Win jaar gratis WebwinkelKeur EU abonnement!

Ons succes hebben we te danken aan onze leden. Om onze leden ook een plaatsje te geven bij ons op kantoor hebben we een leuke winactie bedacht!

We willen bij ons op kantoor graag onze leden wat meer onder de aandacht brengen. Dit willen we doen door koffiemokken en ander materiaal van onze leden te verzamelen, zodat bezoekers kunnen zien aan welke webwinkels we ons succes te danken hebben. We vragen jou daarom om jouw promotiemateriaal toe te sturen, denk hierbij aan mokken, pennen, notitieblokjes.

Gebruik je dit soort materiaal om je webshop te promoten, stuur ons dan wat leuks op en zodra we dat binnen hebben, maken we daar een leuke foto van en kom je binnenkort op onze Facebook pagina te staan.

Onder de inzenders verloten we een jaar lang gratis ons keurmerk + klantbeoordelingsysteem EU pakket!

Je kunt je promotiemateriaal sturen naar:

Stichting WebwinkelKeur
M.H. Tromplaan 8
7511JK Enschede

Dus, wees zo origineel mogelijk en stuur ons je leukste materiaal op! We kiezen eind juli de winnaar.

De eerste hebben we al binnen van "Succes met je webshop", één van onze partners waar we mee samen werken.
De eerste hebben we al binnen van één van onze partners waar we mee samen werken.

Update: inmiddels al meer promotiemateriaal binnen gekregen, waarvoor dank :)
Update: inmiddels al meer promotiemateriaal binnen gekregen, waarvoor dank 🙂