De eerste dag van de webwinkel in Nederland

Consumenten hebben 1 dag om te profiteren van speciale acties

Op woensdag 15 april 2015 vindt Dag van de Webwinkel voor het eerst plaats in Nederland. Een online evenement om Nederlandse webwinkels in de kijker te zetten en om de consument te verrassen met leuke aanbiedingen. Het evenement werd al eerder succesvol georganiseerd bij onze zuiderburen.

Het is bijna zover
Nog een week voor het startschot. Op 15 april kunnen de consumenten 24u lang genieten van de leuke kortingen die onze deelnemers bieden. Een korte, maar krachtige actie waarmee het online shoppen in de kijker wordt gezet. Om de online shoppers al warm te maken voor dit event, zijn alle aanbiedingen een week voor deze dag gepubliceerd.

Kwalitatief aanbod
In België groeide dit concept na vier jaar uit tot een succesvol, online evenement. Conversics, de organisatie achter het idee, voelde dat er ook in Nederland kansen liggen. Voor deze eerste Nederlandse editie, besloot Conversics het anders aan te pakken dan in België. Met een maximum aan vijftig deelnemende winkels wil het starten met een zo kwalitatief mogelijk aanbod. “Deze aanpak biedt ons de mogelijkheid om meer in de diepte dan in de breedte te werken. We leren de markt beter kennen waardoor we weten waar we best kunnen bijschaven naar volgende edities toe,” zegt Tom Dupon, zaakvoerder van Conversics. Zowel grote als kleinere webwinkels doen mee. Zo wordt er een plek gecreëerd om nieuwe, opmerkelijke winkels te ontdekken en te onthouden.

Hoe werkt het
Online shoppers die surfen naar www.dagvandewebwinkel.nl zullen al snel geprikkeld worden door het gevarieerd aanbod aan webwinkels: leuke hebbedingetjes of meubels, lingerie, verzorgingsproducten en zelfs keukenapparatuur. Via het platform zijn de aanbiedingen overzichtelijk afgebeeld waardoor er snel en efficiënt gewinkeld kan worden aan voordelige prijzen.

Consumenten hebben 1 dag om te profiteren van speciale acties

Neem je met je webwinkel deel aan de eerste editie van Dag van de Webwinkel?
Na vier succesvolle edities van hét jaarlijkse Belgische online evenement “Dag van de Webshop”, verleggen we onze grenzen naar Nederland. Met ondersteuning van de juiste partners en uit vraag van Nederlandse webwinkels, organiseren we dit jaar voor het eerst Dag van de Webwinkel. Op woensdag 15 april 2015 staan Nederlandse webwinkels, groot en klein, in de belangstelling op www.dagvandewebwinkel.nl! De deelnemende webwinkels geven dan een unieke aanbieding die slechts 24 uur geldig is.

Een onweerstaanbaar aanbod
Het succes van Dag van de Webwinkel hangt grotendeels af van de unieke promoties die webwinkels tijdens deze 24 uur te bieden hebben. Dit is een uitgelezen kans om met je online shop de aandacht te trekken van de klanten door hen te overweldigen met een nooit eerder geziene promotie!

Extra voordeel voor WebwinkelKeur leden
Wil je met je webwinkel ook deelnemen aan Dag van de Webwinkel? Dat kan! Je kan je webwinkel eenvoudig registreren via www.dagvandewebwinkel.nl. Voor leden van WebwinkelKeur hebben we een mooie korting bedongen. Schrijf je webwinkel nu in op www.dagvandewebwinkel.nl, gebruik de code KEUR15 en betaal slechts € 200 in plaats van € 250!

Meer weten?
Nog niet helemaal overtuigd, maar wil je meer weten over Dag van de Webwinkel? Contacteer ons via:

Website: www.dagvandewebwinkel.nl
E-mail: melisa@dagvandewebwinkel.nl