Fruugo

bram asked 3 jaar ago
Hi, we hebben sinds kort een koppeling met fruugo. er moet geen beoordeling hier naar worden gestuurd.   mvg
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Bram, Zoals ik het zie lijkt Fruugo een reseller platform te zijn. Het is inderdaad goed als de mails dan niet naar klanten gaan die via dat platform bestellen. We zullen intern bespreken of e-mailadressen eindigend op @fruugo.com kunnen worden geblokkeerd. Helaas kan ik dit niet vandaag al voor je regelen. Voor die uitnodigingen die dus al klaar staan kan je klikken op 'verzoek tot verwijdering'. Daarmee worden die individuele uitnodigingen niet verstuurd. Groet, Asoka
bram answered 3 jaar ago
Hi Asoka,   top. ze krijgen nu een hard bounce zie ik, maar het gaat wel van mijn invites af.       Bram
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Bram,   Het klopt inderdaad dat ze meetellen als ze uiteindelijk wel verstuurd worden. Daarom het advies om een verzoek tot verwijdering te doen zo lang het e-mail domein nog niet geblokkeerd is. Groet, Asoka
Laura answered 1 jaar ago

Fruugo heeft maar de helft van mijn bestelling geleverd. Deze helft was van slechte kwaliteit dus wil ik terugsturen maar uiteraard wil ik het volledige geld bedrag terug krijgen. En Fruugo via de hulp manier op de website en de mail reageren niets ze willen met symbolen praten het lijkt alsof ze alleen Chinees begrijpen