Aantal dagen tot versturen van de eerst review mail.

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsAantal dagen tot versturen van de eerst review mail.
Abel Vera Vera asked 3 jaar ago
Ik zag bij de instellingen van de uitnodigingen in het dashboard dat er een optie was om het aantal dagen tot een herinnering te versturen handmatig is aan te passen. Nu is onze vraag of wij ook de eerste aanvraag tot een review kunnen veranderen, wij hebben namelijk soms dat de klant al een mail krijgt hierover zonder dat de producten binnen zijn.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Abel,

Goed dat je hier naar vraagt en het is verstandig het aantal dagen dan inderdaad iets te vertragen. De eerste uitnodigingsmail verloopt alleen altijd via je eigen webwinkelsoftware. De herinneringsmail verloopt via ons dashboard. Ik zie dat je gebruik maakt van Lightspeed. Binnen Lightspeed klik je links op Apps> aangeschafte apps> webwinkelkeur> opnieuw installeren> goedkeuren. Nu verschijnt er een nieuw scherm waar je het aantal dagen tot de uitnodiging kan instellen.

Succes!
Abel Vera Vera answered 3 jaar ago
Hey Caleni, Bij het uitvoeren hiervan worden er dus niet eerdere instellingen verwijderd van webwinkelkeur op het lightspeed platform?

Groet,
Abel
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Abel, als het goed is niet nee!