Integratie keurmerk Archives - Pagina 4 van 7 - WebwinkelKeur

WebwinkelKeur biedt de mogelijkheid om middels iframe code jouw beoordelingsscore weer te geven op je webwinkel. Deze functie noemen we de WebwinkelKeur widget, hoe je de code genereert lees je door door te klikken naar deze uitleg. Met de nodige technische kennis is het mogelijk om de weergave van de widget zelf aan te passen Continue Reading

Het komt soms voor dat de WebwinkelKeur sidebar om onbekende redenen niet wordt weergegeven. In dit stappenplan willen we je helpen om zelf het probleem te achterhalen.

WebwinkelKeur widget & uitingen installeren WordPress Voor het plaatsen van ons logo en/of onze review widget op je WordPress webwinkel moet een stukje HTML geplaatst worden. In deze uitleg leggen we graag uit hoe je dit binnen WordPress instelt.   Stap 1: Login op je WebwinkelKeur account. Stap 2:  Kies binnen het dashboard in het Continue Reading

Installatie van onze sidebar middels Google Tag Manager kan handig zijn wanneer je het laden van externe scripts overzichtelijk binnen Google Tag Manager wilt regelen. Tevens is het een oplossing voor elke webshop software die een Google Tag Manager ondersteuning biedt, maar geen andere mogelijkheden tot het plaatsen van Javascript code.  Maak je gebruik van Continue Reading

Met het Mijnwebwinkel Premium pakket kun je ook de opties toepassen van het Mijnwebwinkel GROW en Mijnwebwinkel PRO pakket.  Verstuur automatische uitnodigingen! Om dit te installeren log je in op je WebwinkelKeur dashboard > installatie > automatische uitnodigingen. Volg de stappen die hier staan om de automatische review uitnodigingen te installeren.  Gebruik maken van de Continue Reading

Integratie Opencart module voor WebwinkelKeur Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Opencart te installeren.   Stap 1: Download de module vanaf OpenCart.com Stap 2: Upload de bestanden in de map src/ naar de webserver (we raden een backup van jouw webshop aan alvorens installatie). Stap 3: De module kan nu worden ingeschakeld in Continue Reading

Integratie Prestashop module voor WebwinkelKeur Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Prestashop te installeren.   Stap 1: Download de PrestaShop module. Stap 2: Upload de ZIP via de online beheer interface van Prestashop, klik hiervoor op ‘Modules & Services’ en kies rechtsboven voor ‘Module toevoegen’. Upload daarna de via WebwinkelKeur gedownloade ZIP. We Continue Reading

Integratie WordPress / WooCommerce module voor WebwinkelKeur Stap 1: Ga naar je WordPress Admin Panel (inloggen kan vaak via naamwebwinkel.nl/wp-admin/ ) Stap 2: Klik op ‘Plugins’ > ‘Nieuwe plugin’. Stap 3: Type in het zoekveld ‘WebwinkelKeur’ in > klik op ‘Plugin zoeken’ en je zal de WebwinkelKeur module vinden. Stap 4: Klik bij de WebwinkelKeur Continue Reading

Integratie Drupal module voor WebwinkelKeur Deze uitleg is bedoeld om de Drupal module te installeren.   Stap 1: Download de Drupal module Stap 2: Upload de map webwinkelkeur/ naar de map sites/all/modules/ op je server. Stap 3: Navigeer naar de pagina ‘Modules’ binnen de Drupal-installatie. Stap 4: Activeer de gewenste modules onder het kopje ‘WebwinkelKeur’. Continue Reading

Integratie myShop module voor WebwinkelKeur Stap 1: Login op dashboard.webwinkelKeur.nl met je eigen persoonlijke login. Stap 2: Na het inloggen kom je op het Dashboard terecht. Kies hier in het menu links voor ‘Installatie’. Stap 3: Volg de installatie wizard totdat je in stap 2 aan komt voor de widget of in stap 3 voor de Continue Reading