WebwinkelKeur installatie Mijnwebwinkel PRO

Met het Mijnwebwinkel PRO pakket kan je ook de opties toepassen van het MijnwebwinkelGrow pakket.

• Toon de sidebar op je webwinkel. De installatie stappen vind je terug in je dashboard > installatie > sidebar.
  • De widget kan je plaatsen op je webwinkel met de Google Tag Manager.
  • Toon de interactieve banners op je webwinkel. Je vind de banners terug onder installatie > banners. Hier vind je verschillende banners en verschillende codes. Plaats de code op een willekeurige plek op je webwinkel om de banner te plaatsen.

WebwinkelKeur widget installeren Mijnwebwinkel zonder Google Tag Manager

We raden je als Mijnwebwinkel gebruiker sterk aan om de sidebar en onze widget te installeren via Google Tag Manager.

Wil je nog niet gebruik maken van GTM? Dan bieden we een alternatief, maar deze biedt wel beperkte mogelijkheden en is daarom sterk af te raden.

Widget plaatsen met een afbeelding (beperkte functionaliteit)

Voor het plaatsen van de review widget met enkel een afbeelding op je MijnWebwinkel webshop volg je de volgende stappen:

Stap 1: Zoek je ‘webwinkel ID’ en ledenpagina URL op. Deze vind je onderaan de keurmerk plaatsen pagina in jouw WebwinkelKeur dashboard.

Stap 2: Login op je Mijnwebwinkel webshop en ga naar ‘Vormgeving’. Kies vervolgens voor de optie ‘Indeling’.
(meer…)