Verbeteringen aan onze widget

De oplettende leden zullen het wellicht gemerkt hebben. Sinds dit weekend is de widget verbeterd. Zo worden nu externe bronnen meegenomen in het totaal en is de widget ook in andere talen beschikbaar.

Meertalig beschikbaar

We zijn de laatste maanden druk in de weer om alle zaken meertalig beschikbaar te maken binnen onze meertalige EU pakket. Sinds dit weekend is de widget dan ook meertalig beschikbaar. Je kunt de meertalige widget genereren via de Installatie wizard binnen ons Dashboard. Leden met een EU pakket hebben in de wizard ook de optie om een taal voor hun widget te kiezen. De widget werkt op dit moment in het Engels en Duits. Frans en Spaans volgen zo snel mogelijk.

De widget in het Engels
De widget in het Engels

Externe bronnen meegenomen

Zoals je wellicht weet kun je binnen WebwinkelKeur sinds kort ook externe bronnen opgeven waar je reviews verzameld. We berekenen de gemiddelde score dan aan de hand van beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur, maar ook reviews geplaatst op externe websites als Facebook en Bol.com tellen mee. Deze gemiddelde score werd tot nu nog niet weergegeven in de widget, dat is nu  wel het geval. Het kan hiervoor wel nodig zijn om een oude widget code te vervangen door de nieuwste versie door deze opnieuw te generen via ons dashboard.

Kies de pagina waarvan je het gemiddelde wilt toevoegen
Kies de pagina waarvan je het gemiddelde wilt toevoegen

Sidebar binnenkort bijgewerkt

We werken momenteel hard om de sidebar ook geschikt te maken voor meertaligheid. Dit is het laatste materiaal dat nog niet meertalig beschikbaar is.

Had de widget op mijn mobiele webshop staan alleen een beetje jammer dat deze voor de betaal button komt te staan!
Ik gebruik ccvshop of biedmeer.
Heb mijn webshop nu veranderd momenteel even niet aktief.

Denk dat je het heb over onze “sidebar”, kortom de button die links of rechts in beeld staat en op mobiel onder of boven in beeld.

Het probleem kun je eenvoudig oplossen, als je bij ons inlogt op ons dashboard, kun je bij Installatie > Sidebar / Tooltip instellen waar onze sidebar terecht komt op mobiele telefoons. Dit kan onder in beeld, boven in beeld, maar je kunt hem op mobiel ook uitschakelen.