Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Eenvoudige installatie keurmerk

Installeren van WebwinkelKeur is niet moeilijk. Startpunt voor de installatie is altijd jouw persoonlijke login via https://dashboard.webwinkelkeur.nl. Voor installatie is eerst een goedkeuring vereist.

Als je na het inloggen op Installatie > Wizard klikt, dan vind je daar stap-voor-stap persoonlijke instructies om WebwinkelKeur te installeren. Vergeet ook niet de tips voor de juiste plaatsing van je keurmerk te lezen.

Installeren is heel eenvoudig. Selecteer jouw webwinkel software en krijg vervolgens een instructie op maat voor de installatie. We ondersteunen hierbij vrijwel alle veelgebruikte webwinkel software.

Screenshot van de installatie wizard

Modules voor meeste webwinkel software

Momenteel hebben we kant-en-klaar modules voor de volgende software. Staat jouw software er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op, integratie is vrijwel nooit een probleem.

Meer dan een logo

In tegenstelling tot andere keurmerken, bieden we meer dan enkel een mooi logo. We hebben tal van integratiemogelijkheden waaronder onze speciale sidebar, hiermee kunnen jouw bezoekers de echtheid van het keurmerk controleren en reviews lezen zonder je webwinkel te verlaten. Ook bieden we een widget met de laatste klantbeoordelingen aan waarmee je jouw gemiddelde beoordeling eenvoudig toont op jouw webwinkel en banners welke direct wijzen op de voordelen van het WebwinkelKeur. Hiermee haal je meer rendement uit ons keurmerk. WebwinkelKeur is dus veel meer dan alleen een logo.

Installatie – Algemene vragen

De sidebar wordt niet geladen, wat nu?

Het komt soms voor dat de WebwinkelKeur sidebar om onbekende redenen niet wordt weergegeven. In dit stappenplan willen we je helpen om zelf het probleem te achterhalen. (meer…)

Alle veelgestelde vragen bekijken

Hoe plaats ik het keurmerk op mijn webwinkel?

Na het ontvangen van een goedkeuring ontvangt u van ons een verwijzing naar een pagina met instructies voor de plaatsing van het keurmerk. Hierbij kunt u kiezen uit verschillende formaten van het keurmerk, zodat u een formaat uit kiezen dat het beste bij uw webwinkel past.

De daarbij behorende HTML code kopieert u van onze site naar uw webwinkel. Hierbij bestaat het logo uit een keurmerk afbeelding welke klikbaar is en verwijst naar uw persoonlijke pagina op WebwinkelKeur waar klanten hun ervaring kunnen achterlaten.

De manier van plaatsen hangt af van uw webwinkel software. In veel gevallen kunt u de html code kopieëren en plakken, in andere gevallen kunt u een (klikbare) afbeelding plaatsen. Mocht u er niet uit komen, neem dan gerust even contact met ons op voor persoonlijke ondersteuning.

Alle veelgestelde vragen bekijken

HTML code genereren voor WebwinkelKeur widget

De WebwinkelKeur widget maakt het mogelijk om de laatste klantervaringen + de gemiddelde klantwaardering weer te geven op uw eigen webwinkel. Deze widget is middels een klein stukje javascript op vrijwel elke webwinkel te plaatsen. (meer…)

WebwinkelKeur Javascript integratie installeren middels Google Tag Manager

Installatie van onze sidebar middels Google Tag Manager kan handig zijn wanneer je het laden van externe scripts overzichtelijk binnen Google Tag Manager wilt regelen. Tevens is het een oplossing voor webwinkel software welke wel Google Tag Manager ondersteuning biedt, maar geen andere mogelijkheden tot het plaatsen van Javascript code.  Maak je gebruik van deze optie, zorg er dan voor dat onze javascript code niet nogmaals geladen wordt door een eventuele module. (meer…)

Ontwikkelaars

Voor geavanceerde opties hebben we een Integratie handleiding voor ontwikkelaars beschikbaar. Tevens hebben we een volledige JSON API welke beschikbaar is voor leden via het dashboard.

Gerelateerd aan Modules