Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Referenties / Ervaringen WebwinkelKeur

Wij zijn er voor onze leden, klantenservice staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. We worden door onze leden dan gemiddeld ook gewaardeerd met een 9.6 op basis van klantbeoordelingen verzameld via een extern en onafhankelijk platform. Lees onderstaand enkele referenties of klik rechts in beeld op “Ervaringen” voor alle recente ervaring. Bekijk verder onze Google Ratings.

Uitstekende communicatie, goede service!

"Voor onze webshop waren we opzoek naar een keurmerk. We hebben diverse aangeschreven en bij Webwinkelkeur kregen we direct antwoordt met duidelijke informatie. We willen zekerheid voor onze klanten, met het Webwinkelkeurmerk krijgen onze klanten die zeker! De eerste keer kregen we netjes een mail met de aanpassingen die wij moesten verrichten op o nze website, dit hebben we natuurlijk ook gedaan. Daarna was het keurmeurk een feit. Dit keurmerk krijg je niet zomaar, dus hiermee toont het de betrouwbaarheid aan. Wij zijn trots dat we het keurmerk van Stichting Webwinkelkeur mogen dragen! "

Eenvoudig, duidelijk en voordelig!

"De duidelijke uitleg op de webpagina met de daarbij horende doorklikpagina's met voorbeelden heeft ons overgehaald. Nadat je je hebt aangemeld wordt de pagina gescreend en dienden we een paar kleine aanpassingen te doen aan de voorwaarden, zodat deze ook in lijn zijn met de wetgeving. Na goedkeuring krijg je ook regelmatig een mail met bruikbare tips, voorbeelden, tekst & uitleg. Wij zijn vooral heel tevreden vanwege de eenvoud, duidelijkheid en voordeligheid van dit keurmerk. Een aanrader! "

Goede service!

"Ik ben erg blij met de service van Webwinkel Keur. Duidelijke informatie, snelle reacties en niet al te moeilijk omschreven allemaal. Top! "

Goed advies en snelle service

"Wij wilden voor onze webshop graag een keurmerk om de klanten te laten zien dat ze bij ons veilig en vertrouwd kunnen bestellen. Na de eerste aanmelding waren er nog enkele aanpassingen nodig. De medewerker heeft prima uitgelegd wat we moesten aanpassen/verbeteren. Toen we een uur later de shop opnieuw ter beoordeling voorlegden was er binnen zeer korte tijd al een positief antwoord. Erg fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken "

Zeer positief

"Mijn ervaring met Webwinkelkeur is zeer positief. Snelle service en goede communicatie! Mijn keurmerk is professioneel tot stand gekomen.  Een aanrader voor collega webwinkels. "

Duidelijke uitleg, snelle communicatie

"Ik heb mij met mijn webwinkel aangemeld bij webwinkelkeur omdat ik het zeer belangrijk vind dat je als consument de garantie krijgt dat je met een betrouwbare webwinkel te maken hebt. Je site wordt gekeurd en gekeken wordt of je in je algemene voorwaarden alle belangrijke rechten en plichten hebt opgenomen waar je als webwinkel aan hebt te voldoen. Hele goede tips en aanbevelingen gekregen waar je wat aan hebt. Daarnaast vind ik het fijn om te weten dat bij geschillen je een beroep kunt doen op hun expertise en de klant ook weet waar hij/zij terecht kan. Al met al kan ik webwinkelkeur aanbevelen voor serieuze webwinkeliers. "

Vijf sterren!

"Webwinkelkeur biedt veel informatie en handige tools om je webwinkel ook volgens de wettelijke eisen goed in te richten. De uitleg op de website van Webwinkelkeur is helder en goed bruikbaar. Ze handelen ook nog eens heel vlot je aanvraag af. In 'no time' hadden wij zo het keurmerk binnen. Top!   "

Goede service, duidelijke uitleg

"Nadat Bizzywoman was afgekeurd kregen wij een duidelijk mail met de reden van de afkeur. Nadat wij deze punten hadden aangepast werd de site snel goedgekeurd! Wij zijn erg tevreden over de feedback, service en reactietijd! Bizzywoman is blij met het keurmerk! "

Zeer snelle service

"Onze shop heeft 2 herkeuringen ondergaan, deze herkeuringen waren telkens binnen het halfuur na de aanvraag afgerond. Ook de feedback was zeer duidelijk. "

Uitstekende service

"Na jaren twijfelen over het wel of niet aangesloten willen zijn bij een Webwinkel keurmerk, toch de knoop doorgehakt en voor Webwinkelkeur gekozen. Buiten het feit om dat het voor onze klanten een extra stuk zekerheid biedt, geeft het onze shop ook net dat beetje extra uitstraling waarmee je onderscheid maakt tussen duizenden collegae webshop eigenaren. Toen de implementatie van een tag niet vlekkeloos verliep werd mij bovendien meteen aangeboden om alles uit handen te laten nemen door de afdeling Marketing. Binnen een dag was alles geïmplementeerd en zichtbaar op onze webshop! Complimenten voor deze service! "

Dank je Webwinkelkeur

"Snelle beoordeling gekregen van de webwinkel. In eerste instantie was deze afgekeurd owv de algemene voorwaarden die de link naar het ODR moesten hebben. Na dit aangepast te hebben heeft Hoesjes-Freak zijn keurmerk gekregen. Dit is dus niet zomaar een keurmerk maar Webwinkelkeur beoordeelt wel degelijk de webwinkels in het belang van de consument. Dank je Webwinkelkeur. "

Zeer goede service voor startende webshops

"Webwinkel keur biedt een zeer goede en sneller service! Tijdens het bouwen van de webshop kan je meerdere keren de keuring aanvragen en ontvangt binnen enkele werkdagen verbeterpunten inclusief tips. Daarnaast kan je gedurende de inschrijvingsprocedure direct gebruik maken van de algemene voorwaarden voor de consument met een aspirant lidmaatschap. Hierdoor weet je direct dat het goed zit. "

Een geweldig initiatief! “Hier kunnen veel webshops nog wat van leren”

"PhoneBucks is sinds 2013 actief op de telecommarkt en doet haar best om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Een mooie toevoeging daarop is het onafhankelijke referentie systeem van ons keurmerk WebwinkelKeur. Klanten kunnen geheel kosteloos en eerlijk hun verhaal kwijt over PhoneBucks en anderen waarschuwen voor onze gang van zaken. Een veel gehoord commentaar is namelijk: “Hier kunnen veel webshops nog wat van leren”. In het meedenken van oplossingen zijn we sterk volgens onze klanten en dat is terug te vinden in het gemiddelde cijfer dat we van deze klanten hebben ontvangen. Wij zijn niet alleen WebwinkelKeur dankbaar dat ze deze mogelijkheid aanbieden, maar vooral onze klanten die van de gelegenheid gebruik maken om hun ervaring te delen met anderen. "
Joël Egberink, oprichter PhoneBucks (PhoneBucks)

Je krijgt het keurmerk niet zomaar

"Toen wij onze webwinkel aanmelden bij Stichting Webwinkelkeur kwamen we erachter dat je dit keurmerk niet zomaar krijgt. We zijn ontzettend goed geholpen door een adviseur van WebwinkelKeur tijdens het aanmeldingsproces. Het goedkeuringsproces ging daarna erg vlot! Het geeft een goed gevoel dat onze webwinkel lid is geworden van WebwinkelKeur! "

Keurmerk en reviews in één

"Ik had elders al een review systeem in gebruik maar had nog geen keurmerk. Door gebruik te maken van Webwinkelkeur heb ik nu beide; de mogelijkheid om onafhankelijke reviews te verzamelen én een keurmerk waarmee consumenten zekerheid krijgen en de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen controleren. Integratie met Magento was eenvoudig en er wordt voortdurend gewerkt aan verbetering en vernieuwing. Weinig support nodig gehad, maar die enkele keer is dat netjes en vlot verlopen. "

Uitstekende en vriendelijke communicatie

"Ik kan alleen maar beamen wat Webwinkel keurmerk voor staat; betaalbaar, eerlijkheid, transparantie, veiligheid en zekerheid voor zowel de consument en winkelier. Uitstekende en vriendelijke communicatie. Het opzetten van je webwinkel wordt door hun makkelijk gemaakt. Kortom zeer tevreden en blij. "

Voordelig en toch professioneel.

"Een keurmerk is een heel belangrijk onderdeel om een betrouwbare uitstraling te geven. Aangezien ik zelf ook altijd op een keurmerk let, was dit ook een must voor mijn eigen webshop. Na enig speuren en vergelijken was ik er al heel snel over uit dat ik voor 'WebwinkelKeur' zou gaan. Zij hanteren betaalbare tarieven, antwoorden snel, staan je professioneel te woord en helpen je waar nodig. Ik zou iedereen adviseren om voor 'Webwinkelkeur' te kiezen. "

Goede ervaring met Webwinkelkeur

"Ik heb heel goede ervaring met Webwinkelkeur, duidelijke richtlijnen, goede info en de mails worden snel beantwoord en de beoordeling laat ook niet lang op zich wachten. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. "

Erg tevreden met het webwinkel keurmerk

"Door webwinkelkeur merken we dat bezoekers langer op onze site blijven, we zijn ook zeer goed geholpen met onze vragen die we hadden, voor onze klanten zijn we blij en trots dat we het keurmerk kunnen presenteren. We merken wel dat klanten steeds beter opletten waar ze hun aankoop willen doen, en juist door dit keurmerk is dit wellicht de beslissende factor. Ook de reviews die klanten op de site van webwinkelkeur plaatsen worden goed gelezen en dit helpt uiteraard bij de uitstraling van onze webshop. Kortom: we zijn erg tevreden met het webwinkelkeur-merk. "

Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur!

"Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur! Ooit hadden wij een gastenboek waar bijna nooit in werd geschreven. Nu krijgen wij regelmatig leuke reacties van klanten terug! Ook merken wij dat het bezoekersaantal en de verkoop is gestegen. Het is een prettig middel om als webshop kritisch te kijken naar je eigen handelen en het geeft vertrouwen voor de consument. "

Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop.

"Bijzonder tevreden over het keurmerk en handige reviewsysteem. Dankzij ons PLUS-account een koppeling met Magento om automatisch uitnodigingen te versturen, erg handig. Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop. De recensies en het keurmerk wekken echt vertrouwen! "

Betaalbaar en professioneel

"Webwinkel keur is goed betaalbaar en zeer hulpvaardig. Komt professioneel en vertrouwelijk over bij de klant. Begeleiding en advies goed geregeld voor startende webshops. In andere woorden een aanrader! "

Een keurmerk met een klantervaring systeem, top!

"De keuze voor dit keurmerk is weloverwogen gedaan. Webwinkelkeur is een betaalbaar, een professioneel bedrijf, vragen worden snel beantwoord en het klantervaringen systeem werkt prima. Kortom: wij zijn zeer tevreden over dit keurmerk. "