Webwinkel Archives - Pagina 2 van 12 - WebwinkelKeur

Wij bieden voor Lightspeed gebruikers ook product reviews aan als extra dienst. De kosten hiervan bedragen 9,95 per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product reviews: Klanten nemen betere aankoopbeslissingen, wat resulteert in minder retouren. Verhoog de omzet met behulp van “social proof”. Verdien sterren in de onbetaalde Google-resultaten voor jouw productpagina’s en Continue Reading

Wij bieden product reviews voor Shopify aan als extra dienst. Stuur een uitnodiging naar je klanten om hun producten te beoordelen, en laat hiermee aan andere bezoekers zien hoe goed jouw assortiment is! De kosten van product reviews voor Shopify zijn 10 euro per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product review voor Continue Reading

Met product reviews maak je aanspraak op gele sterren bij je producten in Google Shopping. Om dit in te stellen ben je een “feed met product reviews” nodig volgens de specificatie van Google. Wij maken deze automatisch voor je aan. Wanneer je eerste product reviews via ons binnen zijn gekomen, kun je deze naar Google Continue Reading

Als je gebruik wilt maken van product reviews, dien je deze extra dienst eerst te activeren binnen je dashboard. Dit doe je door naar > Beoordelingen > Product reviews te gaan. Om vervolgens product reviews te verzamelen moet je jouw klanten een reviewverzoek sturen, hiervoor is het noodzakelijk om de WebwinkelKeur plugin voor WooCommerce te Continue Reading

Integratie Magento 2 module voor WebwinkelKeur Stap 1: Het is raadzaam eerst een back-up te maken voordat je de module installeert. Stap 2: Voeg de WebwinkelKeur_Magento2 extensie toe aan jouw Magento 2 account vanuit de Magento Marketplace. Stap 3: Op de Command Line Input (CLI) navigeer je naar je Magento project directory. Stap 4: Update je Continue Reading

Integratie Shopware 6 module voor WebwinkelKeur     Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Shopware 6 te installeren:   Stap 1: Login binnen het Dashboard, klik op Installatie > Automatische reviews en kies Shopware 6. Stap 2: Klik op ‘Download de Shopware 6 plug-in’. Je wordt dan naar een nieuwe pagina gebracht. Stap Continue Reading

Voor je met de overige integratie mogelijkheden aan de slag gaat raden we je aan om eerst de Lightspeed App te installeren en hierna de de HTML codes op je webshop te plaatsen. In deze FAQ leggen we uit hoe je gebruik kunt maken van de keurmerk optie binnen Lightspeed, UBB codes en thema’s met WebwinkelKeur Continue Reading

Je moet algemene voorwaarden ter beschikking stellen op een manier waarop de consument deze eenvoudig kan lezen en kan opslaan voor later gebruik. We raden je daarom aan om je algemene voorwaarden naast als normale HTML pagina, ook als PDF beschikbaar te stellen.