Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Marketing & Support

"Jelmer is een echte duizendpoot en daarmee de spil achter de dagelijkse gang van zaken bij WebwinkelKeur. Van juridische vragen beantwoorden tot het tekenen van mooie illustraties en van certificering tot het uitdenken van marketing campagnes, Jelmer doet het allemaal."
Jelmer v/d Linden

Partners & Support

"Zowel telefonisch als per e-mail staat Daniel je bij met deskundig advies. Wanneer alle leden zijn geholpen dan kraakt Daniel zijn hersenen over manieren om de voordelen van WebwinkelKeur bij een grotere groep consumenten & webwinkeliers onder de aandacht te brengen."
Daniel La Porta

Support, Geschillen, Mysteryshopping

"Gedrevenheid, creativiteit en pure passie om mensen te helpen zijn eigenschappen die Robin omschrijven. Hij doet zijn best om consumenten en webwinkeliers zo goed mogelijk van dienst te zijn en is allergisch voor slechte klantenservice. Bij Geschillen en Mysteryshopper bezoeken vraagt hij dan ook hetzelfde van onze aangesloten leden."
Robin Hulskers

Strategie & Bestuur

"Marcel heeft jarenlange ervaring op webwinkel gebied. Na ervaring op te hebben gedaan met de bouw van webwinkels starte hij in 2007 zijn eerste eigen webwinkel. In 2010 starte hij WebwinkelKeur in verband met onvrede met bestaande keurmerken. De onafhankelijke positie van WebwinkelKeur viel niet te combineren met eigen webwinkels, vandaar dat hij zijn aandeel daarin verkocht. Hiermee is hij nu full-time werkzaam voor WebwinkelKeur en probeert daarmee zijn praktijkervaring in te zetten voor de belangen van het MKB online."
Marcel Landeweerd

Administratie

"Met meer dan 3.800 aangesloten webwinkels is de administratie van WebwinkelKeur een hele taak. Met een gezonde dosis structuur en discipline ondersteunt Sandra de adminstratie van WebwinkelKeur. Ze zorgt ervoor dat facturen kloppend zijn en correct worden verwerkt. Door haar dienstverlenende achtergrond en ervaring als zzp-er, ziet zij erop toe dat facturen worden betaald. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken, dan zorgt Sandra samen met de klant voor een passende oplossing."
Sandra Hoeks

Support, Geschillen, Mysteryshopping

"Een geschil tussen een webwinkel en een klant, dan bemiddelt Tristan graag. In de tussentijd trekt Tristan zijn digitale vermomming aan en gaat als mysteryshopper op bezoek bij de aangesloten webwinkels. Hiermee test hij op een streng, maar rechtvaardige manier de klantenservice van onze leden."
Tristan Meijerink

Europees recht

"Anna is bij WebwinkelKeur gestart als administratief medewerkster. Van hieruit is ze doorgegroeid richting het toezicht houden op de administratie en het advies bij juridische zaken. Met een afgeronde Poolse rechtmaster, een afgeronde master Europees recht en haar huidige Bachelor Nederlands recht is Anna van alle markten thuis."
Anna Kowalska

Techniek & Dashboard

"We zijn erg trots op de software achter WebwinkelKeur. Middels ons dashboard beheren leden op een eenvoudige manier hun klantbeoordelingen, bekijken ze allerlei statistieken en installeren ze WebwinkelKeur. Pepijn is het technisch wonder dat dit allemaal mogelijk maakt."
Pepijn Borsje

Design & Usability

"Een mooi design is snel gemaakt, een mooi doordacht en gebruiksvriendelijk design is daartegen heel andere koek. Ben houdt zich dan ook bezig met de frontend ontwikkeling van WebwinkelKeur. De website die je nu bekijkt is dan ook het resultaat van zijn inspanningen."
Ben Boogaardt

Techniek & Innovatie

"De basis van WebwinkelKeur is technische innovatie. Zonder de juiste automatisering is het onmogelijk om een groot ledenbestand op een betaalbare manier te beheren en te controleren. Albert spreekt niet alleen vloeiend Nederlands, Engels & Duits, maar babbelt ook uitstekend HTML5, CSS, PHP, XML, Python, Django, JavaScript, MySQL, nginx, PostgreSQL, Perl, Ruby, & ActionScript 3 en is daarmee onze technische held."
Albert Peschar