Zien we jou op de webwinkelvakdagen woensdag en donderdag?

Aanstaande woensdag en donderdag is het weer zover; de jaarlijkse Webwinkel Vakdagen. Net als vorig jaar staan ook wij weer op de jaarbeurs in Utrecht. We zouden het leuk vinden om kennis met je te maken. Kom dus gerust langs.

De Webwinkel Vakdagen is het grootste event voor de webwinkel branche wat jaarlijks wordt gehouden in de jaarbeurs Utrecht. De toegang is volledig gratis en naast alle bedrijven uit de branche zijn er ook veel interessante sprekers. De Webwinkel Vakdagen is daarmee zowel voor de beginner als voor de gevorderde webwinkelier een leuk event om te bezoeken.

Net als vorig jaar zijn ook wij weer aanwezig. Je vindt ons op stand S30 van de start-up village. Vanwege de drukte van vorig jaar komen we dit jaar met wat meer mensen, zodat je niet (lang) hoeft te wachten om kennis te maken of vragen te stellen. Ook hebben we ook dit jaar weer een aantal leuke acties en nieuwe diensten. Reden genoeg dus om een praatje met ons te maken.

We staan in de start-up village op plek S30
We staan in de start-up village op plek S30

Meertalig pakket

Sinds kort bieden we een meertalig pakket, waarmee je jouw klanten in hun eigen taal kunt uitnodigen. De mogelijkheden van dit pakket worden dit jaar steeds verder uitgebreid. Tevens krijg je bij het EU pakket ook het Europees erkende EMOTA keurmerk. Het EU-pakket is dus uiterst geschikt voor de Nederlandse webwinkel die ook buiten de eigen landgrenzen wil gaan ondernemen.

Notitie, 18 december 2019: EMOTA stopt met bestaan vanaf 1 januari 2020. Alternatief voor het Europese keurmerk: ValuedShops.

Telefoonservice

Ook zijn we dit jaar gestart met onze telefoonservice. Deze dienst is primair bedoeld voor webwinkels die niet zelf de mogelijkheid hebben om de hele dag telefonisch bereikbaar te zijn of die deze mogelijkheid wel hebben, maar het niet efficiënt vinden om telkens gestoord te worden door de telefoon. Voor een vast bedrag per gesprek maak je gebruik van onze gedeelde telefoniste. We demonstreren je graag de mogelijkheden van de telefoondienst tijdens de Webwinkel Vakdagen.

Kom dus even een handje schudden

We vinden het altijd leuk om even een handje te schudden. Met meer dan 3.000 webwinkels kennen we helaas niet alle gezichten van onze leden, maar we vinden het wel leuk om er zoveel mogelijk te (leren) kennen. Kom dus gerust even kennis maken (S30, Start-up Village) met Jelmer, Daniel, Tristan of Marcel. Graag tot aanstaande woensdag of donderdag.