3 vragen

Beyza asked 2 jaar ago
Links onder aan mijn webpagina heb ik een cijfer staan, kan ik deze misschien uit zetten? Zie: https://prnt.sc/24yki9q En ook had ik een vraag over de sidebar/topbar van webwinkelkeur. Op de desktop staat de sidebar links midden, alleen is het niet mogelijk om de sidebar daar te plaatsen op mobiel. Is het misschien op een of ander manier mogelijk om de sidebar toch midden links te plaatsen zoals op de desktop? Ook had ik een vraag over hoeveel webshops er op 1 webwinkelkeur account kunnen en of dat allemaal valt onder dezelfde kosten.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Beyza,   Bedankt voor jouw vragen. Het cijfer in de ballon is een widget waarvan de code uit ons dashboard is gekopieerd en in de code van webwinkel is geplaatst. Je hoeft slechts de code van diezelfde code te verwijderen om de ballon met het cijfer weg te halen.   Wij bieden helaas geen optie om onze sidebar aan de linker- of rechterkant van de mobiele website te plaatsen. Je kunt echter wel de afstand van de zijkanten handmatig instellen of de kiezen voor een top bar.   Onder 1 account kunnen er 5 webwinkels voor dezelfde prijs worden toegevoegd. Deze webwinkels horen echter wel onder dezelfde KVK nummer te zijn ingeschreven. Indien je meer webwinkels wilt toevoegen kan dat natuurlijk ook. Hier vragen wij per 5 webwinkels een meerprijs voor. Op deze pagina lees je hier meer over.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.
Beyza answered 2 jaar ago
Dag Ismail,   Bedankt voor de opheldering. Om terug te komen op je eerste antwoord, ik heb zelf geen ballon widget gekopieerd en op mijn website gezet, dit is gekomen nadat ik de automatische integratie heb aangezet. Ik zou ook niet weten hoe ik dit weer kan verwijderen. Kun je mij hierbij helpen?   Alvast bedankt.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Beyza,   Het activeren van de automatische integratie zorgt ervoor dat alleen de sidebar wordt geplaatst. De ballon is in dit geval onder de footer geplaatst. Hieronder heb ik het begin van de code van deze widget geplaatst. Je kunt deze code vinden in de thema code en verwijderen. Op deze pagina kun je meer lezen over het bewerken van de thema code van Shopify <iframe src="https://dashboard.webwinkelkeur.nl/webshops/widget_html?   Het zou wellicht op een makkelijkere manier kunnen worden verwijderd. Ik raad je aan om daarom contact op te nemen met de klantenservice van Shopify, zodat de ballon snel kan worden verwijderd.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.