Nieuwe banners WebwinkelKeur en ValuedShops

Met het onlangs gelanceerde meertalige pakket van Stichting WebwinkelKeur is er ook een nieuwe internationale merknaam, namelijk Valued Shops,  ontwikkeld. Valued Shops biedt dezelfde garanties als WebwinkelKeur maar is vanwege de Engelse naam beter internationaal te gebruiken. Naast de nieuwe merknaam hebben we ook onze promotionele uitingen aangepast. Zo bieden we onze banners nu in twee verschillende kleuren (wit en roze) en in twee verschillende talen (Nederlands en Engels) aan.

Design

In het design is er gekozen voor eenvoud en het centraal stellen van een boodschap in combinatie met het boegbeeld van WebwinkelKeur genaamd Anna. Zie hier het resultaat:

Meertaligheid

Zoals je kunt zien in bovenstaande afbeelding zijn de nieuwe banners niet enkel in het Nederlands maar ook in het Engels beschikbaar.

Installatie

Maak je gebruik van het PRO-pakket van WebwinkelKeur en wil je de banners direct plaatsen op je webwinkel? Log dan in op dashboard.webwinkelkeur.nl en ga naar het tabblad ‘installatie – overzicht’. Hier kun je de nieuwe banners vinden.