Skip to content

Pakket door klant niet opgehaald bij postnl punt

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsPakket door klant niet opgehaald bij postnl punt
Misan asked 1 week ago

22/8 bestelling is verstuurd, klant niet thuis en heeft pakket niet opgehaald. Pakket is 31/8 retour gegaan naar ons.  Is pas later binnen gekomen. Klant diverse malen gemaild hierover en reageert op 22/9: niet meer nodig heb andere spullen gekocht elders.

Wat stort je terug? Het is wel verstuurd, niet opgehaald bij PostNl en daardoor retour. Moet ik dan goederen én de verzendkosten terugbetalen? 

1 Antwoorden
Marc Staf answered 1 week ago

Dag Misan,

Goed dat je hier een vraag over stelt, jammer dat de klant het pakket nooit heeft opgehaald en het retour is gekomen.

Omdat de klant het pakket geweigerd heeft en het dus nooit is afgeleverd hoeft de klant geen retourkosten te betalen. Je moet dus het orderbedrag inclusief verzendkosten terugstorten.

Meer informatie lees je hier.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Je antwoord