Een widget personaliseren

WebwinkelKeur biedt de mogelijkheid om middels iframe code jouw beoordelingsscore weer te geven op je webwinkel. Deze functie noemen we de WebwinkelKeur widget, hoe je de code genereert lees je door door te klikken naar deze uitleg.

Met de nodige technische kennis is het mogelijk om de weergave van de widget zelf aan te passen door het toepassen van je eigen CSS code.

Voorbeeld van aangepaste widget op FreshlyMind.com
Voorbeeld van aangepaste widget op FreshlyMind.com

De standaard iframe code

Een voorbeeld van een Iframe genereert door onze wizard, in deze code zie je onder andere variabelen als “language” staan. Deze code kun je uitbreiden met de variabele “css” om het uiterlijk van de widget te wijzigen.

<iframe src="https://dashboard.webwinkelkeur.nl/webshops/widget_html?id=<het ID van de webwinkel>&layout=new_default&theme=dark&color=%23ea0e8b&show=yes&view=slider&amount=6&width=manual&width_amount=280px&height=250px&interval=5000&language=nld" scrolling="no" class="wwk-widget-iframe wwk-widget--new_default wwk-widget--new_default--dark" style="border: 0; height: 250px!important; width: 280px!important;"></iframe>

CSS variabele toepassen

Gebruik maken van CSS variabele kan op 2 manieren, middels het rechtstreeks doorgeven van CSS code of middels het laden van een extern CSS bestand.

Voorbeeld CSS code: css=body{background:blue;}

Voorbeeld importeren van een CSS bestand: css=https://mywebsite.com/custom-widget.css

De complete documentatie van de widget vind je in onze API documentatie. Heb je zelf een widget op maat gemaakt? Laat het ons weten, dan delen we jouw creatie graag als voorbeeld.

Logo Webwinkelkeur + het cijfer groter + sterren, zonder het aantal reviews:

Voeg daarvoor het volgende aan de url toe:

&css=.wwk-widget–new_button_stars .wwk-widget__balloon{width:35px !important;height:35px !important;line-height:35px !important;font-size:.9rem !important;}.wwk-widget–new_button_stars .wwk-widget__reviews_count{display:none;}