Aanhef uitnodigingsmail

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAanhef uitnodigingsmail
Manuel Bus asked 3 jaar ago
Goedemorgen! :) Ik ben benieuwd of er een mogelijkheid is om de aanhef in de uitnodigingsmail aan te passen. We gebruiken nu [customer] wat er voor zorgt dat de voor en achternaam in aanhef staan. Eerlijk gezegd vind ik dit als klant (wanneer ik een mail van een webshop krijg) zelf altijd een beetje onpersoonlijk en niet echt anno 2021. Is er ook de mogelijkheid om alleen de voornaam te gebruiken? Zo niet, dan zou dit wat ons betreft een hele goede optie zijn :) Benieuwd. Groet, Manuel
Daan Staf answered 3 jaar ago
Beste Manuel, Bedankt voor je vraag of je in de aanhef van de mail de voornaam van de webwinkelier kunt opnemen. Helaas is er maar 1 veld voor de naam van de klant in onze uitnodigingen database. Daarin staat de voornaam en achternaam gecombineerd. Daardoor is het niet mogelijk om alleen de voornaam aan te roepen. Mvg. Daan
John Molendijk answered 2 jaar ago
Dag Daan, ik kreeg het volgende commentaar van een klant De aanhef  “Hoi Mv. I.J.  Heering”   vind ik zo niet passen bij The Lang Store!   Misschien Webwinkelkeur.nl  dat eens laten weten?  Met vriendelijke groet, Ingrid Heering" Kan dat Hoi veranderd worden in Dag? John Molendijk
The Lang Store
Daan Staf answered 2 jaar ago
Beste John, Hoi in combinatie met de achternaam komt inderdaad niet super over. Zeker niet in combinatie met formeel taalgebruik (u) zoals jullie dat hebben ingesteld. In januari gaan we een pilot draaien met 2 nieuwe email formats voor de uitnodiging. De bedoeling is om de huidige tekst en opmaak een tijdje naast de 2 nieuwe mails te laten draaien en vervolgens een keuze te maken voor de mail die het beste converteert. Bij de 2 nieuwe formats is de aanhef: "Beste [customer]". Ik ben heel benieuwd naar de resultaten. Groet, Daan
John Molendijk answered 2 jaar ago
Dag Daan, Dank voor je antwoord en als ik het goed begrijp ben je benieuwd naar de resultaten van de pilot die in januari gaat draaien maar het antwoord op mijn vraag is dus nee voorlopig is dit niet te veranderen mogelijk dat we het zelf gaan veranderen in een aanhef  "Beste......" Oké afwachten dan maar... John