Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Referenties / Ervaringen WebwinkelKeur

Wij zijn er voor onze leden, klantenservice staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. We worden door onze leden dan gemiddeld ook gewaardeerd met een 9.7 op basis van klantbeoordelingen verzameld via een extern en onafhankelijk platform. Lees onderstaand enkele referenties of klik rechts in beeld op “Ervaringen” voor alle recente ervaring.

Zeer tevreden

"Wij zijn overgestapt naar het keurmerk WebwinkelKeur. Dit omdat prijs en kwaliteit verhouding een heel stuk beter is. We zijn tot nu toe erg tevreden over alle goede mogelijkheden en handige uitleg tools die WebwinkelKeur allemaal bied. Met vriendelijke groet, Borduur Kado "

Webwinkelkeur half jaar in gebruik, nog steeds tevreden

"In mei 2018 bewust de keuze gemaakt voor Webwinkelkeur. Heel concrete aanwijzingen gekregen bij aanmelding. Aansluiting op de systemen en website (Wordpress en Woocommerce ) was eenvoudig. Vrijwel direct steeg mijn omzet. Het hele proces van uitnodigingen sturen, wordt automatisch geregeld, dus daar heb ik geen omkijken naar. Kortom, ik ben erg tevreden. "

Juiste Werkwijze

"Door WebwinkelKeur heb ik mijn site op die manier kunnen optimaliseren, waardoor dit uiteindelijk voor mij als webshop als voor de klant tot een positief resultaat heeft geleid. "

Meerwaarde voor je webwinkel

"Wij zijn sinds sinds deze week aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. De procedure was duidelijk en helder. Men controleert goed of je aan de eisen voldoet, wat het keurmerk betrouwbaar maakt. Ook wij moesten een paar aanpassingen doen. Na goedkeuring krijg je binnen je abonnement veel mogelijkheden tot je beschikking voor promotie "

Snel geregeld

"Onlangs zijn wij overgestapt naar WebwinkelKeur. Wij zijn keurig telefonisch op weg geholpen en binnen 24 uur was onze winkel, na wat kleine aanpassingen, goed gekeurd. De backoffice is zeer uitgebreid, niet alleen wat betreft het instellen de tekst van je klantenbeoordelingen maar er zijn vele tools die je kunt gebruiken voor optimaliseren van je webshop. "

Professionele en heldere begeleiding

"Ik heb me uitgebreid verdiept in welk keurmerk ik graag in mijn webshop Tekstopdemuur.nl wilde voeren. Het keurmerk van Stichting WebwinkelKeur straalt professionaliteit uit maar is daarnaast ook, mede door de goede beschikbare informatie en begeleiding, relatief makkelijk en snel zelf te implementeren. Naast dat het keurmerk bijdraagt aan een betrouwbare uitstraling, heeft dit mijn webshop ook inhoudelijk echt weer een stukje beter gemaakt. Ik ben heel blij en trots dat ik het keurmerk mag voeren! "

Super snel geregeld!

"Ik twijfelde al een tijdje om een keurmerk te nemen omdat ik geen zin had in een heel proces. Gelukkig reageert het bedrijf heel snel en zijn de instructies ook heel duidelijk, geen frustratie dus! En ik heb nu een keurmerk waar ik heel blij mee ben! "

Super snel keurmerk

"De service is super snel, onze website was juridisch nog niet helemaal af, dat was geregeld en binnen enkele dagen hadden we het keurmerk. Aanrader! "

Goede service WebwinkelKeur

"Na in eerste instantie niet door de keuring te zijn gekomen met de website van ons onlinebedrijf Postverzorging.nl verliep de herkeuring daarna bijzonder vlot. Hulde voor jullie medewerkster Caleni die dit zo voortvarend heeft opgepakt. "

Keurmerk met doeltreffendheid

"Het keurmerk pronkt op onze site om te laten zien dat we legitieme zaken doen en we aan onze beloften houden. Ook bij geschillen helpt Webwinkelkeur ons en de klant als bemiddelaar. "

Mooi keurmerk en snelle klantenservice

"Sinds kort aangesloten bij WebwinkelKeur. Duidelijk platform en snelle klantenservice bij vragen. Ook de keuring van de webwinkel nemen ze serieus en dat is alleen maar goed. "

Eenvoudig in gebruik

"Heel tevreden met het gebruik van de tooling van WebwinkelKeur en de snelheid van hun dienstverlening. Top! "

Snelle Service

"Voor m'n webwinkel viel mijn keuze op WebwinkelKeur en dat bevalt me goed. Snelle service en ook vlotte reacties via de mail. Via mijn dashboard kon ik meteen promotiemateriaal in m'n webwinkel plaatsen. "

Fijn geregeld

"Aanmelden was simpel en duidelijk. Alles vlot geregeld met korte doorlooptijd. "

Bandit 3D Filament

"Geweldig! Overzichtelijke site, snelle terugbel acties, handige tips. Hierdoor binnen 1 uur nadat onze site online was al het webwinkel keurmerk gekregen. "

Werkt uitstekend!

"Hele mooie integratie voor je webwinkel en een goede helpdesk. Zorgt voor een vertrouwde uitstraling van je winkel. "

Goedkeuring webshop

"Ik heb mijn website aangeboden voor Stichting WebwinkelKeur omdat deze uitgebreide diensten levert en ze de ondernemers goede ondersteuning bieden. Ik kreeg heel snel al antwoord om de diverse dingen goed aan te passen zodat alles duidelijk is voor de bezoekers op mijn website. Alles is vlotjes verlopen en de website was binnen 2 dagen al goedgekeurd "

Zeer tevreden….

"WebwinkelKeur voor mijn webshop aangevraagd. Eerst afgekeurd en netjes een mail gekregen met de benodigde aanpassingen en ontbrekende informatie. Na de aanpassingen te hebben toegepast een herkeuring aangevraagd en deze was al vrij snel goedgekeurd. Een goed keurmerk om er voor te zorgen dat er betrouwbare webwinkels zijn. "

Snel, secuur, betrouwbaar

"Wilde het WebwinkelKeur voor een betrouwbare uitstraling van de webshop. Wat erbij kwam was dat ik gedwongen werd om alle voorwaarden waarvan ik dacht dat ik ze uitgebreid en goed had omschreven, nog eens goed onder de loep te nemen en uit te breiden. De (her)keuringen gingen ook nog eens heel erg snel. Ben er erg blij mee. "

Top service en zeer bekwaam

"Na een aantal jaar lid te zijn geweest van Thuiswinkel waarborg ben ik nu al blij dat ik de overstap naar WebwinkelKeur heb gemaakt. Nog nooit zo snel antwoorden en hulp bij het opzetten gehad. En ik ben super blij met de meer mogelijkheden die deze club je als webwinkel eigenaar aanbied. Dikke vette 5 sterren! Apple Support Ed, Amsterdam "

Goed

"WebwinkelKeur kijkt alles goed na zodat je aan alle voorwaarden voldoet. Geven een detailleerde beschrijving wat aangepast moet worden en een tekst om het te verbeteren. Dus super handig. "

Snelle acceptatie

"Her en der moest er wat aangepast worden voor de webshop toegelaten werd tot het keurmerk. Maar dit werd duidelijk en goed onderbouwd uitgelegd. Na de aanpassingen werd met een druk op de knop een herkeuring aangevraagd en was de acceptatie snel binnen. Snel geregeld! "

Super

"Snelle en duidelijke reactie op aanvraag. Goede feedback toegevoegd. Binnen paar uur na aanvraag geregeld. "

Uitstekend geholpen

"Uitstekend geholpen om me webshop goed op de reels te krijgen. Bedankt WebwinkelKeur. "

Een webshop keurmerk die echt met je mee denkt

"WebwinkelKeur denkt echt met je mee. Je krijgt voortdurend tips en tricks om je webshop en klantervaring te verbeteren. En met de vele standaard teksten nemen ze je veel werk uit handen. Ga zo door! "

Streng maar rechtvaardig

"Webwinkel Keur is nieuw voor ons. Communicatie is snel en helder. Ze zijn wel heel streng maar denk dat dat zeker goed is om kaf van het koren te scheiden, wel duidelijk in ieder geval :-) We zijn nu goedgekeurd en zeer tevreden. "

Duidelijk en snel

"Duidelijk concept. Keuringsproces loopt zeer vlot en is goed onderbouwd. Het dashboard is zeer gebruiksvriendelijk en ondersteunend. "

Snelle en professionele communicatie

"Na enig speurwerk op Google uiteindelijk bij WebwinkelKeur terecht gekomen om ons bedrijf "Geboortestoeltje" te voorzien van een officieel keurmerk met beoordelingssysteem. Na het aanmelden direct de volgende dag een mail met verbeterpunten. Na het doorvoeren van deze punten opnieuw binnen 1 dag gekeurd en alles is nu prima geregeld. Grote klasse en super professioneel. "

Uitstekende en snelle service

"Communicatie verliep zeer goed en helder. Op aanvragen wordt accuraat en snel gereageerd. Goede ervaring. "

Webwinkelkeur een autoriteit en betaalbaar

"De lat is bij Webwinkelkeur hoog. Niet alleen voor de webshops ook voor Webwinkelkeur zelf. Het feit dat Webwinkelkeur zich laat beoordelen via een onafhankelijk bureau waarbij de webshops aan mee mogen doen is veel zeggend. Webwinkelkeur is naar mijn mening eerlijk, betrouwbaar en transparant. Bij aanmelding bij Webwinkelkeur wordt de webshop gescreend of het voldoet aan alle wettelijke regelingen en Europese AVG regels. De helft van alle aanmeldingen worden afgekeurd en mogen geen gebruik maken van het Webwinkelkeurmerk. Dat is dus openheid, transparantie en eerlijkheid. Dat zegt veel over Webwinkelkeur, en voor de webshop is dat juist een duwtje in de rug. Mijn webshop was de eerste keer afgekeurd, en dat heeft mij juist geholpen. Weten waar je aan toe bent, zodat je het kan verbeteren, want immers ook de klant wil weten waar hij aan toe is. Maar er zijn meer faciliteiten die Webwinkelkeur te bieden heeft zoals een call center, mee liften met Webwinkelkeur goed voor SEO-optimalisatie, en nog veel meer. Bij geschillen kan Webwinkelkeur een alternatief zijn als je als webshop en klant er niet uit komt. Dit is mijn korte schets over Webwinkelkeur, het lijkt misschien een marketing verhaal, maar dat is het niet, dit is mijn persoonlijke ervaring die ik heb met Webwinkelkeur. Webwinkelkeur is er echt voor de klant en voor de webshophouder en opereert op een onafhankelijke wijze, dat blijkt niet alleen uit daden maar ook uit de mensen die achter de schermen van Webwinkelkeurmerk werken. Kortom Webwinkelkeur heeft veel te bieden en is niet duur. "

Perfect way to add value

"Perfect way to add value to the online store "

Meer dan je verwacht

"Mijn ervaring met webwinkel keur is uitstekend, eerste keer dat ik het aanvroeg werd mijn shop afgekeurd. In een e-mail werd netjes en overzichtelijk de verbeterpunten aangedragen, nadat ik deze had uitgevoerd werd mijn webshop goedgekeurd. Dit geeft mij het gevoel dat ze werkelijk onafhankelijk zijn en met je meedenken. "

Verrassend uitgebreid en behulpzaam

"Mijn eerste indruk van WebwinkelKeur vertelde mij dat ik alleen een afbeelding van het keurmerk en een beoordelingspagina zou krijgen nadat de webshop was goedgekeurd. Na aanmelding kreeg ik een volledige check met veel aanmerkingen en tips. Dit heeft mij erg geholpen alles goed in te richten voor de consument. Uitgebreide uitleg en voorbeeld documenten zorgen voor een webshop die aan alle wettelijke regels voldoet. Met behulp van de backoffice nodig je eenvoudig klanten uit, ontwerp je je mooiste widgets en is installatie een makkie. Geweldig bedankt. "

Vlot en vlekkeloos

"Ik heb sinds kort het keurmerk van WebwinkelKeur. De communicatie over de aanmelding en de keuring verliepen vlot en vlekkeloos. Er wordt duidelijk aangegeven wat er van je verwacht wordt en waar je aan moet voldoen om het keurmerk te mogen dragen. "

Snelle service!

"Binnen een dag na het aanvragen van het keurmerk de goedkeuring ontvangen! Erg fijn omdat we hierdoor bij het 'live' gaan van onze website meteen het keurmerk konden plaatsen. WebwinkelKeur is zeker een aanrader! "

Snel en duidelijk geholpen

"WebwinkelKeur voor mijn webshop aangevraagd. Eerst afgekeurd en netjes een mail gekregen met de benodigde aanpassingen en ontbrekende informatie. Na de aanpassingen te hebben toegepast een herkeuring aangevraagd. Deze was al binnen 2uur goedgekeurd. Goede service! "

Goede service! Aanrader

"Wat een onwijs goede service, alles duidelijk vermeld en mijn webshop is nu helemaal compleet! Ook ontvang ik heel snel de mails als klanten een beoordeling heb geplaatst. Top service! "

Heel blij met het keurlabel

"Duidelijke en praktische informatie op de site en ook super dat alles gecontroleerd wordt , zo ben ik gerust dat ik in orde ben met alle wettelijke verplichtingen. Nu kan ik van start gaan met het verzamelen van reviews van klanten en helpen waar nodig. "

Goed voor elkaar

"Heel veel mooie promotie en integratie mogelijkheden van het keurmerk. Alleen een plug-in geïnstalleerd op mijn webshop en meteen dik voor elkaar! "

Snelle en duidelijke procedure

"Wat werkt webwinkelkeur lekker overzichtelijk en duidelijk. Snelle antwoorden bij vragen. En overzichtelijk dashboard met al mn webshops. "

Goed geregeld!

"Snelle keuring van de webwinkel met duidelijk omschreven verbeterpunten. De tool om een privacy policy te genereren zit ook goed in elkaar en is een welkome aanvulling. "

Prettige communicatie

"Voor mijn webwinkel was ik op zoek naar een keurmerk. De snelle en persoonlijke communicatie met Webwinkelkeur gaven de doorslag. Duidelijke voorbeelden op de site waar je ook echt iets aan hebt. "

Keurmerk

"Pas geleden aangemeld voor deze keurmerk. Alles ging goed en snel, complimenten! "

Keurmerk aanvraag

"Wij hebben het keurmerk verkregen, maar hebben er zeker wat voor moeten doen. Met veel geduld en aanwijzingen van de WebwinkelKeur hebben we nu onze website optimaal. Daar zijn we heel blij mee! "

Tevreden

"Ik ben tevreden over WebwinkelKeur. Ik heb gekozen voor WebwinkelKeur omdat ze een duidelijke site hebben en alles goed wordt uitgelegd. Ze hebben me geholpen met bepaalde punten die ik kon verbeteren in mijn webwinkel, hierdoor ziet mijn webwinkel er weer wat beter en vertrouwd uit. kortom, ik ben er blij mee. "

Kundig!

"Een mooi platform dat ook voor niet leden veel informatie en ondersteuning biedt. "

Top

"Top geregeld via WebwinkelKeur aanmelding, hulp en afhandeling verlopen makkelijk en snel. "

Goede service!

"Snelle keuring en duidelijke uitleg over verbeterpunten, top! "

Top om het webwinkel keur te mogen hebben!

"Na enige aanpassingen het WebwinkelKeur goedkeuring gekregen. Een fijn gevoel dat alles in orde is! "

Snelle service en uitgebreid beoordelingssysteem

"Onlangs hebben we voor de website Krúskes.nl het beoordelingssysteem met keurmerk van WebwinkelKeur aangevraagd. Tijdens certificering is de website, deels terecht en deels onterecht, afgekeurd. Dit werd echter snel en heel netjes opgepakt door de klantenservice, waarna de website vlot voor een hercertificering is aangemeld en goedgekeurd. Het systeem zelf is erg uitgebreid en biedt zeker waar voor zijn abonnementskosten. Wat ons betreft een aanrader, momenteel draagt de website dan ook het WebwinkelKeur keurmerk en sturen we tevreden de automatische beoordelingen naar onze klanten. "

Snel geregeld

"Snel en efficiënt geregeld, vragen snel en juist beantwoord. Goede mogelijkheden voor website integratie. "

Tevreden

"Tevreden met WebwinkelKeur. Duidelijke communicatie. Goede verbeterpunten gekregen via de mail en het installatieprogramma om de koppeling met Mijnwebwinkel te maken is makkelijk opgezet. "

Ervaring WebwinkelKeur

"Mijn ervaring met WebwinkelKeur is zeer positief geweest, het kost wel even wat tijd en moeite om alle tekst te lezen en dit op m'n persoonlijke webshop toe te passen maar door de voorbeeldteksten die zijn gegeven en de duidelijke stappenomschrijving is dit voor ieder goed te doen. Ook bij eventuele afkeur wordt er netjes een mail gestuurd met extra uitleg om zodoende het toch allemaal in orde te krijgen. Ik vind dit keurmerk eigenlijk een must voor elke webshophouder. "

Duidelijk en transparant

"Wij hebben ons aangesloten bij Webwinkelkeur omdat PowerCubes internationaal actief is en klanten in hun eigen taal kunnen worden uitgenodigd tot het delen van een klantbeoordeling. Wij vinden het zeer belangrijk dat de consument het gevoel èn de garantie krijgt dat er met een betrouwbare webwinkel zaken wordt gedaan. Het contact dat wij met Webwinkelkeur hebben gehad is duidelijk en transparant. Wij bevelen Webwinkelkeur dan ook zeker aan. Het Powercubes team "

Supersnelle service en duidelijke communicatie

"Het beoordelingsproces van mijn webwinkel was binnen twee dagen geregeld, en dat terwijl ik na de eerste beoordeling nog wat kleine verbeteringen moest doorvoeren. Ook de supportafdeling reageert snel op vragen en - nog belangrijker - communiceert erg duidelijk. Tel daarbij de gunstige tarieven op en ik ben blij me bij het keurmerk te mogen aansluiten! "

"Webwinkelkeur is qua prijs-kwaliteitsverhouding onevenaarbaar! De service loopt er goed en snel. Sedert we ervan gebruik maken, is onze omzet met gemiddeld 15% omhoog gegaan. "

Super service en veel mogelijkheden voor een prima prijs

"Nu al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en er wordt snel en adequaat gereageerd. Het keurmerk heeft enorm veel mogelijkheden, allemaal met een eigen, duidelijke uitleg. Daardoor en door koppelingen met vrijwel alle webwinkelsoftwarepakketten is installatie van de logo’s/banners en de beoordelingenwidget vrij eenvoudig. Dit allemaal voor een goede prijs, dus ik ben zeker blij met mijn keuze voor WebwinkelKeur. "

Overzichtelijk systeem

"Overzichtelijk systeem met een prima dashboard om je beoordelingen te versturen en bij te houden. "

Gewoon helemaal tevreden!

"Fijne klantenservice, met duidelijke en snelle antwoorden. Voelt goed om een vertrouwd keurmerk aan mijn webshop toe gevoegd te hebben! "

Super

"Super goed geholpen door WebwinkelKeur. Snel reactie op berichten. Denken met je mee en keuring supersnel uitgevoerd. "

Goede prijs-kwaliteit en zeer bruikbaar keurmerk!

"Wij hebben diverse webwinkel keurmerken overwogen en vergeleken. Na de diverse punten te hebben bekeken en contact te hebben gehad met Webwinkelkeur werden wij zeer goed geholpen. Voor ons is de goede prijs-kwaliteit verhouding een duidelijke plus, daarnaast is Webwinkelkeur voor de consument een betrouwbaar en onafhankelijk keurmerk. Wij bevelen het zeker aan. Fijn is ook dat je al reeds bestelde klanten alsnog een beoordelingsverzoek kunt toesturen. "

Uitstekende service en goede tips

"Tijdens het ontwikkelproces van onze webshop Het Meubelcentrum heeft Webwinkelkeur met ons meegedacht en tips gegeven hoe de service en structuur van onze webshop vorm te geven. Dank! "

Snelle duidelijke service

"WebwinkelKeur heeft me verbaasd met haar snelle response op de keurings-aanvraag. Binnen 3 werkdagen hadden wij een keurmerk. Ook de widgets voor op je eigen site werken zeer eenvoudig en dragen echt bij aan een professionele uitstraling van je eigen webshop. "

Zeer betrouwbaar en onafhankelijk keurmerk

"WebwinkelKeur is in tegenstelling tot andere keurmerken zeer betaalbaar, maar ook zeer betrouwbaar. Je wordt pas goedgekeurd op het moment dat je voldoet aan alle eisen, daarnaast worden er periodiek steekproef controles uitgevoerd. Hierdoor voelt het soms aan als een boeman, maar WebwinkelKeur heeft gewoon het beste voor met de consument. Daarnaast houd het je als webshopeigenaar scherp. WebwinkelKeur is ook een zeer innovatieve partij. Jaarlijks worden verschillende nieuwe functionaliteiten uitgerold. Altijd met het idee om de klant- of consumentenervaring te verbeteren. Petje af! "

Reviews Api en Webwinkelkeurmerk in 1

"Door gebruik te maken van Webwinkelkeur hebben wij nu een betrouwbare partner voor ons Webwinkelkeurmerk en Api reviews systeem. Zodat de consument zekerheid heeft en hij/zij de betrouwbaarheid van onze webwinkel kan controleren. Integratie van de Webwinkelkeur Api met Lightspeed was zeer snel eenvoudig! En dit werkt uitstekend! Kortom: wij zijn erg tevreden met dit webwinkelkeurmerk. "

Goed keurmerk voor een eerlijke prijs

"Fijn keurmerk meteen goede prijs. Continue vernieuwend, veel kennis en informatie. "

Veilig shoppen met Webwinkelkeur

"Goed dat er een keurmerk voor webshops bestaat . Er zijn te veel cowboys die een webwinkel beginnen maar meestal hun beloftes niet houden en daardoor klanten gaan afschrikken om in de toekomst nog online te shoppen. Daarom dat onze winkel (online en fysiek) zo blij is met zijn Keurmerk. Webwinkelkeur is soms een beetje steng voor de webwinkelier, maar ik denk in een context van internationalisering van de handel dit wel een belangrijk gegeven is om de consument een fijn en veilig gevoel te geven en het shoppen te houden tot wat het is, namelijk een fijne beleving. "

Snel, helder en duidelijk!

"Stichting Webwinkelkeur heeft mijn website snel beoordeeld en haar aanbevelingen voorgesteld. Deze waren helder en duidelijk! Dezelfde dag nog heeft Webwinkelkeur weer beoordeeld en mijn webwinkel goedgekeurd. Vandaar Snel, helder en duidelijk! "

Snelle en goede support om mijn website te laten voldoen aan de Webwinkelkeur-eisen

"Onlangs heb ik mijn website live gezet. Ik was op zoek naar een betrouwbaar en goed keurmerk. Na enig onderzoek kwam ik bij Webwinkelkeur terecht. Een van de medewerkers heeft mij snel geholpen om mijn site aan de Webwinkelkeur-eisen te laten voldoen. De reactietijd op mijn mails was steeds slechts enkele minuten! Ook kreeg ik een keuringsrapportage waarin een aantal goede aanbevelingen staan waaraan ik in de toekomst navolging zal geven. Kortom: zeer tevreden over Webwinkelkeur! "

Ongewoon mooi!

"Wij zijn trots dat wij ook het webwinkelkeurmerk mogen dragen! Duidelijke uitleg en informatie bij onze aanmelding, zodat wij als webwinkel de juiste informatie kunnen geven aan onze klant. Heel blij zijn wij met het gekoppelde reviewsysteem. Dit is zeker voor de toekomstige klanten prettig, zo kunnen zij ervaringen van andere klanten lezen. Voor ons is het fijn om te kijken of onze klanten tevreden zijn en waar wij nog aan moeten werken. Met heel veel plezier en vertrouwen gaan wij de toekomst tegemoet! "

Door snelle & duidelijke instructies van WebwinkelKeur voldeed mijn shop snel aan alle eisen. Top!

"Nadat ik mijn shop had aangemeld, bleek deze niet in orde. Ik kreeg heel duidelijk, punt voor punt, aangereikt wat er ander moest inclusief voorbeelden die ik moecht gebruiken. Dit was erg prettig, zo voldeed mijn webshop Jewels with Flair binnen een paar werkdagen aan alle eisen van de wet! "

Helder en duidelijk!

"Om de keurmerk te krijgen heb ik heel gemakkelijk de vereiste stappen doorlopen, die op de website van Webwinkel Keur staan. Dit was heel overzichtelijk en duidelijk voor me. Nu kan ik mijn betrouwbaarheid en goede service met behulp van WebwinkelKeur bewijzen aan mijn klanten! "

Uitstekende communicatie, goede service!

"Voor onze webshop waren we opzoek naar een keurmerk. We hebben diverse aangeschreven en bij Webwinkelkeur kregen we direct antwoordt met duidelijke informatie. We willen zekerheid voor onze klanten, met het Webwinkelkeurmerk krijgen onze klanten die zeker! De eerste keer kregen we netjes een mail met de aanpassingen die wij moesten verrichten op o nze website, dit hebben we natuurlijk ook gedaan. Daarna was het keurmeurk een feit. Dit keurmerk krijg je niet zomaar, dus hiermee toont het de betrouwbaarheid aan. Wij zijn trots dat we het keurmerk van Stichting Webwinkelkeur mogen dragen! "

Eenvoudig, duidelijk en voordelig!

"De duidelijke uitleg op de webpagina met de daarbij horende doorklikpagina's met voorbeelden heeft ons overgehaald. Nadat je je hebt aangemeld wordt de pagina gescreend en dienden we een paar kleine aanpassingen te doen aan de voorwaarden, zodat deze ook in lijn zijn met de wetgeving. Na goedkeuring krijg je ook regelmatig een mail met bruikbare tips, voorbeelden, tekst & uitleg. Wij zijn vooral heel tevreden vanwege de eenvoud, duidelijkheid en voordeligheid van dit keurmerk. Een aanrader! "

Goede service!

"Ik ben erg blij met de service van Webwinkel Keur. Duidelijke informatie, snelle reacties en niet al te moeilijk omschreven allemaal. Top! "

Goed advies en snelle service

"Wij wilden voor onze webshop graag een keurmerk om de klanten te laten zien dat ze bij ons veilig en vertrouwd kunnen bestellen. Na de eerste aanmelding waren er nog enkele aanpassingen nodig. De medewerker heeft prima uitgelegd wat we moesten aanpassen/verbeteren. Toen we een uur later de shop opnieuw ter beoordeling voorlegden was er binnen zeer korte tijd al een positief antwoord. Erg fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken "

Zeer positief

"Mijn ervaring met Webwinkelkeur is zeer positief. Snelle service en goede communicatie! Mijn keurmerk is professioneel tot stand gekomen.  Een aanrader voor collega webwinkels. "

Duidelijke uitleg, snelle communicatie

"Ik heb mij met mijn webwinkel aangemeld bij webwinkelkeur omdat ik het zeer belangrijk vind dat je als consument de garantie krijgt dat je met een betrouwbare webwinkel te maken hebt. Je site wordt gekeurd en gekeken wordt of je in je algemene voorwaarden alle belangrijke rechten en plichten hebt opgenomen waar je als webwinkel aan hebt te voldoen. Hele goede tips en aanbevelingen gekregen waar je wat aan hebt. Daarnaast vind ik het fijn om te weten dat bij geschillen je een beroep kunt doen op hun expertise en de klant ook weet waar hij/zij terecht kan. Al met al kan ik webwinkelkeur aanbevelen voor serieuze webwinkeliers. "

Vijf sterren!

"Webwinkelkeur biedt veel informatie en handige tools om je webwinkel ook volgens de wettelijke eisen goed in te richten. De uitleg op de website van Webwinkelkeur is helder en goed bruikbaar. Ze handelen ook nog eens heel vlot je aanvraag af. In 'no time' hadden wij zo het keurmerk binnen. Top!   "

Uitstekende service

"Na jaren twijfelen over het wel of niet aangesloten willen zijn bij een Webwinkel keurmerk, toch de knoop doorgehakt en voor Webwinkelkeur gekozen. Buiten het feit om dat het voor onze klanten een extra stuk zekerheid biedt, geeft het onze shop ook net dat beetje extra uitstraling waarmee je onderscheid maakt tussen duizenden collegae webshop eigenaren. Toen de implementatie van een tag niet vlekkeloos verliep werd mij bovendien meteen aangeboden om alles uit handen te laten nemen door de afdeling Marketing. Binnen een dag was alles geïmplementeerd en zichtbaar op onze webshop! Complimenten voor deze service! "

Dank je Webwinkelkeur

"Snelle beoordeling gekregen van de webwinkel. In eerste instantie was deze afgekeurd owv de algemene voorwaarden die de link naar het ODR moesten hebben. Na dit aangepast te hebben heeft Hoesjes-Freak zijn keurmerk gekregen. Dit is dus niet zomaar een keurmerk maar Webwinkelkeur beoordeelt wel degelijk de webwinkels in het belang van de consument. Dank je Webwinkelkeur. "

Je krijgt het keurmerk niet zomaar

"Toen wij onze webwinkel aanmelden bij Stichting Webwinkelkeur kwamen we erachter dat je dit keurmerk niet zomaar krijgt. We zijn ontzettend goed geholpen door een adviseur van WebwinkelKeur tijdens het aanmeldingsproces. Het goedkeuringsproces ging daarna erg vlot! Het geeft een goed gevoel dat onze webwinkel lid is geworden van WebwinkelKeur! "

Keurmerk en reviews in één

"Ik had elders al een review systeem in gebruik maar had nog geen keurmerk. Door gebruik te maken van Webwinkelkeur heb ik nu beide; de mogelijkheid om onafhankelijke reviews te verzamelen én een keurmerk waarmee consumenten zekerheid krijgen en de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen controleren. Integratie met Magento was eenvoudig en er wordt voortdurend gewerkt aan verbetering en vernieuwing. Weinig support nodig gehad, maar die enkele keer is dat netjes en vlot verlopen. "

Voordelig en toch professioneel.

"Een keurmerk is een heel belangrijk onderdeel om een betrouwbare uitstraling te geven. Aangezien ik zelf ook altijd op een keurmerk let, was dit ook een must voor mijn eigen webshop. Na enig speuren en vergelijken was ik er al heel snel over uit dat ik voor 'WebwinkelKeur' zou gaan. Zij hanteren betaalbare tarieven, antwoorden snel, staan je professioneel te woord en helpen je waar nodig. Ik zou iedereen adviseren om voor 'Webwinkelkeur' te kiezen. "

Erg tevreden met het webwinkel keurmerk

"Door webwinkelkeur merken we dat bezoekers langer op onze site blijven, we zijn ook zeer goed geholpen met onze vragen die we hadden, voor onze klanten zijn we blij en trots dat we het keurmerk kunnen presenteren. We merken wel dat klanten steeds beter opletten waar ze hun aankoop willen doen, en juist door dit keurmerk is dit wellicht de beslissende factor. Ook de reviews die klanten op de site van webwinkelkeur plaatsen worden goed gelezen en dit helpt uiteraard bij de uitstraling van onze webshop. Kortom: we zijn erg tevreden met het webwinkelkeur-merk. "

Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur!

"Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur! Ooit hadden wij een gastenboek waar bijna nooit in werd geschreven. Nu krijgen wij regelmatig leuke reacties van klanten terug! Ook merken wij dat het bezoekersaantal en de verkoop is gestegen. Het is een prettig middel om als webshop kritisch te kijken naar je eigen handelen en het geeft vertrouwen voor de consument. "

Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop.

"Bijzonder tevreden over het keurmerk en handige reviewsysteem. Dankzij ons PLUS-account een koppeling met Magento om automatisch uitnodigingen te versturen, erg handig. Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop. De recensies en het keurmerk wekken echt vertrouwen! "

Betaalbaar en professioneel

"Webwinkel keur is goed betaalbaar en zeer hulpvaardig. Komt professioneel en vertrouwelijk over bij de klant. Begeleiding en advies goed geregeld voor startende webshops. In andere woorden een aanrader! "

Een keurmerk met een klantervaring systeem, top!

"De keuze voor dit keurmerk is weloverwogen gedaan. Webwinkelkeur is een betaalbaar, een professioneel bedrijf, vragen worden snel beantwoord en het klantervaringen systeem werkt prima. Kortom: wij zijn zeer tevreden over dit keurmerk. "