Webwinkel Archives - Pagina 5 van 12 - WebwinkelKeur

Google seller rating kun je gemakkelijk binnen ons dashboard activeren. Log in binnen ons dashboard ga naar Reviews > Shopreviews > Instellingen > Google Seller Rating > bekijk of je betreffende webwinkel voldoet aan de kwalificatie > Activeer. Er zijn wel vereisten om te kwalificeren voor de sterren van Google Seller Rating. Klik hier voor Continue Reading

Google Seller Rating is niet hetzelfde als de rich snippets in Google. Waar de rich snippets in Google de sterren binnen de organische (onbetaalde) zoekresultaten laat zien, laat Google Seller Rating de sterren binnen de betaalde zoekresultaten (advertenties & Google Shopping) zien. Hoewel beide sterren er vrijwel hetzelfde uit zien, is de werking compleet anders. Continue Reading

Dankzij onze partner Verified Reviews hebben we de mogelijkheid onze leden een Google Seller Rating optie aan te bieden. Deze is helaas niet kosteloos. Het activeren van deze sterren bedraagt 20,- per maand per geactiveerde webwinkel. De facturering gaat per kwartaal en de optie is makkelijk aan- en uit te zetten binnen ons dashboard. De kosten Continue Reading

Niet elke webwinkel kwalificeert voor de Google Seller Rating. De webwinkel moet namelijk aan enkele vereisten voldoen om de sterren te kunnen tonen. Wij hebben ze hieronder voor je opgesomt: De webwinkel heeft de afgelopen 12 maanden minstens 100 unieke reviews verzameld. Dit is helaas nog geen garantie dat de sterren echt getoond worden. Google Continue Reading

Google Seller Rating geïnstalleerd, maar niet zichtbaar? Nu heb je Google Seller Rating geactiveerd en geïnstalleerd en kom je erachter dat de sterren niet zichtbaar zijn. Dit kan verschillende redenen hebben: De webwinkel heeft de afgelopen 12 maanden minder dan 100 unieke reviews verzameld. (Let wel op, het verzamelen van minstens 100 unieke reviews geen Continue Reading

WebwinkelKeur biedt de mogelijkheid om middels iframe code jouw beoordelingsscore weer te geven op je webwinkel. Deze functie noemen we de WebwinkelKeur widget, hoe je de code genereert lees je door door te klikken naar deze uitleg. Met de nodige technische kennis is het mogelijk om de weergave van de widget zelf aan te passen Continue Reading

One-click reviews zijn beoordelingen die zonder schriftelijke toevoeging verzameld kunnen worden. Dit betekent dat de klant, c.q. de consument, een beoordeling kan achterlaten door middel van een eenvoudige klik op een beoordelingscijfer. Vanaf dat moment wordt de beoordeling opgeslagen. De klant kan dan er nog voor kiezen om een schriftelijke toevoeging aan de beoordeling toe Continue Reading

Ja, WebwinkelKeur controleert tijdens haar keuringen wel op een SSL-certificaat. Het is sinds 15 juni 2018 verplicht om bij ons een beveiligde verbinding te hebben. Wij raden je dringend aan om minimaal SSL te installeren. Het kan gezien worden als minimale vereiste voor een veilige webwinkel en daarmee als wettelijke verplichting. Ook voor het goed Continue Reading

Het beoordelingscijfer is een cijfer dat gebaseerd is op de sterren die je krijgt van klanten die een beoordeling achterlaten. Dit cijfer wordt getoond in de sidebar, in onze widget en op jouw ledenprofiel. Van alle gegevens die getoond worden is dit cijfer één van de belangrijksten, het zal in veel gevallen bijdragen aan de Continue Reading