Reviews - de beste verkoper

Tevreden klanten zijn de beste verkoper van jouw webshop!

<b>Verzamel reviews voor je webshop</b>

Verzamel reviews voor je webshop

Reviews, beoordelingen, recensies – hoe je ze ook wilt noemen. Over één ding kunnen we het over eens zijn: ze zijn goud waard voor je webwinkel. Het toont de verleende service van jouw online shop aan je potentiële klant. Met het reviewsysteem van WebwinkelKeur verzamel je eenvoudig beoordelingen van jouw webwinkel. Dit doen we al sinds 2010!

Naast reguliere reviews zoals klantbeoordelingen, kun je bij WebwinkelKeur ook product reviews verzamelen voor jouw WooCommerce, Lightspeed en Shopify webshop.

Samen met jou maken we het effect van reviews nóg krachtiger.
Verzamel reviews
<b>Toon reviews op je webwinkel met onze tools</b>

Toon reviews op je webwinkel met onze tools

Het tonen van deze waardevolle klantbeoordelingen doe je met onze interactieve tools. Deze zijn speciaal ontwikkeld voor jouw webshop. Dankzij onze sidebar, widget en tooltip creëer je meer vertrouwen bij je bezoeker.

Eerste indrukken zijn tevens belangrijk in de zoekresultaten van Google! Middels onze integraties voor de reviews in Google, kan jouw webshop opvallen binnen de zoekmachineresultaten! Denk hierbij aan: Google Seller Rating, Rich Snippet sterren, Google Shopping en Google Business reviews.

Val op en creëer vertrouwen, ook in de Google zoekresultaten!
<b>Automatisch reviews verzamelen</b>

Automatisch reviews verzamelen

Onze innovatie software maakt het mogelijk om automatisch reviews te verzamelen. Meer tijd voor jou om je bezig te houden met andere belangrijke webwinkelzaken! Met onze one-click-reviews en inmail reviews neem je drempels weg en verzamel je nóg sneller klantbeoordelingen.

Daarnaast bieden we vrijwel met elke webwinkelsoftware een integratie aan. Deze integratie is naadloos gekoppeld met jouw webwinkelsoftware. Je hoeft dus geen programmeur te zijn om onze tools te integreren.

Simpel en zonder technische kennis integreerbaar in jouw webshop.
Meer informatie

Leden beoordelen WebwinkelKeur gemiddeld met een 9.6!

Alle referenties

Je webwinkel onderscheiden van de rest doe je samen met WebwinkelKeur. Met een apart ledenpagina met alle nodige informatie kun je jouw webwinkel extra onderscheiden met de badges. Het onderscheiden van je webwinkel hoeft niet duur te zijn.

<b>Beheer en monitor reviews eenvoudig</b>

Beheer en monitor reviews eenvoudig

Met je eigen persoonlijke dashboard van WebwinkelKeur beheer en monitor je onder andere je (product) reviews eenvoudig.

Je voegt makkelijk externe reviewbronnen toe, die het gemiddelde reviewscore van jouw webshop bepalen op onze tools. Zo word je niet beperkt tot het tonen van een reviewscore die enkel gebaseerd is op de reviews die via ons systeem zijn verzameld. Zo creëren we een nóg eerlijker beeld van jouw klantbeoordelingen voor je bezoeker!

Onterecht een negatieve review ontvangen? Altijd vervelend, maar geen paniek! Wij bieden een goed en eerlijk moderatieproces aan voor onterechte beoordelingen. Zie onze gebruikersvoorwaarden voor meer informatie.