Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Raak niet verstrikt in welles/nietes discussies met uw klant

U kunt als winkelier nog zo goed uw best doen, maar op een gegeven moment kan er een geschil ontstaan. U kunt dan zelf oneindig in discussie blijven met uw klant, maar soms werkt bemiddeling van een derde beter. WebwinkelKeur probeert hierbij te helpen, we luisteren naar beide kanten van het verhaal en zoeken zo een oplossing. Mocht de oplossing niet mogelijk zijn dan kunnen we in het uiterste geval een bindende uitspraak doen.

bemiddeling-icon

Bindende uitspraak

Het is mogelijk om geschillen voor te leggen aan DigiDispuut, zij doen een bindende uitspraak waar beide partijen zich aan moeten houden. Zo voorkomt u dus een dure gang naar de rechter en verzandt u ook niet in een eindeloze discussie. Deze bindende uitspraak is gratis en vindt geheel online plaats, u hoeft dus geen reiskosten te maken voor de uitspraak van het geschil, iets wat bij andere geschillencommissies vaak wel het geval is. U weet beide waar u aan toe bent en heeft juridische zekerheid zonder de dure gang naar de rechter.

Juridisch advies

Ook wanneer u nog geen conflict heeft, maar graag uw rechten en plichten wilt weten, dan kunt u bij ons terecht voor gratis juridisch advies. We helpen u dan een juridisch, maar ook praktisch antwoord te geven op uw vraag.

Direct aanmelden bij WebwinkelKeur