Negatieve reviews in quarantaine

Wel zo eerlijk: negatieve reviews eerst 14 dagen niet zichtbaar

negatieve reviews quarantaine

Negatieve klantbeoordelingen kunnen vervelend zijn, zeker wanneer ze onterecht zijn. We zullen negatieve ervaringen dan ook 14 dagen in quarantaine houden. In die tijd is de ervaring alleen zichtbaar voor jou als webwinkel. Je kunt vervolgens contact opnemen met de klant en zorgen voor een passende oplossing. De klant heeft vervolgens de mogelijkheid om zijn ervaring alsnog te wijzigen of te verwijderen. Natuurlijk is de klant hier geheel vrij in.

Review aanmelden voor moderatie

Mocht de ervaring geheel onterecht zijn, dan heb je de mogelijkheid om de review (binnen de quarantaineperiode) aan te melden voor moderatie. Wij zullen dan de echtheid van de ervaring controleren en beoordelen of deze in strijd is met onze gedragdscode. Is de ervaring onecht of bevat deze onjuiste feiten? Dan kunnen we deze ervaring voor je verwijderen.

Het spreekt voor zich dat negatieve ervaringen, die niet aantoonbaar onjuist zijn of niet aangemeld worden voor moderatie, na deze 14 dagen geplaatst worden.

Lees ook omgaan met negatieve klantbeoordelingen >

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur