

Veilig online shoppen, yes!

"Erg tevreden over de samenwerking met WebwinkelKeur! WebwinkelKeur is een partij die met ons meedenkt en de veiligheid van de shoppende klant voorop stelt. Door diverse tips kunnen wij nog meer vertrouwen in onze webshop uitstralen! Vrolijke groet team GoudmetHout.nl "

Prima webwinkelkeurmerk

"Prima webwinkelkeurmerk, naast het keurmerk ook klantbeoordelingen en ondersteuning voor een betere webshop. "

Gewoon goed

"Installatie is met alle informatie erg makkelijk. Goed uitgelegd in een Youtube video. Betaalbaar. Top. "

Goed proces!!! Goed bereikbare helpdesk.

"Goed proces!!! Goed bereikbare helpdesk, zowel telefonisch als via de mail. Via dit keurmerk straalt mijn webwinkel absoluut nog meer zelfvertrouwen uit. Ben erg benieuwd naar de reviews die via WebwinkelKeur binnen komen. Nogmaals dank voor de goeie service!! Hopend op verdere goeie samenwerking in de toekomst!! "

Prima ondersteuning

"Samen vlot geïnstalleerd. Integratie op onze website was een fluitje van een cent. Prima. "

Zeer tevreden

"Omdat wij op zoek waren voor klikleesbril naar een keurmerk, betaalbaar en met goede review mogelijkheden kwamen wij al snel bij webwinkelkeurmerk uit. Het was heel snel geregeld, aanmelden en de dag erna de goedkeuring. WebwinkelKeur is betaalbaar, geeft goede service en het geeft de consument vertrouwen. "

Een goed en betaalbaar keurmerk

"Wij waren voor Pribelle op zoek naar een keurmerk met reviewmogelijkheid dat compatible is met Prestashop. Webwinkelkeur heeft een eenvoudige module om te implementeren. Ten opzichte van andere keurmerken is WebwinkelKeur ook nog eens betaalbaar. Toch zijn ze kritisch. Wij moesten veel aanpassen aan onze website voordat we goed werden gekeurd. En zo hoort het ook. Een keurmerk koop je niet, dat moet je verdienen! "

Webwinkelkeur half jaar in gebruik, nog steeds tevreden

"In mei 2018 bewust de keuze gemaakt voor Webwinkelkeur. Heel concrete aanwijzingen gekregen bij aanmelding. Aansluiting op de systemen en website (Wordpress en Woocommerce ) was eenvoudig. Vrijwel direct steeg mijn omzet. Het hele proces van uitnodigingen sturen, wordt automatisch geregeld, dus daar heb ik geen omkijken naar. Kortom, ik ben erg tevreden. "

Meerwaarde voor je webwinkel

"Wij zijn sinds sinds deze week aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. De procedure was duidelijk en helder. Men controleert goed of je aan de eisen voldoet, wat het keurmerk betrouwbaar maakt. Ook wij moesten een paar aanpassingen doen. Na goedkeuring krijg je binnen je abonnement veel mogelijkheden tot je beschikking voor promotie "

Simpel en overzichtelijk

"Goed keurmerk voor mijn webwinkel. Het geeft mij en de consument vertrouwen. De website van WebwinkelKeur is simpel en overzichtelijk. Super handig dat er ook beoordelingen van producten gegenereerd kunnen worden via dit keurmerk. "

Juiste Werkwijze

"Door WebwinkelKeur heb ik mijn site op die manier kunnen optimaliseren, waardoor dit uiteindelijk voor mij als webshop als voor de klant tot een positief resultaat heeft geleid. "

Uitstekende service

"Al 5 jaar aangesloten met onze website, uitstekende service en ze blijven vernieuwen. "

Perfect

"Betaalbaar voor de beginnende ondernemer. En verhoogd zeker de omzet en wint het vertrouwen van klanten waardoor de een bestelling sneller afronden. "

Service

"Webwinkelkeur denkt met de klant mee en stelt het belang van haar klanten voorop! "

ZIX Art over WebwinkelKeur

"Alles stond zeer duidelijk aangegeven op de website van webwinkelkeur.nl en de verbeterpunten waren ook in detail beschreven met hulp tekst die ik kon gebruiken. Verder vriendelijk en snel geholpen via de telefoon en per email. Hoop op nog een lange en goede samenwerking :) "

Goede service!

"Ik ben heel goed geholpen om mijn website goed te krijgen. Er zijn zoveel regels die je nog op je website moet hebben, om als webshop de beste service aan jouw klanten te bieden. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Heel blij dat WebwinkelKeur jou hierin goed de weg wijs maakt. En vooral duidelijk ook! Mijn dank is GROOT! "

Duidelijk uitleg voor installatie en snel te installeren

"Aanvraag gedaan. Kreeg snel bericht wat er aangepast moest worden op mijn site. Aanpassingen gedaan, stappen gevolgd voor installatie. En het werkt! Terwijl ik geen programmeur ben ;-) "

Super service en duidelijke communicatie

"Wij maken met onze webshops al een tijd naar tevredenheid gebruik van WebwinkelKeur. Ze leveren zeer goede service en communiceren daarbij duidelijk. Mochten er vragen zijn of hulp nodig zijn dan krijg je altijd snel antwoord, super! De koppeling met de webshop was eenvoudig op te zetten en naar wens in te richten. Ook de mogelijkheid om rich snippets (sterren) toe te voegen is geweldig. We springen er daardoor extra uit in de zoekresultaten. Kortom een aanrader! "

Top keurmerk

"Het was niet makkelijk, maar dat moet ook niet een keurmerk moet je onderscheiden van de rest. Superblij dat mijn website www.martialartsstore.nl dit keurmerk nu in zijn zak heeft! "

Blij met onze WebwinkelKeur

"WebwinkelKeur is goed betaalbaar en zeer hulpvaardig. Komt professioneel en vertrouwelijk over bij de klant. Begeleiding en advies goed geregeld. In andere woorden een aanrader voor alle shops. "

Professionele en heldere begeleiding

"Ik heb me uitgebreid verdiept in welk keurmerk ik graag in mijn webshop Tekstopdemuur.nl wilde voeren. Het keurmerk van Stichting WebwinkelKeur straalt professionaliteit uit maar is daarnaast ook, mede door de goede beschikbare informatie en begeleiding, relatief makkelijk en snel zelf te implementeren. Naast dat het keurmerk bijdraagt aan een betrouwbare uitstraling, heeft dit mijn webshop ook inhoudelijk echt weer een stukje beter gemaakt. Ik ben heel blij en trots dat ik het keurmerk mag voeren! "

Super snel geregeld!

"Ik twijfelde al een tijdje om een keurmerk te nemen omdat ik geen zin had in een heel proces. Gelukkig reageert het bedrijf heel snel en zijn de instructies ook heel duidelijk, geen frustratie dus! En ik heb nu een keurmerk waar ik heel blij mee ben! "

Super snel keurmerk

"De service is super snel, onze website was juridisch nog niet helemaal af, dat was geregeld en binnen enkele dagen hadden we het keurmerk. Aanrader! "

Goede service WebwinkelKeur

"Na in eerste instantie niet door de keuring te zijn gekomen met de website van ons onlinebedrijf Postverzorging.nl verliep de herkeuring daarna bijzonder vlot. Hulde voor jullie medewerkster Caleni die dit zo voortvarend heeft opgepakt. "

Keurmerk met doeltreffendheid

"Het keurmerk pronkt op onze site om te laten zien dat we legitieme zaken doen en we aan onze beloften houden. Ook bij geschillen helpt Webwinkelkeur ons en de klant als bemiddelaar. "

Mooi keurmerk en snelle klantenservice

"Sinds kort aangesloten bij WebwinkelKeur. Duidelijk platform en snelle klantenservice bij vragen. Ook de keuring van de webwinkel nemen ze serieus en dat is alleen maar goed. "

Snelle Service

"Voor m'n webwinkel viel mijn keuze op WebwinkelKeur en dat bevalt me goed. Snelle service en ook vlotte reacties via de mail. Via mijn dashboard kon ik meteen promotiemateriaal in m'n webwinkel plaatsen. "

Fijn geregeld

"Aanmelden was simpel en duidelijk. Alles vlot geregeld met korte doorlooptijd. "

Bandit 3D Filament

"Geweldig! Overzichtelijke site, snelle terugbel acties, handige tips. Hierdoor binnen 1 uur nadat onze site online was al het webwinkel keurmerk gekregen. "

Werkt uitstekend!

"Hele mooie integratie voor je webwinkel en een goede helpdesk. Zorgt voor een vertrouwde uitstraling van je winkel. "

Goedkeuring webshop

"Ik heb mijn website aangeboden voor Stichting WebwinkelKeur omdat deze uitgebreide diensten levert en ze de ondernemers goede ondersteuning bieden. Ik kreeg heel snel al antwoord om de diverse dingen goed aan te passen zodat alles duidelijk is voor de bezoekers op mijn website. Alles is vlotjes verlopen en de website was binnen 2 dagen al goedgekeurd "

Zeer tevreden….

"WebwinkelKeur voor mijn webshop aangevraagd. Eerst afgekeurd en netjes een mail gekregen met de benodigde aanpassingen en ontbrekende informatie. Na de aanpassingen te hebben toegepast een herkeuring aangevraagd en deze was al vrij snel goedgekeurd. Een goed keurmerk om er voor te zorgen dat er betrouwbare webwinkels zijn. "

Snel, secuur, betrouwbaar

"Wilde het WebwinkelKeur voor een betrouwbare uitstraling van de webshop. Wat erbij kwam was dat ik gedwongen werd om alle voorwaarden waarvan ik dacht dat ik ze uitgebreid en goed had omschreven, nog eens goed onder de loep te nemen en uit te breiden. De (her)keuringen gingen ook nog eens heel erg snel. Ben er erg blij mee. "

Top service en zeer bekwaam

"Na een aantal jaar lid te zijn geweest van Thuiswinkel waarborg ben ik nu al blij dat ik de overstap naar WebwinkelKeur heb gemaakt. Nog nooit zo snel antwoorden en hulp bij het opzetten gehad. En ik ben super blij met de meer mogelijkheden die deze club je als webwinkel eigenaar aanbied. Dikke vette 5 sterren! Apple Support Ed, Amsterdam "

Goed

"WebwinkelKeur kijkt alles goed na zodat je aan alle voorwaarden voldoet. Geven een detailleerde beschrijving wat aangepast moet worden en een tekst om het te verbeteren. Dus super handig. "

Snelle acceptatie

"Her en der moest er wat aangepast worden voor de webshop toegelaten werd tot het keurmerk. Maar dit werd duidelijk en goed onderbouwd uitgelegd. Na de aanpassingen werd met een druk op de knop een herkeuring aangevraagd en was de acceptatie snel binnen. Snel geregeld! "

Super

"Snelle en duidelijke reactie op aanvraag. Goede feedback toegevoegd. Binnen paar uur na aanvraag geregeld. "

Uitstekend geholpen

"Uitstekend geholpen om me webshop goed op de reels te krijgen. Bedankt WebwinkelKeur. "

Streng maar rechtvaardig

"Webwinkel Keur is nieuw voor ons. Communicatie is snel en helder. Ze zijn wel heel streng maar denk dat dat zeker goed is om kaf van het koren te scheiden, wel duidelijk in ieder geval :-) We zijn nu goedgekeurd en zeer tevreden. "

Duidelijk en snel

"Duidelijk concept. Keuringsproces loopt zeer vlot en is goed onderbouwd. Het dashboard is zeer gebruiksvriendelijk en ondersteunend. "

Snelle en professionele communicatie

"Na enig speurwerk op Google uiteindelijk bij WebwinkelKeur terecht gekomen om ons bedrijf "Geboortestoeltje" te voorzien van een officieel keurmerk met beoordelingssysteem. Na het aanmelden direct de volgende dag een mail met verbeterpunten. Na het doorvoeren van deze punten opnieuw binnen 1 dag gekeurd en alles is nu prima geregeld. Grote klasse en super professioneel. "

Uitstekende en snelle service

"Communicatie verliep zeer goed en helder. Op aanvragen wordt accuraat en snel gereageerd. Goede ervaring. "

Webwinkelkeur een autoriteit en betaalbaar

"De lat is bij Webwinkelkeur hoog. Niet alleen voor de webshops ook voor Webwinkelkeur zelf. Het feit dat Webwinkelkeur zich laat beoordelen via een onafhankelijk bureau waarbij de webshops aan mee mogen doen is veel zeggend. Webwinkelkeur is naar mijn mening eerlijk, betrouwbaar en transparant. Bij aanmelding bij Webwinkelkeur wordt de webshop gescreend of het voldoet aan alle wettelijke regelingen en Europese AVG regels. De helft van alle aanmeldingen worden afgekeurd en mogen geen gebruik maken van het Webwinkelkeurmerk. Dat is dus openheid, transparantie en eerlijkheid. Dat zegt veel over Webwinkelkeur, en voor de webshop is dat juist een duwtje in de rug. Mijn webshop was de eerste keer afgekeurd, en dat heeft mij juist geholpen. Weten waar je aan toe bent, zodat je het kan verbeteren, want immers ook de klant wil weten waar hij aan toe is. Maar er zijn meer faciliteiten die Webwinkelkeur te bieden heeft zoals een call center, mee liften met Webwinkelkeur goed voor SEO-optimalisatie, en nog veel meer. Bij geschillen kan Webwinkelkeur een alternatief zijn als je als webshop en klant er niet uit komt. Dit is mijn korte schets over Webwinkelkeur, het lijkt misschien een marketing verhaal, maar dat is het niet, dit is mijn persoonlijke ervaring die ik heb met Webwinkelkeur. Webwinkelkeur is er echt voor de klant en voor de webshophouder en opereert op een onafhankelijke wijze, dat blijkt niet alleen uit daden maar ook uit de mensen die achter de schermen van Webwinkelkeurmerk werken. Kortom Webwinkelkeur heeft veel te bieden en is niet duur. "

Perfect way to add value

"Perfect way to add value to the online store "

Meer dan je verwacht

"Mijn ervaring met webwinkel keur is uitstekend, eerste keer dat ik het aanvroeg werd mijn shop afgekeurd. In een e-mail werd netjes en overzichtelijk de verbeterpunten aangedragen, nadat ik deze had uitgevoerd werd mijn webshop goedgekeurd. Dit geeft mij het gevoel dat ze werkelijk onafhankelijk zijn en met je meedenken. "

Verrassend uitgebreid en behulpzaam

"Mijn eerste indruk van WebwinkelKeur vertelde mij dat ik alleen een afbeelding van het keurmerk en een beoordelingspagina zou krijgen nadat de webshop was goedgekeurd. Na aanmelding kreeg ik een volledige check met veel aanmerkingen en tips. Dit heeft mij erg geholpen alles goed in te richten voor de consument. Uitgebreide uitleg en voorbeeld documenten zorgen voor een webshop die aan alle wettelijke regels voldoet. Met behulp van de backoffice nodig je eenvoudig klanten uit, ontwerp je je mooiste widgets en is installatie een makkie. Geweldig bedankt. "

Snelle service!

"Binnen een dag na het aanvragen van het keurmerk de goedkeuring ontvangen! Erg fijn omdat we hierdoor bij het 'live' gaan van onze website meteen het keurmerk konden plaatsen. WebwinkelKeur is zeker een aanrader! "

Snel en duidelijk geholpen

"WebwinkelKeur voor mijn webshop aangevraagd. Eerst afgekeurd en netjes een mail gekregen met de benodigde aanpassingen en ontbrekende informatie. Na de aanpassingen te hebben toegepast een herkeuring aangevraagd. Deze was al binnen 2uur goedgekeurd. Goede service! "

Goede service! Aanrader

"Wat een onwijs goede service, alles duidelijk vermeld en mijn webshop is nu helemaal compleet! Ook ontvang ik heel snel de mails als klanten een beoordeling heb geplaatst. Top service! "

Heel blij met het keurlabel

"Duidelijke en praktische informatie op de site en ook super dat alles gecontroleerd wordt , zo ben ik gerust dat ik in orde ben met alle wettelijke verplichtingen. Nu kan ik van start gaan met het verzamelen van reviews van klanten en helpen waar nodig. "

Goed voor elkaar

"Heel veel mooie promotie en integratie mogelijkheden van het keurmerk. Alleen een plug-in geïnstalleerd op mijn webshop en meteen dik voor elkaar! "

Goed geregeld!

"Snelle keuring van de webwinkel met duidelijk omschreven verbeterpunten. De tool om een privacy policy te genereren zit ook goed in elkaar en is een welkome aanvulling. "

Prettige communicatie

"Voor mijn webwinkel was ik op zoek naar een keurmerk. De snelle en persoonlijke communicatie met Webwinkelkeur gaven de doorslag. Duidelijke voorbeelden op de site waar je ook echt iets aan hebt. "

Keurmerk

"Pas geleden aangemeld voor deze keurmerk. Alles ging goed en snel, complimenten! "

Keurmerk aanvraag

"Wij hebben het keurmerk verkregen, maar hebben er zeker wat voor moeten doen. Met veel geduld en aanwijzingen van de WebwinkelKeur hebben we nu onze website optimaal. Daar zijn we heel blij mee! "

Top

"Top geregeld via WebwinkelKeur aanmelding, hulp en afhandeling verlopen makkelijk en snel. "

Goede service!

"Snelle keuring en duidelijke uitleg over verbeterpunten, top! "

Top om het webwinkel keur te mogen hebben!

"Na enige aanpassingen het WebwinkelKeur goedkeuring gekregen. Een fijn gevoel dat alles in orde is! "

Snelle service en uitgebreid beoordelingssysteem

"Onlangs hebben we voor de website Krúskes.nl het beoordelingssysteem met keurmerk van WebwinkelKeur aangevraagd. Tijdens certificering is de website, deels terecht en deels onterecht, afgekeurd. Dit werd echter snel en heel netjes opgepakt door de klantenservice, waarna de website vlot voor een hercertificering is aangemeld en goedgekeurd. Het systeem zelf is erg uitgebreid en biedt zeker waar voor zijn abonnementskosten. Wat ons betreft een aanrader, momenteel draagt de website dan ook het WebwinkelKeur keurmerk en sturen we tevreden de automatische beoordelingen naar onze klanten. "

Snel geregeld

"Snel en efficiënt geregeld, vragen snel en juist beantwoord. Goede mogelijkheden voor website integratie. "

Tevreden

"Tevreden met WebwinkelKeur. Duidelijke communicatie. Goede verbeterpunten gekregen via de mail en het installatieprogramma om de koppeling met Mijnwebwinkel te maken is makkelijk opgezet. "

Duidelijk en transparant

"Wij hebben ons aangesloten bij Webwinkelkeur omdat PowerCubes internationaal actief is en klanten in hun eigen taal kunnen worden uitgenodigd tot het delen van een klantbeoordeling. Wij vinden het zeer belangrijk dat de consument het gevoel èn de garantie krijgt dat er met een betrouwbare webwinkel zaken wordt gedaan. Het contact dat wij met Webwinkelkeur hebben gehad is duidelijk en transparant. Wij bevelen Webwinkelkeur dan ook zeker aan. Het Powercubes team "

Supersnelle service en duidelijke communicatie

"Het beoordelingsproces van mijn webwinkel was binnen twee dagen geregeld, en dat terwijl ik na de eerste beoordeling nog wat kleine verbeteringen moest doorvoeren. Ook de supportafdeling reageert snel op vragen en - nog belangrijker - communiceert erg duidelijk. Tel daarbij de gunstige tarieven op en ik ben blij me bij het keurmerk te mogen aansluiten! "

"Webwinkelkeur is qua prijs-kwaliteitsverhouding onevenaarbaar! De service loopt er goed en snel. Sedert we ervan gebruik maken, is onze omzet met gemiddeld 15% omhoog gegaan. "

Overzichtelijk systeem

"Overzichtelijk systeem met een prima dashboard om je beoordelingen te versturen en bij te houden. "

Gewoon helemaal tevreden!

"Fijne klantenservice, met duidelijke en snelle antwoorden. Voelt goed om een vertrouwd keurmerk aan mijn webshop toe gevoegd te hebben! "

Super

"Super goed geholpen door WebwinkelKeur. Snel reactie op berichten. Denken met je mee en keuring supersnel uitgevoerd. "

Snel geregeld

"Onlangs zijn wij overgestapt naar WebwinkelKeur. Wij zijn keurig telefonisch op weg geholpen en binnen 24 uur was onze winkel, na wat kleine aanpassingen, goed gekeurd. De backoffice is zeer uitgebreid, niet alleen wat betreft het instellen de tekst van je klantenbeoordelingen maar er zijn vele tools die je kunt gebruiken voor optimaliseren van je webshop. "

Snelle duidelijke service

"WebwinkelKeur heeft me verbaasd met haar snelle response op de keurings-aanvraag. Binnen 3 werkdagen hadden wij een keurmerk. Ook de widgets voor op je eigen site werken zeer eenvoudig en dragen echt bij aan een professionele uitstraling van je eigen webshop. "

Zeer betrouwbaar en onafhankelijk keurmerk

"WebwinkelKeur is in tegenstelling tot andere keurmerken zeer betaalbaar, maar ook zeer betrouwbaar. Je wordt pas goedgekeurd op het moment dat je voldoet aan alle eisen, daarnaast worden er periodiek steekproef controles uitgevoerd. Hierdoor voelt het soms aan als een boeman, maar WebwinkelKeur heeft gewoon het beste voor met de consument. Daarnaast houd het je als webshopeigenaar scherp. WebwinkelKeur is ook een zeer innovatieve partij. Jaarlijks worden verschillende nieuwe functionaliteiten uitgerold. Altijd met het idee om de klant- of consumentenervaring te verbeteren. Petje af! "

Reviews Api en Webwinkelkeurmerk in 1

"Door gebruik te maken van Webwinkelkeur hebben wij nu een betrouwbare partner voor ons Webwinkelkeurmerk en Api reviews systeem. Zodat de consument zekerheid heeft en hij/zij de betrouwbaarheid van onze webwinkel kan controleren. Integratie van de Webwinkelkeur Api met Lightspeed was zeer snel eenvoudig! En dit werkt uitstekend! Kortom: wij zijn erg tevreden met dit webwinkelkeurmerk. "

Goed keurmerk voor een eerlijke prijs

"Fijn keurmerk meteen goede prijs. Continue vernieuwend, veel kennis en informatie. "

Veilig shoppen met Webwinkelkeur

"Goed dat er een keurmerk voor webshops bestaat . Er zijn te veel cowboys die een webwinkel beginnen maar meestal hun beloftes niet houden en daardoor klanten gaan afschrikken om in de toekomst nog online te shoppen. Daarom dat onze winkel (online en fysiek) zo blij is met zijn Keurmerk. Webwinkelkeur is soms een beetje steng voor de webwinkelier, maar ik denk in een context van internationalisering van de handel dit wel een belangrijk gegeven is om de consument een fijn en veilig gevoel te geven en het shoppen te houden tot wat het is, namelijk een fijne beleving. "

Snelle en goede support om mijn website te laten voldoen aan de Webwinkelkeur-eisen

"Onlangs heb ik mijn website live gezet. Ik was op zoek naar een betrouwbaar en goed keurmerk. Na enig onderzoek kwam ik bij Webwinkelkeur terecht. Een van de medewerkers heeft mij snel geholpen om mijn site aan de Webwinkelkeur-eisen te laten voldoen. De reactietijd op mijn mails was steeds slechts enkele minuten! Ook kreeg ik een keuringsrapportage waarin een aantal goede aanbevelingen staan waaraan ik in de toekomst navolging zal geven. Kortom: zeer tevreden over Webwinkelkeur! "

Ongewoon mooi!

"Wij zijn trots dat wij ook het webwinkelkeurmerk mogen dragen! Duidelijke uitleg en informatie bij onze aanmelding, zodat wij als webwinkel de juiste informatie kunnen geven aan onze klant. Heel blij zijn wij met het gekoppelde reviewsysteem. Dit is zeker voor de toekomstige klanten prettig, zo kunnen zij ervaringen van andere klanten lezen. Voor ons is het fijn om te kijken of onze klanten tevreden zijn en waar wij nog aan moeten werken. Met heel veel plezier en vertrouwen gaan wij de toekomst tegemoet! "

Door snelle & duidelijke instructies van WebwinkelKeur voldeed mijn shop snel aan alle eisen. Top!

"Nadat ik mijn shop had aangemeld, bleek deze niet in orde. Ik kreeg heel duidelijk, punt voor punt, aangereikt wat er ander moest inclusief voorbeelden die ik moecht gebruiken. Dit was erg prettig, zo voldeed mijn webshop Jewels with Flair binnen een paar werkdagen aan alle eisen van de wet! "

Uitstekende communicatie, goede service!

"Voor onze webshop waren we opzoek naar een keurmerk. We hebben diverse aangeschreven en bij Webwinkelkeur kregen we direct antwoordt met duidelijke informatie. We willen zekerheid voor onze klanten, met het Webwinkelkeurmerk krijgen onze klanten die zeker! De eerste keer kregen we netjes een mail met de aanpassingen die wij moesten verrichten op o nze website, dit hebben we natuurlijk ook gedaan. Daarna was het keurmeurk een feit. Dit keurmerk krijg je niet zomaar, dus hiermee toont het de betrouwbaarheid aan. Wij zijn trots dat we het keurmerk van Stichting Webwinkelkeur mogen dragen! "

Eenvoudig, duidelijk en voordelig!

"De duidelijke uitleg op de webpagina met de daarbij horende doorklikpagina's met voorbeelden heeft ons overgehaald. Nadat je je hebt aangemeld wordt de pagina gescreend en dienden we een paar kleine aanpassingen te doen aan de voorwaarden, zodat deze ook in lijn zijn met de wetgeving. Na goedkeuring krijg je ook regelmatig een mail met bruikbare tips, voorbeelden, tekst & uitleg. Wij zijn vooral heel tevreden vanwege de eenvoud, duidelijkheid en voordeligheid van dit keurmerk. Een aanrader! "

Goed advies en snelle service

"Wij wilden voor onze webshop graag een keurmerk om de klanten te laten zien dat ze bij ons veilig en vertrouwd kunnen bestellen. Na de eerste aanmelding waren er nog enkele aanpassingen nodig. De medewerker heeft prima uitgelegd wat we moesten aanpassen/verbeteren. Toen we een uur later de shop opnieuw ter beoordeling voorlegden was er binnen zeer korte tijd al een positief antwoord. Erg fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken "

Zeer positief

"Mijn ervaring met Webwinkelkeur is zeer positief. Snelle service en goede communicatie! Mijn keurmerk is professioneel tot stand gekomen.  Een aanrader voor collega webwinkels. "

Duidelijke uitleg, snelle communicatie

"Ik heb mij met mijn webwinkel aangemeld bij webwinkelkeur omdat ik het zeer belangrijk vind dat je als consument de garantie krijgt dat je met een betrouwbare webwinkel te maken hebt. Je site wordt gekeurd en gekeken wordt of je in je algemene voorwaarden alle belangrijke rechten en plichten hebt opgenomen waar je als webwinkel aan hebt te voldoen. Hele goede tips en aanbevelingen gekregen waar je wat aan hebt. Daarnaast vind ik het fijn om te weten dat bij geschillen je een beroep kunt doen op hun expertise en de klant ook weet waar hij/zij terecht kan. Al met al kan ik webwinkelkeur aanbevelen voor serieuze webwinkeliers. "

Uitstekende service

"Na jaren twijfelen over het wel of niet aangesloten willen zijn bij een Webwinkel keurmerk, toch de knoop doorgehakt en voor Webwinkelkeur gekozen. Buiten het feit om dat het voor onze klanten een extra stuk zekerheid biedt, geeft het onze shop ook net dat beetje extra uitstraling waarmee je onderscheid maakt tussen duizenden collegae webshop eigenaren. Toen de implementatie van een tag niet vlekkeloos verliep werd mij bovendien meteen aangeboden om alles uit handen te laten nemen door de afdeling Marketing. Binnen een dag was alles geïmplementeerd en zichtbaar op onze webshop! Complimenten voor deze service! "

Dank je Webwinkelkeur

"Snelle beoordeling gekregen van de webwinkel. In eerste instantie was deze afgekeurd owv de algemene voorwaarden die de link naar het ODR moesten hebben. Na dit aangepast te hebben heeft Hoesjes-Freak zijn keurmerk gekregen. Dit is dus niet zomaar een keurmerk maar Webwinkelkeur beoordeelt wel degelijk de webwinkels in het belang van de consument. Dank je Webwinkelkeur. "

Je krijgt het keurmerk niet zomaar

"Toen wij onze webwinkel aanmelden bij Stichting Webwinkelkeur kwamen we erachter dat je dit keurmerk niet zomaar krijgt. We zijn ontzettend goed geholpen door een adviseur van WebwinkelKeur tijdens het aanmeldingsproces. Het goedkeuringsproces ging daarna erg vlot! Het geeft een goed gevoel dat onze webwinkel lid is geworden van WebwinkelKeur! "

Keurmerk en reviews in één

"Ik had elders al een review systeem in gebruik maar had nog geen keurmerk. Door gebruik te maken van Webwinkelkeur heb ik nu beide; de mogelijkheid om onafhankelijke reviews te verzamelen én een keurmerk waarmee consumenten zekerheid krijgen en de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen controleren. Integratie met Magento was eenvoudig en er wordt voortdurend gewerkt aan verbetering en vernieuwing. Weinig support nodig gehad, maar die enkele keer is dat netjes en vlot verlopen. "

Erg tevreden met het webwinkel keurmerk

"Door webwinkelkeur merken we dat bezoekers langer op onze site blijven, we zijn ook zeer goed geholpen met onze vragen die we hadden, voor onze klanten zijn we blij en trots dat we het keurmerk kunnen presenteren. We merken wel dat klanten steeds beter opletten waar ze hun aankoop willen doen, en juist door dit keurmerk is dit wellicht de beslissende factor. Ook de reviews die klanten op de site van webwinkelkeur plaatsen worden goed gelezen en dit helpt uiteraard bij de uitstraling van onze webshop. Kortom: we zijn erg tevreden met het webwinkelkeur-merk. "

Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur!

"Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur! Ooit hadden wij een gastenboek waar bijna nooit in werd geschreven. Nu krijgen wij regelmatig leuke reacties van klanten terug! Ook merken wij dat het bezoekersaantal en de verkoop is gestegen. Het is een prettig middel om als webshop kritisch te kijken naar je eigen handelen en het geeft vertrouwen voor de consument. "

Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop.

"Bijzonder tevreden over het keurmerk en handige reviewsysteem. Dankzij ons PLUS-account een koppeling met Magento om automatisch uitnodigingen te versturen, erg handig. Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop. De recensies en het keurmerk wekken echt vertrouwen! "

Betaalbaar en professioneel

"Webwinkel keur is goed betaalbaar en zeer hulpvaardig. Komt professioneel en vertrouwelijk over bij de klant. Begeleiding en advies goed geregeld voor startende webshops. In andere woorden een aanrader! "