Hallo,
We hebben zojuist een beoordeling van 2 sterren ontvangen, maar de bestelling dateert van vorig jaar 22-7-2019 met bestelnummer 115196408
Hoe kan dit? Graag de beoordeling verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Harold.
1 Antwoorden
Beste Harold,
Bedankt voor je bericht.
Het is wel wat aan de late kant om dan nog een review achter te laten. Dan moet de klant of de mail nog hebben gehad of opgezocht.
In onze gebruikersvoorwaarden hebben wij het volgende staan: Wij zullen een review weigeren als de ervaring meer dan 6 maanden oud is. Wij vinden het namelijk belangrijk dat onze beoordeling een actueel beeld geven van de klantenservice van de webwinkel. Tevens is het bij ons erg moeilijk om feiten te controleren bij een langlopend conflict. (zie: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/waarom-webwinkelkeur/gebruikersvoorwaarden/).
Zou je ons willen mailen om welke webwinkel het gaat? Deze informatie hebben wij nu namelijk nog niet. Deze mag je mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Dan pakken wij het zo snel mogelijk op!
Met vriendelijke groet,
Caleni
WebwinkelKeur
Bedankt voor je bericht.
Het is wel wat aan de late kant om dan nog een review achter te laten. Dan moet de klant of de mail nog hebben gehad of opgezocht.
In onze gebruikersvoorwaarden hebben wij het volgende staan: Wij zullen een review weigeren als de ervaring meer dan 6 maanden oud is. Wij vinden het namelijk belangrijk dat onze beoordeling een actueel beeld geven van de klantenservice van de webwinkel. Tevens is het bij ons erg moeilijk om feiten te controleren bij een langlopend conflict. (zie: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/waarom-webwinkelkeur/gebruikersvoorwaarden/).
Zou je ons willen mailen om welke webwinkel het gaat? Deze informatie hebben wij nu namelijk nog niet. Deze mag je mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Dan pakken wij het zo snel mogelijk op!
Met vriendelijke groet,
Caleni
WebwinkelKeur
Je antwoord