1-ster review maar opgelost met de klant

DWQA QuestionsCategorie: Questions1-ster review maar opgelost met de klant
Nienke Gottenbos asked 4 jaar ago
Vandaag ontvingen we een review van een klant, die door onze klantenservice al was geholpen maar kennelijk niet tevreden was met het feit dat we momenteel geen plaats hebben in onze praktijk. Hij gaf daarom een boze review over het voortraject dat hij had afgenomen (onderzoek + interpretatie).

Ik heb hem even gebeld (werkt vaak fijner dan via de mail) en na een prettig gesprek gaf hij aan dat hij in feite wel tevreden was met het product dat hij had afgenomen (onderzoeken), maar erg teleurgesteld was omdat dat er geen vervolg kon plaatsvinden bij ons. Inmiddels is hij naar tevredenheid geholpen en hebben we hem kunnen doorverwijzen naar een andere praktijk waar wel ruimte is.

Nu nog even de vraag wat we moeten met deze review. Deze staat op ongelezen en is dus nog niet zichtbaar op de site. De klant is inmiddels geholpen. Kan deze review verwijderd worden, of wat is nu de gang van zaken?
Lana answered 4 jaar ago
Dag Nienke, bedankt voor je bericht! Als de klant zijn review wil aanpassen dan kunnen wij hem een link sturen waarmee dit mogelijk is. Hij kan dan contact opnemen met info@webwinkelkeur.nl. ^Lana