PHP Client voor WebwinkelKeur API

php client composer ontwikkelaar

Een modern keurmerk kan niet zonder open systeem waarop ontwikkelaars verder kunnen bouwen. Vandaar dat we bij WebwinkelKeur dan ook een mooie JSON API aanbieden. Onlangs werd de documentatie daarvan al verbeterd, nu maken we het voor de PHP gebruikers (met de PHP client) onder ons nog makkelijker om mooie dingen te bouwen met onze API.

PHP Client

We introduceren daarvoor een kant-en-klare PHP client. Hoewel je voor gebruik van deze client natuurlijk wat technische kennis in huis moet hebben, zal elke PHP ontwikkelaar hiermee heel eenvoudig integraties kunnen bouwen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het tonen van je gemiddelde score op je webwinkel, een compleet eigen widget of een pagina op je webwinkel met de laatste reviews.

Installatie

Om de API-client in je project in te laden kun je eenvoudig composer gebruiken. Je gebruikt daarvoor de volgende regel:

composer require webwinkelkeur/client

Hoe je vervolgens de client gebruikt lees je op de GitHub pagina van de API Client.

Gave dingen bouwen

Bij WebwinkelKeur halen we onze energie uit het bouwen van mooie dingen. Jij als ontwikkelaar vast ook, we zijn dan ook benieuwd wat voor moois jullie hebben gemaakt met onze API. Laat het weten door onderaan deze post te reageren.