WebwinkelKeur komt met tools om vervelende klanten tegen te gaan

Wie kent ze niet? Lastige klanten die je liever kwijt bent. Vanaf vandaag hoef je niet langer om te kijken naar deze klanten.

De oplossing?
Om van deze klanten af te komen introduceert WebwinkelKeur de unieke irritateMyCompetitor(c) tool. De tool werkt zeer eenvoudig, wanneer je een lastige klant hebt, dan kun je deze binnen het systeem taggen. Vervolgens wordt deze klant bij het bezoeken aan jouw webwinkel automatisch doorgestuurd naar jouw grootste concurrent. Zo zorg je ervoor dat lastige klanten niet jou, maar jouw concurrent lastig vallen. Middels affiliate links krijg je tevens een kleine vergoeding over orders die bij je concurrent geplaatst worden.

Werkwijze van de tool IrritateMyCompetitor(c).
Werkwijze van de tool IrritateMyCompetitor(c).

Collision detection
Door de verwachte grote vraag naar deze tool is de kans groot dat ook jouw concurrent deze tool gaat gebruiken. Om oneindig doorsturen van de klant te voorkomen is er dan ook “Collision detection”. Deze zorgt ervoor dat de klant niet in een loop terecht komt, maar als alternatief doorgestuurd wordt naar de website van RTL boulevard. Zo weet je zeker dat hij het in de toekomst wel uit zijn hoofd laat om jouw webwinkel te bezoeken.

Toekomst
In de toekomst staan er meer tools op de planning. Zo kun je binnenkort eenvoudig een hondendrol versturen naar lastige klanten en komen wij met de “onbegrijpelijk antwoord”-generator om lastige vragen te beantwoorden met onbegrijpelijke antwoorden. Hiermee hopen we het de webwinkelier een stuk makkelijker te maken.

*/ Dit bericht was natuurlijk een 1 april grap. Als keurmerk raden we natuurlijk goede klantenservice aan richting alle klanten, ook als deze soms onredelijke eisen stellen. Succes. */

Ik zou verbaasd staan als dit bericht niet op 1 april gepost is.

Geen enkele webwinkelier zou zo iets dergelijks natuurlik in zijn shop-systeem plaatsten, ik niet ieder geval.

Goeie grap, Ray Holleman | Boxershortsale.nl