Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

WebwinkelKeur is gestart in 2010, we vonden dat het tijd was voor een betaalbaar keurmerk met een goede controle. Daarbij was het belangrijk om de controle niet te beperken tot de juridische kant van zaken, maar ook de dagelijkse praktijk te laten terug komen bij het keurmerk. We kozen daarbij voor een combinatie tussen certificering door ons met klantbeoordelingen. Gecontroleerd door ons, beoordeeld door jouw klanten. Vandaag de dag zijn we één van de bekendste keurmerken voor webwinkels en altijd bezig met innovatie.

We onderscheiden ons

Wij willen de e-commerce branche vooruit helpen door innovatie en te komen met betere betaalbare oplossingen. We zijn dan ook niet zomaar een keurmerk, maar een moderne partij die echt meerwaarde biedt aan haar leden. Lees ook ons manifest.

Het logo

Het logo van WebwinkelKeur is een combinatie van een vinkje en een praatwolkje. Het vinkje staat door de controle van ons, het praatwolkje voor de klantbeoordelingen. We zijn hiermee uniek, er zijn weliswaar andere keurmerken die optioneel klantbeoordelingen aanbieden, maar door dit standaard te doen weten we van al onze leden hoe de klantenservice is. Hiermee is het keurmerk meer dan een beoordeling op papier.

Groei

WebwinkelKeur is in de laatste jaren erg gegroeid, we zijn inmiddels dan ook één van de grootste keurmerken van Nederland. De combinatie van een praktische moderne insteek met een betaalbare prijs is de reden dat veel webwinkels voor ons kiezen.

We laten niet alleen onze leden beoordelen door klanten, ook onze eigen leden hebben de mogelijkheid om hun klantbeoordelingen te delen via externe onafhankelijke platformen. We zijn trots daar een gemiddelde waardering van een 9.6 te halen. Lees ook onze referenties >

Gerelateerd aan Over WebwinkelKeur