Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

WebwinkelKeur is er zowel voor de consument als voor de online ondernemer. Als Stichting zijn we onafhankelijk en hebben we geen winstoogmerk, maar hebben we belangrijke doelen welke we nastreven.

Wij willen de e-commerce branche vooruit helpen door de status quo uit te dagen en te komen met betere betaalbare oplossingen. Dit doen we door transparantie te bieden rondom betrouwbaarheid en door onze leden te helpen succesvol te worden.

Wij maken online winkelen veilig(er)

Doel van WebwinkelKeur is het online winkelen veiliger te maken. Dit doen we door webwinkels te controleren en informatie rondom betrouwbaarheid te verzamelen en inzichtelijk te maken. We realiseren ons dat we hierin geen 100% zekerheid kunnen bieden, maar doen ons uiterste best om op een steeds betere manier de betrouwbaarheid van webwinkels te toetsen.Dit doen we momenteel door middel van (juridische) controles en het verzamelen van online reviews via zowel ons eigen platform als dat van via derden. We zijn echter continu bezig om nieuwe manieren te vinden om onze doelen te bereiken.

Wij helpen onze leden succesvol te worden

We willen onze leden faciliteren in hun zoektocht naar online succes. Dit doen we door hen de handvaten te bieden om succesvol te worden. Voorbeelden hiervan zijn onze gratis checklist, onze telefoonservice en onze security scan.

Wij helpen jou zoals we zelf ook graag geholpen willen worden

Wij zijn er van overtuigd dat goede klantenservice de basis is van succes. Dit vragen wij van onze leden, maar dit streven we zelf ook na. Vandaar dat we ook jouw de mogelijkheid geven om ons te beoordelen en doen we altijd ons best om jou zo goed mogelijk te helpen.