404 melding via user agent 'WebwinkelKeurWebwinkelKeur'

DWQA QuestionsCategorie: Questions404 melding via user agent ‘WebwinkelKeurWebwinkelKeur’
Jeroen asked 4 jaar ago
Hallo, Op onze WP/WooCommerce site heb ik onlangs de webwinkelkeur plugin geïnstalleerd. Ook heb ik code voor een banner ge-embed. Nu heb ik recentelijk RankMath geinstalleerd met zijn 404 monitor. Hierbij blijkt dat de url 'order-feed-jw/srG0_FTfOh' zeer vaak op een dag (vandaag op moment van schrijven bv al bijna 300 keer) zeer vaak wordt aangeroepen door user agent 'WebwinkelKeurWebwinkelKeur'. En hierbij tegen een niet bestaande pagina aanloopt. Ik ben redelijk nieuw met dit alles en probeer dit te begrijpen. Echter: geen idee wat 'order-feed-jw etc' is, waarom webwinkelkeur deze zo veelvuldig - lijkt me - opzoekt, waarom het een 404 melding geeft, of dit de werking van de site of de interface met webwinkelkeur beïnvloed en wat er aan te doen is. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Gr, Jeroen
Goedemorgen Jeroen,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat er iets niet helemaal goed gaat.

Ik heb je bericht doorgezet naar onze technische dienst, daar ik ook niet weet waar dit aan kan liggen.

Zodra ik een antwoord heb breng ik je hier gelijk van op de hoogte! :think:
Hoi Jeroen,

Onze technische dienst geeft het volgende aan. Waarschijnlijk hebben jullie je in maart al ingeschreven en toen JouwWeb gebruikt. Om het in te stellen moet de gebruiker de orderfeed URL in het dashboard toevoegen, maar daarna zijn jullie overgestapt op Woocommerce en dan klopt die URL natuurlijk niet meer.
De technische dienst heeft nu de JouwWeb orderfeed link uit jullie account verwijderd en daarmee zou het nu opgelost moeten zijn. Willen jullie dit eens controleren?
Jeroen answered 4 jaar ago
Hi Caleni,   Ja, die link met JouwWeb daar was ik gisteren na lang zoeken ook achter gekomen dat dat de schuldige moest zijn. Maar die kon ik zelf niet uit mn profiel verwijderen leek t. Fijn dat t nu goed is. Ik zie nu geen pogingen meer om iets te accessen op de site wat er niet is.       Dank je,   Jeroen
Beste Jeroen,

Dank voor je reactie en dan wachten we even af of het nu is opgelost!