2 webwinkels, krijgen dezelfde reviews

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulp2 webwinkels, krijgen dezelfde reviews
Lisa Notredame asked 3 jaar ago
Beste,  We hebben 2 webwinkels in onze webwinkelkeur account staan.. www.lisas-jdp.be en www.lisajcosmetics.be  Nu hebben we beide webshops ingesteld dat de reviews via een widget en sidebar op onze webshop terecht komen.. Maar wat blijkt nu.. De reviews van de laatst ingestelde webshop (lisajcosmetics) zijn zichtbaar op beide webshops...  Dus ik zie nergens geen reviews meer van lisas-jdp.be. 'k Vind ook niet hoe of wat het probleem zou kunnen zijn; kunnen jullie ons hiermee verder helpen? Alvast bedankt!   Mvg, Lisa
Mark answered 3 jaar ago
Beste Lisa, ik ga je helpen. Ik ben het in jouw WWK Dashboard nagegaan wat er is gebeurd is dat de API Code van http://www.lisajcosmetics.be ook gebruikt is ook voor de Widget en Sidebar van http://www.lisas-jdp.be/. Dit kun je aanpassen als je inlogt in jouw WWK Dashboard hier is het belangrijk dat je boven in de roze balk onder: Je beheert: http://www.lisas-jdp.be/ selecteert en aanklikt dan ga je naar het linkermenu>Installatie>Widget en/of Sidebar om de API-code vervolgens te verwijderen en de juiste API-code aan te houden. Tweede optie wat je kunt doen is: je verwijdert de API Codes en gebruikt de juiste API code van http://www.lisas-jdp.be/ die je haalt uit jou WWK Dashboard>Installatie>Widget>Sidebar. Hierbij is het belangrijk wel dat je bovenin de juist webwinkel selecteert.  Wil je nog teruglezen hoe je dit kunt doen? Dan heb ik deze pagina voor je om door te lezen. Klik hier.