Shopware 6: integratie met het WebwinkelKeur keurmerk nu beschikbaar!

shopware 6 plug-in

Woohoo, fijn nieuws voor de Shopware 6 gebruikers onder ons. We hebben een plug-in ontwikkeld om WebwinkelKeur te koppelen met deze software. Ondanks dat je met onze API zelf al integraties kunt bouwen, zorgen plug-ins voor een makkelijkere manier om WebwinkelKeur te installeren binnen jouw webshop. Zo hopen wij dat je binnen no time onze diensten hebt geïntegreerd. Je hebt het immers al druk genoeg als webwinkelier :-).

Keurmerk en reviewsysteem voor Shopware 6

reviews verzamelen met shoptraderDankzij onze Shopware 6 module integreer je nu met groot gemak het keurmerk en reviewsysteem binnen jouw webshop. Op deze manier kun je optimaal gebruikmaken van onze diensten. De module van Shopware 6 stelt je in staat elke klant van jouw webshop automatisch een reviewverzoek te versturen. Met behulp van de interactieve sidebar, widget en tooltip kan je op jouw webshop je reviews en zekerhedenbadges tonen, zonder dat de bezoeker daarvoor jouw website hoeft te verlaten!

Installatie instructies voor Shopware 6

Met onze duidelijke installatiehandleiding, die je zowel in ons Dashboard als in de FAQ op deze website vindt, kan je de module en sidebar makkelijk installeren. Na installatie zal elke klant, wiens bestelling door jou via Shopware 6 wordt afgerond, binnen het door jou vooraf ingestelde aantal dagen een reviewverzoek ontvangen. Met reviews en de andere uitingen van WebwinkelKeur, vergroot jij het vertrouwen dat klanten krijgen in jouw webshop en zal je jouw conversie ook zien stijgen.

shopware 6 dashboard
Dashboard Shopware 6

Verschillende module integraties

Heb je wél een webshop, maar maak je géén gebruik van Shopware 6? No problem! Gezien we bij Webwinkelkeur meer dan 7.000 aangesloten webshop hebben, bieden we voor verschillende software integraties aan. Je vindt ze hier allemaal terug. Staat die van jou er niet tussen? Let us know! Tevens kun je met onze API en HTML-codes te allen tijde onze uitingen integreren (let op: wel wat programmeerkennis vereist).