Uw feedback en wat wij er mee doen

Sinds een tijdje wat het mogelijk om feedback te geven op de dienstverlening, dit kon middels een enquête bestaande uit 4 vragen, dit deden we extern middels survey monkey.  Sinds vandaag hebben we besloten deze manier van evalueren wat laagdrempeliger te maken.

Dit doen we door elke beantwoord vraag te voorzien van een eenvoudige waardering middels de bekende 5 sterren plus toelichting. Hiermee staat deze manier van waarderen gelijk aan de manier waarop webwinkels gewaardeerd worden op onze website.

Belangrijker is het natuurlijk dat we ook wat met deze waarderingen doen. De afgelopen maand wat de kritiek vooral gericht op het telefoonnummer op de website. In verband met de part-time betrokkenheid van de meeste mensen achter WebwinkelKeur is het voor ons niet mogelijk om altijd de telefoon op te nemen. Dit was dan ook een punt van kritiek, we hebben dit nu opgelost door het telefoonnummer te vervangen door een bel-mij-terug formulier. Tot nu toe hebben we het idee dat hiermee de dienstverlening is verbeterd.

Naar ons idee moet een keurmerk open en transparant zijn. We delen dan ook graag de uitkomsten van de eerste enquête met u.  Helaas hebben slechts 25 mensen deelgenomen, wat dus een vertekend beeld zou kunnen geven. De vierde vraag betrof een invulveld, deze hebben we niet online geplaatst, omdat hiermee de privacy van de deelnemers niet gewaarborgd kon worden.

Natuurlijk moeten we constant blijven verbeteren. We blijven dan ook graag uw feedback ontvangen, of het nu is middels het feedback formulier of een andere manier. Wij blijven nog dagelijks leren en hopen de komende tijd weer veel nieuwe lessen van u te ontvangen. Alvast bedankt!