Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Een webshop onder de loep laten nemen door experts tijdens Meet Magento

Op woensdag 10 mei 2017 wordt de 9e editie van het event Meet Magento Nederland georganiseerd in DeFabrique te Utrecht. Het evenement is gericht op developers, e-commerce managers en webwinkeliers die gebruiken maken of willen gaan maken van Magento voor hun webshop. Dit jaar kunnen webwinkeliers voor de tweede keer hun webshop onder de loep laten nemen door een expert jury. Vorig jaar was het nieuwe concept ‘So You Think You Can Sell’ een groot succes. Durf jij het aan om dit jaar op het podium te staan met jouw shop?

Juiste business keuzes

Een webwinkel is hard werken voor webwinkeliers en e-commerce managers. Daar komt ook nog bij kijken dat je de juiste business keuzes moet maken, om ervoor te zorgen dat de webshop ook converteert. Hierbij worden de vragen gesteld: wordt bereikt wat je wil bereiken? Is het design van de webshop aantrekkelijk? Wordt de juiste doelgroep bereikt op deze manier? En voldoet de webshop aan de e-commerce standaarden van nu? Soms zitten we er zelf zo dicht bovenop, dat je het niet meer ziet. Daarom is het goed als hier door een ander kritisch naar gekeken wordt. Daarom wordt dit jaar voor de tweede keer de sessie ‘So You Think You Can Sell’ georganiseerd.

Webshop onder de loep

Hoe ziet zo’n sessie er dan precies uit? Tijdens ‘So You Think You Can Sell’ kunnen een aantal webwinkeliers hun webshop tonen aan een expert jury. De expert jury neemt de webshop onder de loep en bekijkt of de shop aan de standaarden voldoet om daadwerkelijk goed te kunnen verkopen. En dit is niet alleen een goede les voor de webwinkelier, maar voor het hele publiek zal dit een eye-opener zijn. Tijdens Meet Magento 2016 heeft Henk Valk, e-commerce specialist bij vechtsportonline.nl, als een van de gelukkigen op het podium gestaan tijdens ‘So You Think You Can Sell’. Henk was achteraf heel blij dat hij hiervoor gekozen was, omdat het hem zeer waardevolle tips opgeleverd heeft.

Henk zegt:

“Het is toch wel de beste manier om dingen te kunnen leren. Zelf zit je elke dag naar hetzelfde te kijken en anderen kijken er met een frisse blik naar. Die zien dingen die wij zelf dus niet zien. Vandaar dat het dus heel goed is om er een blik op te laten werpen door een ander.”

De expert jury

De expert jury bestaat dit jaar uit:

● Patrick Petersen, Online and content marketing strategist bij AtMost
● Guido Jansen, Chief Psychology Officer bij Euroflorist
● Martin van Kranenburg, Docent & trainer conversie optimalisatie, online persuasion bij o.a. Beeckestijn Business school
● Chris Wormhoudt, art director/co founder bij Woodpack

Deze sessie is een aanrader voor iedere webwinkelier, e-commerce manager en marketeer. Durf jij het zelf aan om je webshop onder de loep te laten nemen? Dat kan! Je kunt je aanmelden via www.meet-magento.nl. Ook voor meer informatie en om tickets te bestellen, verwijzen we je door naar de website.