Kun je een online cursus annuleren als het tegenvalt? Binnen wat voor termijn?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsKun je een online cursus annuleren als het tegenvalt? Binnen wat voor termijn?
Ingrid Smit asked 2 jaar ago
Ik heb een online cursus gekocht voor € 497 en nu ik de eerste video heb bekeken vind ik dit enorm tegenvallen. Het blijkt dat ik nog een vervolg training moet kopen twv € 997 voordat ik geld verdien. Dus ik baal en wil dit annuleren. De maker van de cursus heeft het goed onderbouwd en op voorhand vermeld dat er geen money back quarantee is. Wat zijn mijn rechten?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Best Ingrid,   Jammer dat de online cursus is tegengevallen. De termijn voor de annulering van online diensten is net als bij producten 14 dagen na aanschaf. Als je een verklaring hebt afgegeven waarin je afziet van het herroepingsrecht en gelijk gebruikt wilt maken van de dienst geldt dit niet.   Mocht je dit niet hebben verklaard, kun je de bij online diensten nog binnen 14 dagen afzien. Als de dienst niet volledig is geleverd, kun je het geld van de nog te leveren diensten terug ontvangen. Op deze pagina kun je hier meer over lezen.
Natasja answered 2 jaar ago
Ingrid, ik heb het vermoeden dat het bij mij dezelfde cursus betreft. Ben dus erg benieuwd wat je er mee gedaan hebt.