JouwWeb: integratie met WebwinkelKeur nu mogelijk!

teamwork jouwweb webwinkelkeur

Goed nieuws voor de JouwWeb gebruikers! Hoewel je met onze API zelf integraties kunt bouwen en met onze HTML-codes bij bijna alle SaaS-oplossingen en webwinkelsoftwares wel onze uitingen kunt plaatsen, hebben we nu een eenvoudigere manier ontwikkeld om direct WebwinkelKeur te koppelen met JouwWeb. Hiervoor introduceren we de JouwWeb koppeling. Op deze manier hopen wij dat je met jouw JouwWeb webshop binnen no time onze uitingen kunt integreren.

integratie jouwweb webshop

JouwWeb

JouwWeb is met meer dan 750.000 gebouwde websites een ervaren partij. Momenteel hebben zij 20.000 actieve betalende gebruikers, wat betekent dat het aantal gebruikers binnen 14 maanden is verdubbeld. Met deze gegevens en 7.700 actieve webshops, een klantscore van 9.1 én scherpe prijzen is JouwWeb zeker een grote speler op de markt.  Niet zo gek dus dat WebwinkelKeur daar een integratie voor heeft ontwikkeld. We hopen in ieder geval op een mooie samenwerking! Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor jou binnen JouwWeb? Dan adviseren wij een kijkje te nemen op hun website.

Installatie instructies

Voor de module van JouwWeb hebben we 4 instructies uitgewerkt (sidebar, banner, widget en de algemene integratie). Met bijbehorende screenshots hopen wij dat het integreren kinderspel wordt. De instructies kun je terugvinden op de modulepagina van JouwWeb.

Mocht je na het zien van de instructies nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder voor het correct integreren van onze uitingen binnen deze module.

Verschillende module integraties

Bij WebwinkelKeur hebben we meer dan 6.000 aangesloten webshops die gebruikmaken van verschillende softwares. We bieden daarom vrijwel met iedere software een integratie aan. Bekijk hier welke integraties wij hebben en klik op de module waar jij gebruik van maakt voor de integratie instructies. Staat je software er niet tussen? Laat het ons weten! Je kunt overigens te allen tijde met onze API en HTML-codes onze uitingen integreren (wel wat programmeerkennis vereist ;-)).