Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Klantbeoordelingen

Reviews: de beste verkoper!

Reviews, beoordelingen, recensies – hoe je ze ook wilt noemen. Over één ding kunnen we het over eens zijn: ze zijn goud waard voor je webshop. Het toont de verleende service van jouw webwinkel aan je potentiële klant. Met het reviewsysteem van WebwinkelKeur verzamel je eenvoudig beoordelingen. Verzamelde reviews publiceer je vervolgens eenvoudig op je eigen webshop, maar ook als Sterren in Google.

Toon reviews met onze tools

Het tonen van deze waardevolle beoordelingen doe je met onze interactieve tools die speciaal zijn ontwikkeld voor jouw webshop. Dankzij onze sidebar, widget en tooltip creëer je vertrouwen bij je zoeker. Met het PRO-pakket nodig je je klanten zelfs in verschillende talen uit voor een beoordeling.

Eerst indrukken zijn ook in de zoekresultaten van Google van belang. Middels onze rich snippet code en Google Seller Rating integratie, kan jouw webshop ook opvallen binnen de zoekmachineresultaten!

"Gemakkelijk en op verschillende manieren!"

Verzamel reviews automatisch

Onze innovatieve software maakt het mogelijk om automatisch beoordelingen te verzamelen. Meer tijd voor jou om je bezig te houden met andere belangrijke webwinkelzaken! Met onze one-click-review en inmail neem je drempels weg en verzamel je nóg sneller reviews.

Daarnaast bieden we vrijwel met elke webwinkelsoftware een integratie aan. Deze integratie is naadloos gekoppeld met jouw webwinkelsoftware. Je hoeft dus geen programmeur te zijn om onze tools te integreren.

"Laat het verzamelen van reviews aan ons over!"

Beheer en monitor reviews eenvoudig

Met je eigen persoonlijke dashboard van WebwinkelKeur beheer en monitor je onder andere reviews eenvoudig. Tevens kun je binnen ons dashboard de promotiemiddelen personaliseren. Dit is mogelijk vanaf een PLUS-pakket.

Onterecht een negatieve review ontvangen? Geen paniek! Wij bieden een goed en eerlijk moderatieproces aan voor onterechte beoordelingen. Zie onze gebruikersvoorwaarde voor meer informatie.

"Alles beheren binnen je eigen WebwinkelKeur dashboard"

Voeg externe reviewbronnen toe

Je voegt makkelijk externe reviewbronnen toe, die het gemiddelde reviewscore van jouw webshop bepalen op onze tools. Zo word je niet beperkt tot het tonen van een reviewscore die enkel gebaseerd is op de reviews die via ons systeem zijn verzameld. Zo creëren we een nog eerlijker beeld van jouw webshop voor je bezoeker!

"Voeg eenvoudig reviews samen op 1 ledenpagina"

Leden beoordelen WebwinkelKeur gemiddeld met een 9.6 Meer referenties >

Wil jij ook het WebwinkelKeur voor jouw webwinkel?