Skip to content

Blog

Controleer periodiek op dode links

Controleer periodiek op dode links

1214
0
0

Niets is vervelender dan een 404 niet gevonden pagina te zien krijgen. Veel consumenten zullen dan al snel je webwinkel verlaten om hun zoektocht elders voor te zetten. Het is daarom van belang om periodiek je webwinkel te controleren op “dode links”.

Hoe je dit doet? Erg eenvoudig:

  1. Login op je Google Webmaster Tools account. Onder Crawlen > Crawlfouten zie je welke pagina’s Google niet kon vinden.
  2. Scan je webwinkel eenvoudig met deze tool.

Het is beter om niet gevonden pagina’s te voorkomen, maar het kan ook nooit kwaad om je 404 niet gevonden pagina te optimaliseren.

Zie eenvoudig crawlfouten middels Google Webmaster Tools
Zie eenvoudig crawlfouten middels Google Webmaster Tools

 

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *