Bedankt voor het wachten

Zoals onze vaste leden weten, doen we ons best om een goede klantenservice te bieden. De streeftijd is om keuringen binnen 2 werkdagen af te handelen en e-mails binnen 24 uur. Normaal lukt dit in meer dan 90% van de gevallen. Helaas is de doorlooptijd deze week iets langer dan jullie van ons mogen verwachten.

Bij WebwinkelKeur werken we met een teams van 3 (part-timers) hard aan een betrouwbaar keurmerk. Daarnaast worden we op veel gebieden ondersteund door diverse freelancers.

Één van deze vaste medewerkers mocht deze week zijn onderzoek met betrekking tot e-commerce succes factoren presenteren op een conferentie in India. Een erg mooie kans, helaas voor jullie was de internetverbinding daar iets minder goed dan verwacht. Dat in combinatie met veel nieuwe aanmeldingen zorgde ervoor dat we de 2 werkdagen van keuring in sommige gevallen niet gehaald hebben en dat de telefonische bereikbaarheid slechter was. Onze excuses daarvoor! Vanaf volgende week hopen we de normale verwerkingstijd weer gewoon te halen. In de tussentijd hopen we op jullie geduld. Alvast bedankt.

Telefonische bereikbaarheid
De voorkeur voor onze klantenservice ligt altijd bij contact per e-mail. Dit omdat we op deze manier afspraken direct digitaal beschikbaar hebben en vlot kunnen verwerken. We merken echter dat een deel van onze leden telefonisch contact ook waardeerd. We boden hiervoor al de terugbel service, we hebben echter als doelstelling om voor het vierde kwartaal tijdens kantooruren altijd bereikbaar te zijn. Hiermee hopen we tegemoet te komen aan jullie wens.

En verder
Achter de schermen werken we aan een groot aantal verbeteringen. Zo hopen we binnenkort een vernieuwd en verbeterd ervaringensysteem te presenteren. Daarover binnenkort meer.

Tot slot, nogmaals bedankt voor jullie begrip. Ook willen we iedereen bedanken die ons steunt en helpt in de vorm van mond-tot-mond reclame, feedback, suggesties en lidmaatschap. Bedankt allemaal!