Aspirant lidmaatschap + Business partners

We hebben twee kleine wijzigingen doorgevoerd aan WebwinkelKeur. Het gaat hier om de invoering van het aspirant lidmaatschap en de prominente vermelding van Business Partners.

Aspirant lidmaatschap
Zoals al aangekondigd hebben we een aantal maatregels genomen om misbruik van het WebwinkelKeur te voorkomen. Onderdeel hiervan is invoering van het aspirant lidmaatschap. In het vervolg zullen leden de eerste 4 maanden na lidmaatschap aspirant lid worden. Deze tijd gebruiken we om te kijken of er geen klachten binnen komen of andere problemen zijn bij het lid. Deze maatregel gaan in voor alle leden die vanaf vandaag lid worden van Stichting WebwinkelKeur. Het aspirant lid is daarbij te onderscheiden met een klein label op zijn ledenpagina. We hopen hiermee de kwaliteit van het WebwinkelKeur nog verder te verbeteren.

Het aspirant label zoals deze zichtbaar is op de ledenpagina
Het aspirant label zoals deze zichtbaar is op de ledenpagina

Business Partners
WebwinkelKeur maakt de laatste tijd een explosieve groei door qua ledenaantal, momenteel zijn er al meer dan 1000 webwinkels (update: op 23-8-2017 kennen we reeds 4800 leden) actief en dit aantal beloofd alleen maar te groeien. Tegelijkertijd bleef de aandacht voor certificering van dienstverleners welke precies een jaar geleden geïntroduceerd werd achter. We hebben daarom besloten of de certificering van dienstverleners voorlopig te staken en gecertificeerde dienstverleners onder te brengen in ons Business partner programma. Hierbij hebben we direct onze business partners een prominentere plek gegeven op onze homepagina. We zijn dan ook van plan om de samenwerking met partners te intensiveren.

Het partner programma van WebwinkelKeur is uniek, omdat we geen vergoeding van onze partners vragen. We werken alleen samen met partijen die wederzijdse meerwaarde kunnen bieden. We sturen onze leden dan ook geen reclame toe, zoals bij andere partijen wel gebruikelijk is. Meer informatie over het worden van WebwinkelKeur Business Partner? Kijk even op het Business partner deel van WebwinkelKeur.