Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Referenties / Ervaringen WebwinkelKeur

Wij zijn er voor onze leden, klantenservice staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. We worden door onze leden dan gemiddeld ook gewaardeerd met een 9.6 op basis van klantbeoordelingen verzameld via een extern en onafhankelijk platform. Lees onderstaand enkele referenties of klik rechts in beeld op “Ervaringen” voor alle recente ervaring. Bekijk verder onze Google Ratings.

Zeer snelle service

"Onze shop heeft 2 herkeuringen ondergaan, deze herkeuringen waren telkens binnen het halfuur na de aanvraag afgerond. Ook de feedback was zeer duidelijk. "

Zeer snelle service

"Webwinkelkeur biedt een compleet pakket van keurmerk, advies over voorwaarden en website, tot het automatisch verzamelen van reviews van klanten. Telefonisch kundig geholpen en er wordt echt met je meegedacht. Zeer tevreden. "

Uitstekende service

"Na jaren twijfelen over het wel of niet aangesloten willen zijn bij een Webwinkel keurmerk, toch de knoop doorgehakt en voor Webwinkelkeur gekozen. Buiten het feit om dat het voor onze klanten een extra stuk zekerheid biedt, geeft het onze shop ook net dat beetje extra uitstraling waarmee je onderscheid maakt tussen duizenden collegae webshop eigenaren. Toen de implementatie van een tag niet vlekkeloos verliep werd mij bovendien meteen aangeboden om alles uit handen te laten nemen door de afdeling Marketing. Binnen een dag was alles geïmplementeerd en zichtbaar op onze webshop! Complimenten voor deze service! "

Dank je Webwinkelkeur

"Snelle beoordeling gekregen van de webwinkel. In eerste instantie was deze afgekeurd owv de algemene voorwaarden die de link naar het ODR moesten hebben. Na dit aangepast te hebben heeft Hoesjes-Freak zijn keurmerk gekregen. Dit is dus niet zomaar een keurmerk maar Webwinkelkeur beoordeelt wel degelijk de webwinkels in het belang van de consument. Dank je Webwinkelkeur. "

Zeer goede service voor startende webshops

"Webwinkel keur biedt een zeer goede en sneller service! Tijdens het bouwen van de webshop kan je meerdere keren de keuring aanvragen en ontvangt binnen enkele werkdagen verbeterpunten inclusief tips. Daarnaast kan je gedurende de inschrijvingsprocedure direct gebruik maken van de algemene voorwaarden voor de consument met een aspirant lidmaatschap. Hierdoor weet je direct dat het goed zit. "

Een geweldig initiatief! “Hier kunnen veel webshops nog wat van leren”

"PhoneBucks is sinds 2013 actief op de telecommarkt en doet haar best om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Een mooie toevoeging daarop is het onafhankelijke referentie systeem van ons keurmerk WebwinkelKeur. Klanten kunnen geheel kosteloos en eerlijk hun verhaal kwijt over PhoneBucks en anderen waarschuwen voor onze gang van zaken. Een veel gehoord commentaar is namelijk: “Hier kunnen veel webshops nog wat van leren”. In het meedenken van oplossingen zijn we sterk volgens onze klanten en dat is terug te vinden in het gemiddelde cijfer dat we van deze klanten hebben ontvangen. Wij zijn niet alleen WebwinkelKeur dankbaar dat ze deze mogelijkheid aanbieden, maar vooral onze klanten die van de gelegenheid gebruik maken om hun ervaring te delen met anderen. "
Joël Egberink, oprichter PhoneBucks (PhoneBucks)

Je krijgt het keurmerk niet zomaar

"Toen wij onze webwinkel aanmelden bij Stichting Webwinkelkeur kwamen we erachter dat je dit keurmerk niet zomaar krijgt. We zijn ontzettend goed geholpen door een adviseur van WebwinkelKeur tijdens het aanmeldingsproces. Het goedkeuringsproces ging daarna erg vlot! Het geeft een goed gevoel dat onze webwinkel lid is geworden van WebwinkelKeur! "

Keurmerk en reviews in één

"Ik had elders al een review systeem in gebruik maar had nog geen keurmerk. Door gebruik te maken van Webwinkelkeur heb ik nu beide; de mogelijkheid om onafhankelijke reviews te verzamelen én een keurmerk waarmee consumenten zekerheid krijgen en de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen controleren. Integratie met Magento was eenvoudig en er wordt voortdurend gewerkt aan verbetering en vernieuwing. Weinig support nodig gehad, maar die enkele keer is dat netjes en vlot verlopen. "

Uitstekende en vriendelijke communicatie

"Ik kan alleen maar beamen wat Webwinkel keurmerk voor staat; betaalbaar, eerlijkheid, transparantie, veiligheid en zekerheid voor zowel de consument en winkelier. Uitstekende en vriendelijke communicatie. Het opzetten van je webwinkel wordt door hun makkelijk gemaakt. Kortom zeer tevreden en blij. "

2 in 1 voor een prijs waarvan je zou denken of het wel klopt.

"Webwinkelkeur is dŽ keurmerk en feedbacksysteem in 1. 2 in 1 en voor een prijs waarvan je zou denken of het wel klopt. En dan hebben we het niet eens over de service die je erbij krijgt. Snel antwoord op je vragen. Zelfs technische vragen of maatwerk is gewoon mogelijk. Ik heb een responsive template en wilde graag de sidebar niet laten tonen op mobiele telefoons. Je stuurt een mail met de vraag en niets is vreemd. Binnen no-time kreeg ik de juiste code die ik zo kon plakken in de HEAD van de shop. En het werkte gelijk. Ik zat voorheen bij een ander keurmerk en daar betaalde ik 25 euro excl btw voor alleen de keurmerk. Wat ik ook zeker even wil vermelden is, is dat de dashboardgedeelte lekker duidelijk, simpel en overzichtelijk is. Alles is direct te vinden. "

Voordelig en toch professioneel.

"Een keurmerk is een heel belangrijk onderdeel om een betrouwbare uitstraling te geven. Aangezien ik zelf ook altijd op een keurmerk let, was dit ook een must voor mijn eigen webshop. Na enig speuren en vergelijken was ik er al heel snel over uit dat ik voor 'WebwinkelKeur' zou gaan. Zij hanteren betaalbare tarieven, antwoorden snel, staan je professioneel te woord en helpen je waar nodig. Ik zou iedereen adviseren om voor 'Webwinkelkeur' te kiezen. "

Goede ervaring met Webwinkelkeur

"Ik heb heel goede ervaring met Webwinkelkeur, duidelijke richtlijnen, goede info en de mails worden snel beantwoord en de beoordeling laat ook niet lang op zich wachten. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. "

Gunstige prijs voor startende ondernemingen

"Ik ben bij WebwinkelKeur terecht gekomen omdat ik de prijs gunstig (betaalbaar) vond, zeker voor een startende onderneming. Bij aanvraag ontving ik snel de goedkeuring en de inlogcode en kon ik het keurmerk plaatsen. De richtlijnen van Webwinkelkeur waren een goede leidraad om onze service op een nog hoger niveau te krijgen,. "

Vriendelijke en hulpvaardige werknemers

"Webwinkelkeur heeft mij op een snelle, correcte en makkelijke manier geholpen mijn webwinkel te professionaliseren. Ik ben erg tevreden over dit professionele, en goed betaalbare web winkel keurmerk. De werknemers zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig, waardoor jullie vertrouwen uitstralen. En dat is nou precies wat ikzelf en klanten die via internet bestellen ook erg belangrijk vinden! "

Vriendelijke en snelle klantenservice

"Bestel-thuis.nl is enkele maanden geleden lid geworden van Stichting WebwinkelKeur. Onze ervaring met Stichting WebwinkelKeur is uitstekend. Vriendelijke en snelle klantenservice en staan graag klaar voor bedrijven. EŽn van de voordelen die wij zelf een pluspunt vinden is de onafhankelijke geschillencommissie waar wij klanten naar kunnen doorverwijzen bij onopgeloste geschillen. De consument heeft hierdoor altijd de zekerheid dat ze vertrouwd zaken kunnen doen met ons. Stichting WebwinkelKeur is met uitstek een betrouwbaar, professioneel en betaalbare keurmerk voor ondernemers. "

Geen luchthandel: laag tarief, goede service.

"WebwinkelKeur is in de wereld van keurmerken voor webshops een lichtend voorbeeld. -Geen luchthandel; er wordt geen extreem hoge financiële bijdrage van de deelnemers gevraagd. -Goede service; vragen worden altijd snel en accuraat beantwoord. - Nuttige informatie; de kwaliteit van onze webwinkel is verbeterd, mede door de adviezen en informatie van WebwinkelKeur. "

Erg tevreden met het webwinkel keurmerk

"Door webwinkelkeur merken we dat bezoekers langer op onze site blijven, we zijn ook zeer goed geholpen met onze vragen die we hadden, voor onze klanten zijn we blij en trots dat we het keurmerk kunnen presenteren. We merken wel dat klanten steeds beter opletten waar ze hun aankoop willen doen, en juist door dit keurmerk is dit wellicht de beslissende factor. Ook de reviews die klanten op de site van webwinkelkeur plaatsen worden goed gelezen en dit helpt uiteraard bij de uitstraling van onze webshop. Kortom: we zijn erg tevreden met het webwinkelkeur-merk. "

Een webwinkelkeurmerk is werkelijk onmisbaar.

"Een webwinkelkeurmerk is werkelijk onmisbaar. Het heeft enkele maanden geduurd voordat ik mezelf heb aangemeld bij Stichting Webwinkelkeur. Ik dacht dat ze er enkel op uit waren om hun logootje te verkopen voor een vast tarief. Maar dat is helemaal niet zo. Stichting Webwinkelkeur is een behulpzame organisatie die goede adviezen geeft aan met name beginnende webwinkeliers. Deze beginners gaan namelijk een voor een de fout in doordat ze kleine cruciale zaken over het hoofd zien die zo belangrijk zijn voor een professionele webwinkel. Het runnen van een webwinkel is namelijk niet zo maar een spelletje dat je lekker lui achterover op je PC zit te spelen. Nee.... Je hebt echt een winkel en moet voldoen aan vele wettelijk eisen.Stichting Webwinkelkeur heeft mij destijds prima geholpen door mijn webwinkel eerst te beoordelen op eventuele fouten. Terwijl ik dacht dat mijn webwinkel 100% in orde was hebben zij van webwinkelkeur toch een paar fouten en aanbevelingen gevonden. Na het doorvoeren van deze correcties en het uitwerken van de meeste aanbevelingen kan ik nu rustig slapen. Mijn webwinkel doet na beoordeling door Webwinkelkeur aan de wettelijke eisen. "

Een betaalbaar keurmerk met een mooie, professionele uitstraling

"Sinds enkele maanden voeren wij het keurmerk van WebwinkelKeur. Een betaalbaar keurmerk met een mooie, professionele uitstraling. Voortdurend zijn ze opzoek naar verbeterpunten of noviteiten om het de webwinkelier en de consument gemakkelijker te maken. De service is dik in order: Men reageert snel en blijft in contact tot het probleem is opgelost.. "

Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur!

"Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur! Ooit hadden wij een gastenboek waar bijna nooit in werd geschreven. Nu krijgen wij regelmatig leuke reacties van klanten terug! Ook merken wij dat het bezoekersaantal en de verkoop is gestegen. Het is een prettig middel om als webshop kritisch te kijken naar je eigen handelen en het geeft vertrouwen voor de consument. "

WebwinkelKeur heeft geholpen bij het betrouwbaar over komen van onze startende webwinkel

"Als webshop is het natuurlijk erg belangrijk dat je betrouwbaar overkomt, Webwinkelkeur heeft ons daarbij flink geholpen. Een startende onderneming heeft meestal niet veel te besteden, daarom is dit keurmerk de perfecte oplossing. Webwinkelkeur is professioneel, betaalbaar en heeft een snelle support, wij zijn tevreden! "

Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop.

"Bijzonder tevreden over het keurmerk en handige reviewsysteem. Dankzij ons PLUS-account een koppeling met Magento om automatisch uitnodigingen te versturen, erg handig. Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop. De recensies en het keurmerk wekken echt vertrouwen! "

De beste voor heel weinig!

"Alleen al qua prijs-kwaliteit verhouding het beste webwinkelkeurmerk van Nederland. Strakke, professionele vormgeving, zeer gebruiksvriendelijk (eigen dashboard) en vragen worden snel beantwoord. "

Heel goed webwinkel keurmerk!

"Ik ben een hele tevreden klant! Duidelijke beheeromgeving, goede klantenservice, snel antwoord op je vragen. Kortom heel goed webwinkel keurmerk! "