Collega van de maand oktober: Peter

Het is weer tijd voor de collega van de maand! Achter WebwinkelKeur staat een team met toppers die iedere dag hard werken om het internet veiliger te maken – en leuker. Eén voor één stellen onze collega’s zich graag aan jou voor, zodat je weet wie de gezichten zijn achter ons keurmerk :-). Deze maand hebben we een internationaal tintje en is onze Bulgaarse collega Peter aan de beurt!

Hi Peter! Vertel eens: wie ben je en hoe ben je bij WebwinkelKeur terecht gekomen?

WOW, eindelijk ben ik aan de beurt als collega van de maand! Hellooo, mijn naam is Peter, 30 jaar oud en ik woon in Sofia, Bulgarije met mijn lieve vrouw.

Ik ben in augustus 2019 begonnen bij WebwinkelKeur. Ik was op zoek naar een leuke baan in Sofia, toen ik de vacature bij WebwinkelKeur tegenkwam. Dat voelde direct als de perfecte match! Sindsdien werk ik met veel plezier bij WebwinkelKeur.

Kun je iets meer vertellen over je functie bij WebwinkelKeur? Bijvoorbeeld, wat je het liefst doet?

Zoals niet al onze leden misschien weten heeft WebwinkelKeur ook een team in Bulgarije, waar we met drie developers iedere dag (online) sleutelen aan WebwinkelKeur.

Ik werk als front end developer. Dat betekent dat ik te maken krijg met allerlei verzoeken en verbetermogelijkheden. Je moet elk verzoek goed kunnen begrijpen, alleen dan kan je het perfecte product creëren – zowel visueel als functioneel. Ook het werken met allerlei ontwerpen, het oplossen van kleine bugs en het implementeren van nieuwe functies zijn slechts enkele van de vele taken waarmee ik te maken heb.

En wat doe je graag in je vrije tijd?

Als je het mijn collega’s vraagt, zouden ze je vertellen dat ik het buiten mijn werk nogal druk heb. Ik organiseer in mijn vrije tijd regelmatig evenementen voor kinderen. Ook dien ik in de Baptistenkerk. Ik heb veel op mijn bordje, maar daar word ik blij van.

Ik ontdek ook graag nieuwe plekken met mijn vrouw, geniet van onze avondwandelingen in het park of ga lekker uit eten met vrienden.

Heb je ook guilty pleasures?

Een lekker ijsje, dat is absoluut mijn favo guilty pleasure! Daarnaast hou ik ook van chocolade, pizza, pasta en allerlei van dat soort lekkernijen en zoetigheden.

Waar mogen wij je altijd voor wakker maken?

Voor een lange reis! Wanneer je me daar ‘s ochtends vroeg voor wakker maakt, word ik niet boos op je – maar dat is dan ook het enige 😉

Als je voor één dag een superheld mag zijn, wie zou je dan kiezen?

Ik ben een Marvel fan. Niet de grootste hoor, maar dat komt als eerste in me op als iemand “superheld” zegt. Dus ik zou zeggen The Black Panther. Deze man vocht tot het einde voor zijn volk, hij was eerlijk en dapper. Vooral Wakanda is echt een hightech land waar ik graag zou willen wonen. 😏

Wat is je droomauto of – fiets?

Wacht… Mijn droomfiets? Ik ben toch geen Nederlander?!  😂

Fietsen doen we niet aan in Bulgarije. We houden er wel van om te pronken met onze ‘’nieuwe’’ (ofwel 15 jaar oude) auto’s.

Als jong ventje had ik een aantal favoriete merken en modellen, maar de auto die ik ooit zou willen hebben, is een Mercedes-Benz EQS – dat interieur is prachtig! Als we meer binnen het budget moeten denken, dan zou ik waarschijnlijk voor een Skoda Enyaq of Superb gaan.

Ik durf het bijna niet te vragen aan jou als developer, maar wat is je favoriete WebwinkelKeur tool?

Hmmm, dat is een heel interessante vraag die ik moeilijk te beantwoorden vind. Maar laten we zeggen dat ik onze badges wel cool vind. Het hele concept is erg goed doordacht. Het laat onze bezoekers zien dat achter ieder lid een echt persoon schuilgaat. Iemand die houdt van wat hij of zij doet en altijd zijn best doet om zijn klanten gelukkig te maken. Als ik uit alle badges zou moeten kiezen, zou ik de hart voor de zaak badge kiezen en dat is omdat deze heel individueel is en de echte persoonlijkheid achter de webshop laat zien.