Nieuwe mogelijkheden widgets!

widgets

Bij WebwinkelKeur zitten we niet stil. Blijven innoveren is onze missie. We werken hard om onze diensten en producten te optimaliseren, zodat jij gebruik kan maken van onze gave tools. Zo hebben we ook hard gewerkt aan onze widgets!

Widgets

De widget is een interactieve tool die je kunt plaatsen op je webwinkel als je lid van ons bent. Deze tool laat je het gemiddelde cijfer zien, aantal sterren en de beoordelingen van je klanten. Op die manier kunnen je bezoekers de recensies lezen, zonder dat ze jouw webwinkel hoeven te verlaten. Tevens geeft het cijfer en aantal sterren direct een indruk van de klantenservice die je levert. Een must have voor iedere webwinkel dus.

Vele mogelijkheden

Hoewel we al erg trots zijn op onze ontwikkelde tools, kan het altijd nóg beter! Naast dat we ervoor hebben gezorgd dat de sidebar en widget nog sneller worden ingeladen bij je webwinkel , zijn er nu nog meer mogelijkheden met de widget. Voor de standaardwidget is er nu nog een lay-out beschikbaar, namelijk ‘Modern’. Deze ziet er als volgt uit:

widgets

Daarnaast hebben we meerdere lay-outs toegevoegd die het mogelijk maken om alleen de gemiddelde score weer te geven. Dankzij deze lay-outs is het nu mogelijk om deze score op verschillende plaatsen van de webwinkel te plaatsen, zoals de header.

Deze widgets zien er als volgt uit:

Installatie

De nieuwe lay-outs zijn terug te vinden binnen ons dashboard. Daar kan je overigens alle tools en afbeeldingen terugvinden en zien hoe deze te implementeren zijn binnen een bepaalde webwinkelsoftware. PLUS- en PRO-leden kunnen gebruik maken van de nieuwe mogelijkheden en lay-outs van de widget. Met deze pakketten kun je tevens automatisch uitnodigingen versturen voor een beoordeling. 15 uitnodigingen per maand voor START, 1000 voor PLUS en 3000 voor PRO. Waardoor het verzamelen van recensies nog gemakkelijker gaat!

Ook gebruik maken van deze toffe nieuwe mogelijkheden? Meld je hier aan of upgrade eenvoudig je pakket binnen ons dashboard!