9.7 hoogst haalbare?

DWQA QuestionsCategorie: Questions9.7 hoogst haalbare?
Danny van der Rol asked 3 jaar ago
Beste, Poosje geleden zijn mijn mijn facebook en Bol samen gevoegd aan Webwinkelkeur. Hiervoor stond ik een 9.78 over 150 beoordelingen. NU is dit bij gevoegd en ben ik terug gezakt naar een 9.70. inmiddels meer dan 10 5-sterren beoordelingen gehad maar de score blijft op 9.70 staan. hoe kan dit?
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Danny, Wauw een 9,7, dat is fantastisch! Als je al een flink aantal reviews hebt is het lastig om het gemiddelde echt te bewegen. Ter indicatie, bij WebwinkelKeur heb je nu 146 reviews met een gemiddelde van 9,7534, bij Bol.com heb je 13 reviews met een gemiddelde van 9,7 en bij Facebook heb je 23 reviews met een gemiddelde van 9,4. Dat brengt het totaal op 182 reviews met een gemiddelde van 9,7049 ==> 9,7. Wil je dat cijfer verhogen vaar een 9,8, dan heb je 33 5 sterren reviews nodig zonder dat er ook maar 1 minder positieve review bijzit. Als dat lukt dan kom je op 215 reviews met een gemiddelde van 9,7502 ==> 9,8. Erg lastig om te realiseren. Heel mooi dat je graag nog hoger wilt scoren, maar eerlijk gezegd is een 9,7 al fantastisch. Wordt het cijfer nog hoger, dan gaan klanten wellicht je reviews wantrouwen. Groet, Daan
Danny van der Rol answered 3 jaar ago
Dank je voor je respons, dus eigenlijk is TE hoog ook niet goed begrijp ik hieruit daarom ben ik toch lid bij jullie om het betrouwbaar te laten lijken. maar goed ik snap het, we proberen iedere dag het maximale voor de klant te doen en dat betaald zicht terug in groei, jaarlijks 30-50% laatste jaar zelf 70%
Daan Staf answered 3 jaar ago
:star: