Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Eenvoudige installatie keurmerk

Installeren van WebwinkelKeur is niet moeilijk. We hebben hiervoor een eenvoudige stap-voor-stap installatie wizard. Hierbij selecteer je eenvoudig jouw webwinkel software en krijg je vervolgens een instructie op maat voor installatie. We ondersteunen hierbij vrijwel alle veelgebruikte webwinkel software.

Screenshot van de installatie wizard

Screenshot van de installatie wizard

Modules voor meeste webwinkel software

Momenteel hebben we kant-en-klaar modules voor de volgende software. Staat jouw software er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op, integratie is vrijwel nooit een probleem.

Ontwikkelaars

Voor geavanceerde opties hebben we een Integratie handleiding voor ontwikkelaars beschikbaar. Tevens hebben we een volledige JSON API welke beschikbaar is voor leden via het dashboard.

Meer dan een logo

In tegenstelling tot andere keurmerken, bieden we meer dan enkel een mooi logo. We hebben verschillende bannermaterialen beschikbaar. Zo hoef je jouw webwinkel niet te verlaten om de echtheid van ons keurmerk te controleren middels onze javascript integratie, plaats je eenvoudig onze speciale sidebar, hebben we een widget met de laatste klantbeoordelingen en is er speciaal bannermateriaal welke direct wijzen op de voordelen van het WebwinkelKeur. Hiermee haal je meer rendement uit ons keurmerk. WebwinkelKeur is dus veel meer dan alleen een logo.

Gerelateerd aan Modules