Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Klantbeoordelingen

Klantbeoordelingen voor je webwinkel

WebwinkelKeur is een uniek keurmerk in combinatie met een klantbeoordelingen tool. Klantbeoordelingen verhogen net als een keurmerk je omzet. Het WebwinkelKeur klantbeoordelingen systeem biedt hierbij unieke mogelijkheden. We zijn dan ook constant bezig om ons systeem te innoveren en lopen hiermee voor op andere aanbieders.

Bekijk de introductiefilm
En kom er in 2 minuten achter wat WebwinkelKeur voor jou kan betekenen!

Een hogere omzet met klantbeoordelingen

Klantbeoordelingen verhogen op diverse manieren je omzet. Ze verhogen niet alleen het vertrouwen in je webwinkel, maar zorgen ook voor sociale druk om te kopen. Daarnaast kunnen klantbeoordelingen je vindbaarheid in Google verhogen. Genoeg reden dus om gebruik te maken van klantervaringen voor je webwinkel.

Tevreden klanten zijn de beste marketing.

Lees meer over hoe ook jij je omzet kunt verhogen!

Klanten uitnodigen

Wil je meer klantbeoordelingen verzamelen? Dan is het vragen van je klanten voor een uitnodiging een vereiste, doe je dit niet, dan loop je het risico dat alleen ontevreden klanten de moeite nemen om een ervaring achter te laten. Ons systeem stuurt automatisch een uitnodiging per e-mail naar je klanten waneer je dat wilt. Deze uitnodiging wordt een aantal dagen na voltooiing van de bestelling verzonden zodat je klant de bestelling al in huis heeft, maar de bestelling nog vers in het geheugen staat. Je daarbij zelf instellen wanneer deze e-mails verzonden worden. Deze automatische koppeling is voor PLUS leden en modules zijn beschikbaar voor de meeste webwinkel software. Wil je liever zelf handmatig kiezen wie je uitnodigt? Ook dat is mogelijk.

Geheel automatisch met ons PLUS pakket.

Zowel handmatig als automatisch uitnodigingen klanten mogelijk.

Klantbeoordelingen publiceren

De door jou verzamelde klantervaring geeft je eenvoudig weer op je eigen webwinkel. Dit kan o.a. middels de speciale widget. Deze widget geeft de gemiddelde klantbeoordeling weer met daarbij afwisselend de ervaringen van je klanten. Hiermee zien nieuwe klanten direct de hoge klanttevredenheid. De widget is geheel te personaliseren, zowel qua weergave, afmetingen en kleur.

"Onafhankelijke klantervaringen boosten het klantvertrouwen"

Geef klantbeoordelingen eenvoudig weer op je eigen webwinkel.

Bang voor negatieve beoordelingen?

Veel webwinkels zijn bang voor (onterechte) negatieve beoordelingen. Negatieve beoordelingen komen bij ons standaard 14 dagen in quarantaine en worden pas na deze periode publiek weergegeven. Die tijd kun je gebruiken om zelf met de klant tot een oplossing te komen of om ons in te schakelen wanneer de klantervaring naar jouw idee onterecht is.

Daarnaast biedt ons systeem hoor- en wederhoor. Zo kun je jouw kant van het verhaal plaatsen onder elke beoordeling. Zo zien toekomstige klanten hoe je omgaat met ontevreden klanten. We zien daarbij dat enkele negatieve ervaringen waarop serieus gereageert wordt het vertrouwen in je webwinkel juist verhogen. Ook negatieve ervaringen kunnen op die manier positief werken. Je hoeft dus niet bang te zijn voor (onterechte) negatieve beoordelingen.

Beoordelingen eerlijk en onafhankelijk verzameld.

"Ook negatieve beoordelingen werken positief."

Eenvoudige installatie

We bieden klant-en-klare modules voor de meeste webwinkel software waaronder Magento, Opencart, Prestashop, Woocommerce, Virtuemart, SEOshop, Shoppagina, Shoptrader, Shopify, Mijnwebwinkel, myShop en Luondo. Voor overige webwinkels is het zeer eenvoudig ons systeem te integreren middels onze API. Twijfel je of dat mogelijk is voor jouw webwinkel, neem dan even contact met ons op..

Modules voor vrijwel alle webwinkel software

Modules voor vrijwel alle webwinkel software

Kom je er niet uit? We helpen graag!

Betaalbaar voor elke webwinkel

Een keurmerk prijzig? Niets is minder waar, je betaalt bij ons slechts €8,95 per maand. Wil je jouw klanten pro-actief uitnodigen, dan raden we ons PLUS pakket aan voor €12,95 per maand. Hiermee verdient zelfs de kleinste webwinkel het lidmaatschap in no-time terug. Niet voor niets verwerkten we de laatste jaren meer dan 10.600 aanmeldingen. Wil je meer mogelijkheden waaronder meertalige ondersteuning? Vergelijk dan onze verschillende pakketten.

Waarom teveel betalen?

Slechts €8,95 per maand.