aanpassing telefoonnummer

DWQA QuestionsCategorie: Questionsaanpassing telefoonnummer
Jeroen Bouwmeester asked 4 jaar ago
Beste,  Ik heb mij onlangs aangemeld met als contactnummer mijn prive 06 omdat ik in de veronderstelling was dat dit voor uw gebruik was.  nu heb ik de webshop gekoppeld met een api en in de contact details het nummer veranderd maar deze blijft in het kopje identiteit geverifeerd mijn prive nummer weergeven.    Ik hoor graag van u hoe ik hier netjes het bedrijfsnummer kan invoeren.    Mvg,  Jeroen
Nelianne answered 4 jaar ago
Hallo Jeroen, Je kunt in het dashboard van WebwinkelKeur op 2 plaatsen je gegevens aanpassen. Namelijk bij de tabbladen "webwinkels" en "account". Zoals het er nu staat denk ik dat onder "webwinkels" nog je 06-nummer staat ingevoerd. Dat kan je wijzigen door naar "webwinkels" te gaan, vervolgens te klikken op de naam van je webwinkel en dan naar onderen te scrollen totdat je "identiteit geverifieerd" ziet staan. In dit blok kan je de contactgegevens van je webwinkel aanpassen en dus ook het telefoonnummer wijzigen.   Ik hoor graag of het is gelukt, anders kan je ons rechtstreeks een mailtje sturen naar info@webwinkelkeur.nl en dan kijken wij graag met je mee!